כותרות אחרונות
Search

רשת "ברא צמחים" יוצאת במבצע על מגוון מוצרים לספורטאים.

צילום: יח"צ

 

 

רשת "ברא צמחים" יוצאת במבצע על מגוון מוצרים לספורטאים.

רק 99 ₪ על כל המוצרים בסדרת "כורכומין אפקט".

המבצע תקף לחודש נובמבר בלבד!

 

רשת "ברא צמחים", המפתחת, מייצרת ומשווקת תוספי תזונה צמחיים, יוצאת במבצע על מגוון מוצרים לחובבי הספורט, בחודש נובמבר בלבד. בין מגוון המוצרים נמצאים מוצרים המיועדים למתאמנים חובבים ומקצועיים כאחד, העשויים לספק מענה גם לציבור הרחב הסובל מבעיות פרקים, בגילאי 40-50+, בדומה לספורטאים.

 

סדרת מוצרי הכורכומין מיוצרת בטכנולוגיה חדשנית לשיפור הספיגה של הכורכומין בגוף, ומבוססת על כורכומין ליפוזומלי בשילוב תוספי תזונה חיוניים נוספים לתמיכה במערכות ותחומים בריאותיים מרכזיים.

 

המבצע תקף על מגוון המוצרים בסדרה, ביניהם כורכומין אפקט 60 טבליות, כורכומין מובייל וכורכומין אקסטרים, במחיר מבצע של 99 ₪ בלבד. 

 

צילום: יח"צ

 

מה במבצע?  

כורכומין אפקט 60 טבליות – כורכומין ליפוזומלי לספיגה משופרת בטבליה קטנה במיוחד להקלת הבליעה, בהשוואה למוצרי טבליות הכורכומין הזמינים בשוק, מאפשרת בליעה קלה ונוחה גם לאנשים החווים קושי בבליעת כדורים.

 

כורכומין מובייל – כורכומין ליפוזומלי בשילוב 450 מ"ג MSM לתמיכה בתנועה זורמת של הגוף, במצבים המערבים קושי תנועתי, וכן כתמיכה בספורטאים במצבים נפוצים, הנובעים מפעילות ספורטיבית עצימה, וכן לציבור הרחב הסובל מבעיות מפרקים (גילאי 40-50+).

 

כורכומין אקסטרים – כורכומין ליפוזומלי בשילוב 100 מ"ג קואנזים 10Q ליפוזומלי פטנטי ותמציות צמחים מרוכזות לאימונים אנרגטיים עצימים , החיוניים לפעילות גופנית מאומצת.

 

צילום: יח"צ

 

לרשימת סניפי ברא צמחים ברחבי הארץ: https://bit.ly/2p2nWWS

*המבצע תקף ברשת חנויות ברא צמחים, באתר האונליין , ברשתות הפארם, בתי הטבע ובתי המרקחת

**המבצע  תקף החל מה 1.11.21 ועד ה 30.11.21

 

תוסף תזונה:

למען הסר ספק מידע זה אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש.

 

אודות ברא צמחים:

ברא צמחים, שהוקמה ב- 92' ע"י שרון קוצר, מומחה לצמחי מרפא ורפואת צמחים, היא היצרנית הגדולה בישראל בתחום המוצרים הצמחיים. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת תוספי תזונה צמחיים, ומשלבת בין ידע קליני, חומרי גלם איכותיים וטכנולוגיות ייצור מתקדמות, עבור שורה ארוכה של מוצרים. מתקן הייצור ומרכז המבקרים, הממוקמים ביקנעם, כוללים מחלקה מקצועית לקהילת המטפלים, מחלקת ייעוץ ושירות לקוחות המעניקה לתמיכה יום יומית לאנשי מקצוע ולקהל הרחב, וכן מחלקת מחקר ופיתוח מתקדמת.