כותרות אחרונות
Search

רציו פטרוליום מפרסמת דוח משאבים לבלוק 47 בסורינאם.

 

"רציו פטרוליום" מפרסמת דוח משאבים לבלוק 47 בסורינאם. 

"רציו פטרוליום" בדרך לקידוח נוסף באגן גיאנה – סורינאם – פוטנציאל פרוספקטיבי מצטבר של למעלה מ- 900 מיליון חביות נפט.

 

במהלך השבועות הקרובים צפויים השותפים בבלוק בהובלת "TULLOW" להחליט האם להתקדם לקידוח אקספלורציה.

 

איתי רפאל, מנכ"ל רציו פטרוליום: פוטנציאל המשאבים בבלוק 47 כפי שעולה מהדוח של NSAI מרשים מאוד. החלטה להתקדם לקידוח בבלוק 47 בסורינאם, היא בהתאם לאסטרטגיה של רציו פטרוליום להרחבת הפעילות באגן גיאנה-סורינאם הפורה

 

"רציו פטרוליום", המתמחה בחיפושי גז ונפט בחו"ל, מפרסמת הבוקר דוח הערכת משאבים פרוספקטיביים לבלוק 47 שבסורינאם שהוכן על-ידי חברת NSAI, מעריך עתודות מומחה, מוסמך ובלתי תלוי.

 

צילום: יח"צ

 

במסגרת דוח הערכת המשאבים, שנערך על בסיס תוצאות סקר D3 בשטח כולל של 3,300 קמ"ר, מדווחת רציו פטרוליום על פוטנציאל פרוספקטיבי משמעותי. הדוח מציג 3 פרוספקטים, כשכל אחד מהם בעל הסתברויות גיאולוגיות להצלחה של מעל ל- 30%, ופוטנציאל מצטבר של למעלה מ- 900 מיליון חביות נפט.

 

בלוק 47 בסורינאם משתרע על שטח כולל של 2,350 קמ"ר בעומק מים של 1,300-3,000 מטר. רציו פטרוליום מחזיקה 20% מהזכויות בבלוק. TULLOW, מפעילת הרישיון, מחזיקה 50% ו- PLUSPETROL מחזיקה 30%.

 

איתי רפאל, מנכ"ל "רציו פטרוליום" – צילום: יח"צ

 

איתי רפאל, מנכ"ל "רציו פטרוליום", מציין כי פוטנציאל המשאבים בבלוק 47 כפי שעולה מהדוח של NSAI מרשים מאוד. החלטה להתקדם לקידוח בבלוק 47 בסורינאם, היא בהתאם לאסטרטגיה של רציו פטרוליום להרחבת הפעילות באגן גיאנה-סורינאם הפורה. עוד מציין רפאל, כי התקופה הקרובה צפויה להמשיך ולרכז עניין רב לרציו פטרוליום ולמשקיעיה עם המשך התקדמות הפעילות בנכסי השותפות, המשך פיתוח עסקי לאיתור הזדמנויות חדשות וכניסה לנכסים חדשים.

 

 

 

גל הרטמן, מנהל האקספלורציה של "רציו פטרוליום" מציין כי מדובר באבן דרך משמעותית לקראת ההחלטה האם להתקדם לקידוח נוסף באגן גיאנה-סורינאם. הדוח אשר פורסם היום מציג שלושה פרוספקטים טובים עם פוטנציאל לכמויות נפט משמעותיות וסיכוי הצלחה טובים ביחס למקובל בענף. לקידוח הראשון תהינה השלכות על שאר הפרוספקטים וכן על פוטנציאל פרוספקטיבי משמעותי הקיים מעבר לזה שפורסם בדוח המשאבים.

 

גל הרטמן, מנהל האקספלורציה של "רציו פטרוליום"  צילום: יח"צ

 

"רציו פטרוליום", שהחלה את פעילותה בשנת 2012, עוסקת בחיפוש, פיתוח והפקה (E&P) של נפט גז טבעי מחוץ לישראל. השותפות מחזיקה ברישיונות לחיפוש נפט בגיאנה וסורינאם שבדרום אמריקה, וכן מחזיקה בזכויות נפט נוספות בפיליפינים ובאירלנד.