כותרות אחרונות
Search

רשת האופנה "באקלס" מציגה מתנות למי שואהבים

רשת האופנה "באקלס" מציגה מתנות למי שואהבים

רשת האופנה "באקלס" המתמחה באבזמים ואקססוריז מזמינה אתכם להגיע לחנויות הרשת ולמצוא את המתנה המושלמת !

האחים שגב מבעלי הרשת צילום אבי בר

בן הזוג שלך הולך עם אותו ארנק מאז גיל 16 ? בואי ותפנקי אותו בארנק עור מהמם במחיר נוח ותראי לו עד כמה את אוהבת אותו. בת הזוג שלך מחפשת תיק חדש ? בוא לחנות ותגלה תיקי עור מהממים שתמיד יישארו  באופנה וישרתו אותה לשנים הבאות.

משמאל גולן נהרדעא הבעלים של משרד יחסי הציבור "גולן נהרדעא" פותח את האירוע יחד איתו גלעד שגב מבעלי רשת "באקלס" צילום: רפי דלויה

לקראת קיץ  2017 יוצאת בקאלס בליין של תיקים, חגורות, ארנקים ותכשיטי עור בצבעים מדהימים שישדרו לכם המון חום ואהבה, גווני הקאמל החמים, והאדום המסמלים אהבה יאפשרו לכם להתאהב בתיק או בארנק הבא שלכם.

צוות עובדי "באקלס" צילום: רפי דלויה

תמיד חלמת על עיצוב תיקים וחגורות בהתאמה אישית, בואו לעצב יחד אתנו את התיק המושלם עבורך ועבור בן זוגך. ותוכלו ליהנות מפריטים שידאגו להזכיר לכם זה את זו גם כשהוא לא לידכם.בבאקלס מחכים לעזור לך למצוא את המתנה המושלמת של חג האהבה, מתנה שבן הזוג לא ישכח לכל השנה ואפילו אחריה . ברשת באקלס שירות אישי ומיוחד אשר יכול להיות נפלא עבור הפינוק הזוגי הבא שלכם.

מימין: הפרזנטורים של "באקלס" עם ליבת, שי ורלי ממשרד יחסי הציבור "גולן נהרדעא" צילום: אבי בר

צילום: רפי דלויה

צילום: רפי דלויה

צילום: רפי דלויה

צילום: רפי דלויה

צילום: רפי דלויה

חנויות הרשת:

סינמה סיטי ראשון לציון -רח' ילדי טהרן 5 ראשל"צ

 שעות פתיחה 10:00-23:00 כלל ימי השבוע

דיזנגוף סנטר ת"א –רח' דיזינגוף 50 ת"א

 שעות פתיחה 20:00-08:00 א' עד ה'. 9:30-16:00 יום ו'. שעה מצאת שבת ועד 22:00

אושילנד כפר-סבא- רח' עתיר ידע 4 כפר-סבא.

 ימי חול 10:00-22:00 ימי ו' 9:30-16:00 שבת 10:00-22:00

ביג פאשן אשדוד –רח' דרך הרכבת 1 אשדוד.

 ימי חול 10:00-22:00 ימי ו' 9:30-16:00 שבת 10:00-22:00

על רשת באקלס

באקלס נולדה בשנת 2009 מתוך רצון לחשוף את הלקוח הישראלי לפריטים שאינם מיובאים או מיוצרים בארץ בצורה סדירה ולחשוף את לקוחותינו לעולם .של בחירה וסגנון, בצורה.. איך לומר, קצת שונה

​בשנת 2009 הם החלו את דרכם עם דוכנים ניידים בקניונים, הם היו באים בבוקר, מרימים את הדוכן ובערב מקפלים והןלכים הביתה. כאשר הבינו איך פועל העסק ומה צריך להימכר ואיך, הם פתחו דוכן קבוע בסינמה סיטי גלילות.​ כחצי שנה לאחר פתיחת הדוכן הראשון שלהם נפתחה החנות הראשונה

החנות נפתחה בסינמה סיטי החדש בראש"צ ונחלה הצלחה רבה, עם הזמן הם התמקצעו במספר תחומים חשובים, מוצרי עור ממיטב הספקים והיצרנים בארץ ובעולם.

נכון להיום הם מוכרים את המוצרים שלהם בכל העולם, בישראל, בלונדון, באפריקה ובארצות הברית. הם החליטו שהמוצרים בבאקלס יהיו מהרמה הכי גבוהה ובמבחר הכי גדול שאפשר להציע, כדי שכל אחד יוכל למצוא את המוצר שהכי מתאים לו. לא מצאתם? שלחו להם מייל והם ימצאו לכם אותו.