כותרות אחרונות
Search

רשת האופנה RENUAR השיקה לראשונה בישראל את הקולקציה Resort לשנת 2016

 

RENUAR RESORT 2016-PRIMARY INSTINCT

רשת האופנה  "רנואר" הציגה בגאווה לראשונה בישראל את הקולקציה Resort לשנת 2016

בתצוגת אופנה מרהיבה  הציגה הרשת קולקציה מדויקת הנותנת מענה ללקוחותיה לתקופת המעבר מהקיץ לסתיו

בתצוגת אופנה מרהיבה ביופייה, בה לקחו חלק 70 דוגמניות ודוגמנים ובראשם הפרזנטור יהודה לוי, שנערה בביתן 2 במרכז הירידים בתל אביב, הציגה חברת האופנה "רנואר" את הקולקציה Resort לשנת 2016. השנה התשוקה משחקת תפקיד ראשי בתצוגה, הרצון לחדש ולעדכן הובילו את רנואר להציג קולקציה חדשנית ומרגשת הבנויה משלושה אוספים; נשים, גברים וקבוצה משותפת. הצבעוניות העונה מציגה את שלושת צבעי היסוד אדום, כחול וצהוב כמטאפורה לצרכים ולתחושות הבסיסיות ביותר של האדם, להט יצרים, שלווה וצמיחה.

renuar 23

הצרכן הישראלי רגיל לשתי קולקציות, קיץ וחורף. באופן מסורתי קולקציית ה-Resort שימשה את הקהל ה"עמיד" זה "שברח" ממזג האוויר הקריר למקומות אקזוטיים וקסומים ברחבי העולם. למקום הזה רנואר הפליגה בדמיונה והיא מציגה תצוגה מרהיבה בהשראת עולמות התוכן הלקוחים מהתרבות הלטינית: אנרגיות, מוסיקה, חושניות, ריחות וצבעים, קצב וסקסיות שבאוויר.

renuar 21

תצוגת רנואר אביב קיץ 2016 צילום סטודיו אלירן אביטל

האדומים – CALIENTE

אוסף נשים ראשון מוקדש כולו לצבע האדום הנועז אשר מציג תשוקה ויצר. שלל גווני האדום מתבססים חלקם על צבעי פריחה, חלקם עמוקים ומתובלנים וחלקם לוהטים כמו פלפלים חריפים. המראה על המסלול יהיה פתייני ופלרטטני החוגג עוצמה ויופי נשי לצד גזרות חובקות ומלטפות את הגוף מבדים מתנפנפים ורכים.

האופנה היא אופנת חוף דרך קג'ואל ועד להצעות למראה ערב קייצי ונוטף, בין הפריטים שמלות מעטפת, מחשופי V נדיבים, משחקים של א-סמטריה, שימוש מופרז ומכוון בוולאנים מהווים את הכלים הבסיסיים ליצירת אוסף זה ומביאים לידי ביטוי את המשפט "למה לכסות אם אפשר לראות?"

renuar 22

תצוגת רנואר אביב קיץ 2016 צילום סטודיו אלירן אביטל

הכחולים – EN FRIO

אוסף גברים המוקדש לצורך האנושי בשקט ורוגע בתוך המולת חיינו. הצבע הכחול על שלל גווניו נבחר לייצג את הקולקציה הזו בהשראת מראות של מצולת ים כשרק קרני אור בודדות מצליחות לחדור ולהאיר את החושך. גווני כחול עמוק וכהה משולבים עם גוונים בהירים של שמי קיץ תכולים המעוררים בנו רצון לעצור הכל, לנשום ולהירגע. באוסף זה בחרנו לעסוק במראה "לבוש" ומוקפד ולשחק בפרופורציות ופריטים בהשראת מראה חליפה גברית קלאסית המהווה את אבני היסוד.

גזרות המכנסיים נעות בין שני קצוות צרים והדוקים בהשראת המאצ'ו הלטיני ורפוי ומשוחרר בהשראת תחושת החופש. האסוף כולל מגוון רחב של מרקמים וטקסטורות החל מדפוסי פסים גבריים קלאסיים דרך דוגמאות גיאומטריות בהשראת פיג'מות של פעם, גריעת צבע ודפוסי נקודות בגדלים שונים. כל הדפוסים עשויים בטכניקות של הטמעה לתוך הבד ובתחושה נעימה למגע. בדומה לאוסף הנשים גם כאן בחרנו לנוע על סקלת הפריטים ובאוסף ניתן למצוא גם בגדי ים, בגדי קז'ואל עדכני, שלל ז'קטים ווסטים שיאפשרו ללובש מראה יוקרתי אך לא מתאמץ.

renuar 20

תצוגת רנואר אביב קיץ 2016 צילום סטודיו אלירן אביטל

הצהובים – REFRESCANTE

אוסף אחרון המשלב בגדי נשים עם גברים תחת צבע אחד והשראה אחת הלקוחה מהרעננות בה כולנו חושקים בימי הקיץ החמים לצד תחושה מלטפת של שמש רכה הזורחת בעדינות מעונת המעבר. לאסוף זה בחרנו בצהוב על שלל גווניו מצהוב חלמוני ועמוק עד לימוני רענן וקר. כתב היד באוסף זה משתנה ונהיה גראפי וחד עם משחקים של בלוקים בגוונים שונים, חיתוכים ופאנלים של לבן "קריספי" המשולבים בשלל צהובים.

דווקא האוסף הזה מעניק ומשדר יותר מכולם את רוח ה- Resort המציע מראה מוקפד עשוי היטב ושאינו מתאמץ. בקולקציה חולצות אריג בבדי כותנה דקיקים ונושמים בגזרות קרובות שעוטפות את הגוף, מוטיבים גרפיים חזקים של פסים ודפוסים גאומטריים, חליפות פשתן בהירות, כותנות גבריות מטופלות, מכנסיים רחבים ונמוכי מותן, חלקים עליונים קטנים ומפוסלים- כל אלו יתאימו לאירוע קייצי בשישי בצהריים או ארוחת ערב בחופשה חלומית.

renuar 24

תצוגת רנואר אביב קיץ 2016 צילום סטודיו אלירן אביטל

 

ONLINE ONLY-PRE ORDER

קולקציית ה RESORT  תוצע העונה לראשונה כמהלך PREORDER באתר המקוון של הרשת www.renuar.co.il.

קהל הלקוחות יוכל "להבטיח" לעצמו את הפריטים הנחשקים כחודש לפני כניסת הסחורה לחנויות. הקולקציה תיכנס לכלל חנויות הרשת כקולקציה PREFALL  בחודש יוני 2016.

 

טווח מחירים:

טופים: 99-279 ₪

שמלות: 199-349 ₪

אוברולים: 349

מכנסיים וחצאיות: 179-249 ₪

נעליים: 249 ₪

 

טווח מידות:

נשים: XS-L

גברים: y-XL

 

 

 

 

 

 

אודות קבוצת רנואר

קבוצת רנואר נמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ ומנכ"ל הקבוצה הוא סרג' דרעי. הקבוצה מפעילה את רשת החנויות אשר מונה כיום למעלה ממאה ושמונים סניפים לאופנת נשים וגברים בפריסה ארצית. כמו כן, מפעילה הקבוצה את המותג הישראלי TWENTYFOURSEVEN, אשר רשת החנויות שלו מונה כיום למעלה משלושים סניפים בפריסה ארצית.