כותרות אחרונות
Search

רשת אופנת הנשים המובילה "דיסקרט" משיקה קולקציית קפסולה של בגדי חוף לקיץ

discreet  משהו בשבילך

רשת אופנת הנשים המובילה "דיסקרט"  משיקה לראשונה קולקציית קפסולה של בגדי חוף לקיץ 2017 שעוצבה בשיתוף הפרזנטורית של הרשת והדוגמנית המצליחה שירלי בוגנים

בקולקציית הקפסולה הייחודית  שמלות חוף, גלביות על בסיס בדי שיפון ובשילוב אבני חן ושאר אלמנטים יוקרתיים והיא עוצבה בהשראת החופש, הים וצבעי השמיים

שירלי בוגנים – צילום גיא כושי ויריב פיין

רשת אופנת הנשים "דיסקרט" משיקה לראשונה קולקציית קפסולה של בגדי חוף שעוצבה בשיתוף הפרזנטורית של הרשת מזה 5 עונות שירלי בוגנים, הדוגמנית המצליחה שהיא גם אדריכלית במקצועה ומעצבת פנים.

בקולקציית הקפסולה 9 דגמים של בגדי חוף בגזרות טרנדיות מבדי שיפון מודפסים בשילוב אבני חן ואלמנטים מתוכשטים המקנים לפריטים מראה יוקרתי, ייחודי וזוהר.  הקולקציה עוצבה בהשראת החופש, הים וצבעי השמיים ויוצרה בישראל .

צילום דימה קרמינסקי

שירלי בוגנים  , הפרזנטורית של דיסקרט , הייתה מעורבת לאורך כל הדרך בעיצוב הקולקציה בשיתוף עם מעצבת הרשת אינגה קנייבסקי. החל מעיצוב הגרפיקה לדפוס, בחירת הצבעים בהתאם לטרנדים המובילים של העונה, התאמת הגזרות המחמיאות לבדים הקלילים שכיף ללבוש בקיץ הישראלי .

יעקב גבאי, בעלים ומנכ"ל "דיסקרט" יחד עם מעצבת הרשת אינגה קנייבסקי – צילום: אבי בר

יעקב גבאי, הבעלים ומנכ"ל "דיסקרט": "בבניית הקולקציה הושקעה מחשבה ועבודה רבה של צוות העיצוב של הרשת יחד עם הפרזנטורית שלנו שירלי בוגנים. אנו גאים מאוד בתוצאה שהתקבלה ובשיתוף הפעולה הפורה, שתוצאתו קולקציית קפסולה טרנדית מאוד, יוקרתית, ייחודית וצבעונית, העונה על צרכי קהל הנשים בישראל."

 

פרזנטורית של הרשת מזה 5 עונות שירלי בוגנים – צילומים גיא כושי ויריב פיין

 

את דגמי קולקציית בגדי החוף ניתן למצוא במידות S-L 

במחירים של 349.90-499.90 ₪

הדגמים משתתפים במבצעי הרשת בהנחה של 30%

ניתן להשיג ברשת חנויות "דיסקרט" ברחבי הארץ

פרזנטורית של הרשת מזה 5 עונות שירלי בוגנים – צילומים גיא כושי ויריב פיין

פרזנטורית של הרשת מזה 5 עונות שירלי בוגנים – צילומים גיא כושי ויריב פיין