כותרות אחרונות
Search

רשת ד"ר גב יוצאת במהלך הרחבת חנויות הרשת וזאת כחלק מאסטרטגיה וחיזוק עולם השינה

רשת ד"ר גב יוצאת במהלך הרחבת חנויות הרשת וזאת כחלק מאסטרטגיה וחיזוק עולם השינה

הרשת השקיעה כ-3 מיליון שקלים בשיפוץ ופתיחת סניפים חדשים בתל אביב, הרצליה ואשקלון

 יוסי אלבחר מנכ"ל  ד"ר גב: " אנו משקיעים בשדרוג והרחבת הרשת על מנת להמשיך ולהוביל את תחום השינה בישראל ולתת מענה לקהל יעד רחב יותר כחלק ממהלך אסטרטגי כולל של הרחבת תחום השינה ברשת"

 רשת ד"ר גב, החברה הגדולה והוותיקה בישראל למוצרי בריאות, נוחות ואיכות חיים, השקיעה במהלך שנת 2016-2017 כ-3 מיליון ₪ בשיפוץ ובהרחבת חנויות הרשת ובפתיחת סניפים חדשים ברחבי הארץ כחלק משינוי אסטרטגיה ורצון לפנות לקהל יעד רחב יותר בדגש על תחום השינה ברשת.

בנוסף כחלק מהמהלך נעשית פנייה לקהלים צעירים יותר ליין חדש של מיטות נוער בעיצובו הצעיר וחדשני של המעצב המוביל יובל סמואלוב ,  חיזוק תחום הסלונים המתכווננים ועוד.

כל 21 חנויות הרשת ברחבי הארץ עברו שיפוץ מאסיבי ושדרוג והותאמו לקונספט החדש אשר פונה גם לקהל יעד צעיר יותר. כמו כן בקרוב צפויים להיפתח שלושה סניפים חדשים בתל אביב הרצליה ובאשקלון עם הקונספט החדש. /

על רשת ד"ר גב:

ד"ר גב, בבעלות קבוצת קאופמן, היא הרשת הגדולה והוותיקה בישראל למוצרי בריאות, נוחות ואיכות חיים. החברה עוסקת בפיתוח, יבוא ושיווק מוצרים לשיפור איכות החיים ומתמחה בעיקר בשיפור היציבה, הישיבה ואיכות השינה. ד"ר גב הינה יבואנית של מוצרי בריאות ונוחות של מותגים מהמובילים בעולם, שאת חלקם היא מייבאת באופן בלעדי