כותרות אחרונות
Search

רשת האיפור והטיפוח SACARA משיקה סדרת טיפוח חדשה לשיער – קרטין ללא מלחים

SACARA  גאה להשיק את סדרת "קרטין"

רשת האיפור והטיפוח SACARA  משיקה סדרת טיפוח חדשה לשיער – קרטין ללא מלחים

סדרת מוצרים לשיער שעבר החלקה או עיצוב בחום. עשירה בקרטין , מיועדת לכל סוגי השיער.   הסדרה מבוססת על קרטין טהור ובעל פעולה כפולה

sacara 11

הקרטין בונה מחדש את פנים השערה וגם יוצר מעין ציפוי הגנה חיצוני שעוטף ומחליק את השערה, דבר המבטיח כי תוצאות ההחלקה ישמרו בצורה גבוהה יותר ולאורך זמן.

שיער שעבר החלקה או תהליכי חום, הוא שיער פגום ושביר מאוד. שיטות ההחלקה השונות גורמות לשיער נזק בלתי הפיך וגורמות לאובדן שכבת הקרטין כתוצאה מכך השיער מאבד לחות וגמישות, דבר הגורם לשיער להיראות יבש וחסר ברק. המלח (סודיום כלוריד) אשר נמצא בכל שמפו רגיל, פוגע בציפוי ההחלקה ומקצר את אורך חייה של ההחלקה. ככל שחופפים יותר את השיער, חומר ההחלקה יורד מהשיער לאיטו, בעקבות חפיפות מרובות, לכן, יש צורך במוצרים ללא מלחים  לשיער מסוג זה.

המוצרים שבסדרה:

sacara 14

שמפו לשיער על בסיס קרטין ללא מלחים

sacara 13

מרכך לשיער על בסיס קרטין ללא מלחים

sacara 12

מסיכה לשיער על בסיס קרטין ללא מלחים

כל המוצרים מיועדים לשיער אחרי פעולת החלקה מכל הסוגים או עיצוב בחום. מכיל קרטין המעניק הגנה למעטפת החיצונית של סיב השערה. מזין את השיער תוך הענקת ברק וזוהר. מכיל קומפלקס של ויטמינים וסיליקונים השומרים על גמישות ורכות השיער. מתאים לכל סוגי השיער.

מחירים ותכולה:

  1. שמפו לשיער קרטין ללא מלחים – מחיר: 19.90 ₪, לתכולת: 500 מ"ל

  2. מרכך לשיער קרטין ללא מלחים – מחיר: 19.90 ₪, לתכולת: 500 מ"ל

  3. מסיכה לשיער קרטין ללא מלחים – מחיר: 24.90 ₪, לתכולת: 250 מ"ל

להשיג בכל רשת חנויות SACARA ברחבי הארץ

אודות SACARA:

חברת SACARA הינה חברת קוסמטיקה ישראלית שהוקמה בשנת 2013 על ידי האחים – דוד, יעקב ומשה גולברי ועל ידי המנכ"ל אביב בן יעקב. תוך זמן קצר נפרסה הרשת ברחבי הארץ ונכון לרגע זה הרשת מונה כ40 חנויות והיד עוד נטויה. SACARA מציעה לצרכן הישראלי מוצר איכותי במחיר נוח בחווית קנייה ייחודית ובינלאומית. SACARA  משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב של החברה המכיל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססורייז ומוצרי טיפוח לשיער ולציפורניים.