כותרות אחרונות
Search

רעיונות מגניבים לכיתוב על חולצה עבור יום הולדת.

צילום: freepik

 

 

רעיונות מגניבים לכיתוב על חולצה עבור יום הולדת.

יום הולדת לחברים זה כיף וזה מגיע יחד עם מחשבה בכל שנה על המתנה שתעניקו. לבחור מתנה עבור חברים קרובים עשויה להיות משימה מאתגרת לפעמים, במיוחד שהרעיונות נגמרים משנה לשנה ואתם רוצים בכל שנה להפתיע עם מתנה ייחודית לאדם החוגג. אחד הרעיונות המגניבים שניתן להעניק כמתנה עיקרית או כתוספת למתנה גדולה אחרת היא חולצה עם כיתוב אישי. היופי במתנה הזו, שאתם מעניקים לחבר שלכם משהו עם משמעות שנשאר עבורו למזכרת בכל פעם שילבש את החולצה. בכתבה הבאה אנו ניתן לכם רעיונות מגניבים, מצחיקים ומרגשים לכיתוב על חולצת המתנה.

 

מהי הדפסה על חולצות בעיצוב אישי?

הדפסה על חולצות בעיצוב אישי נעשית באמצעות מכשיר הדפסה מיוחד המקבל גרפיקה מסוימת מהמחשב. הגרפיקה מתוכננת מראש וכוללת עיצוב מסוים, ציור, פונט מסוים ומשפט שאתם מבקשים להדפיס או משפט שמוצע לכם בחנות. כיום ההדפסה מבוצעת באמצעות דיו מיוחד עבור חולצות ונשמרת לזמן רב באיכות גבוהה. כמו כן, ניתן לבחור את סוג הבד של החולצה. ניתן לבצע הדפסה על חולצה שעשויה כותנה, פוליאסטר וחולצות ספורט דריי פיט. 

 

איך לבחור משפט שיהיה כתוב על החולצה?

כדי לבחור את המשפט שיהיה כתוב על החולצה, עליכם תחילה להחליט מה המסר שאתם רוצים להעביר. תשאלו את עצמכם האם אתם רוצים להעביר מסר מצחיק או שמא אתם מעדיפים מסר מרגש. כמו כן, שימו לב שאתם בוחרים משפט מתוך ההכרות עם האדם שחוגג יום הולדת, כדי שכאשר הוא יקבל את החולצה, הוא ירגיש שחשבו עליו. אם אין לכם משפט מיוחד בקנה, חשוב שתדעו שבחנות ההדפסה יוכלו להציע לכם מגוון משפטים שנונים ותוכלו לבחור מתוכם. כמו כן, הכנו לכם מספר רעיונות למשפטים שתוכלו גם להשתמש בהם עבור החולצה.

 

צילום: freepik

 

רעיונות למשפטים על חולצות עבור יום הולדת:

לפני שאתם עושים הדפסה על חולצות, חשוב לדעת איזה משפט אתם מעוניינים שיהיה כתוב. לשם כך הכנו לכם מספר רעיונות מגניבים לכיתוב על חולצת יום הולדת.

 

  1. מודל 1986 עם 35 שנות ניסיון
  2. תרימו למלכה שחוגגת יום הולדת 20
  3. Since 1986
  4. עשרה קבין של יופי ירדו לעולם, את אחת מהן
  5. אני לא בן 32, אני בן 20 עם 12 שנות ניסיון
  6. לקח לי 30 שנה להיראות כל כך טוב
  7. היום בול נולדת, הוא היום בו החליט הקב"ה שהעולם אינו יכול להתקיים בלעדיך
  8. יש נס חנוכה ויש נס קפה, אבל כשאת נולדת זה היה הנס הכי יפה
  9. זה לא הגיל, זה התרגיל
  10. את כמו יין, משתבחת עם השנים

 

לסיכום, חולצה מודפסת היא ללא ספק מתנה אישית מגניבה. חישבו על משפטים מגניבים ותצא לכם חולצה מודפסת בעיצוב אישי עבור יום ההולדת.

 

כותב המאמר דייב הבעלים של חנות פונגו הדפסה על חולצות.

https://www.pongoshirts.co.il