כותרות אחרונות
Search

רשת הגלידריות "גולדה" משיקה גלידה חדשה במהדורת ספיישל ייחודית: "LOVE AT FIRST BITE"

"פינק גולדה" – צילום: גיל אבירם

 

רשת הגלידריות "גולדה" משיקה גלידה חדשה במהדורת ספיישל ייחודית: "LOVE AT FIRST BITE"

"גולדה" חוגגת את ט"ו באב ומשיקה מהדורת מיוחדת מפנקת עם מותג הקינוחים של הרשת "PINK GOLDA" לדייטים מתוקים ביום האהבה.

במארז: מהדורה מוגבלת של פחזניות "RUBY" בהשראת חג האהבה, גולדה חדשה בטעם סמורס ומגוון קינוחי פטיסרי מובחרים של מותג הקינוחים של הרשת.

 

"פינק גולדה" – צילום: גיל אבירם

 

רשת הגלידריות הישראלית "גולדה", המובילה מגמות קולינריות חדשניות, משיקה מהדורה מיוחדת וזוגית לכבוד חגיגות ט"ו באב. הרשת תציע מארז ספיישל זוגי הכולל: גולדת סמורס חדשה עם מרשמלו, שוקולד וקרקר מלוח, פחזניות RUBY בהשראת ט"ו באב ומבחר קינוחי פטיסרי זוגיים ומפנקים של מותג הקינוחים PINK GOLDA. כדי שיהיה לכם את הדייט המושלם בט"ו באב, "גולדה" הוסיפו למארז שאלון הכרות זוגי בנושאי מתוקים וקינוחים. 

 

"פינק גולדה" – צילום: גיל אבירם

 

רשת הגלידריות "גולדה" הישראלית, ששינתה בשנים האחרונות את תרבות הצריכה של גלידה בישראל, הפכה להיות חלק משמעותי בחיי היומיום, באירועים, בחגים ובמועדים של הקהל הישראלי. לכבוד החגיגות של ט"ו באב משיקה גלידה חדשה ומהדורת ספיישל ייחודית "LOVE AT FIRST BITE". המהדורה תציע מארז מיוחד לחוויה זוגית שיכלול גלידה חדשה ומגוון קינוחי פטיסרי של מותג הקינוחים של הרשת PINK GOLDA. מבין המוצרים שיגיעו במהדורה: גלידת סמורס – גלידת מרשמלו עם קרם שוקולד וקרקר מלוח עם חתיכות מרשמלו, צנצנת פחזניות שוקולד RUBY במהדורה מוגבלת, זוג דונאטס בטעמי הגלידה האהובים: בייגלה מלוח ופבלובה פירות יער, אצבע שוקולד חלב במילוי קרם בייגלה מלוח, אצבע שוקולד לבן במילוי קרם פיסטוק, וכדורי יוגו פופ פריכים בציפוי יוגורט תות. לצד החוויה הקולינרית, המארז יציע גם חווית בילוי זוגית עם 'השאלון הזוגי של גולדה', על ההעדפות המתוקות של בני הזוג בנושאי קינוחים.

 

"פינק גולדה" – צילום: גיל אבירם

 

רשת גולדה הישראלית, הינה בבעלותה של קבוצתANITA  – רשת גלידריות בוטיק בינלאומית המציע ג'לטו איכותי תוצרת הארץ, והיום מונה 15 סניפים ברחבי העולם. קבוצת ANITA מייצרת את כל חומרי הגלם במפעלים בארץ שבבעלותה בכפר ויתקין וברעננה, החל מהגלידה ועד למוצרי מותג הפטיסרי של הרשת: PINK GOLDA, הכוללים קינוחים מיוחדים מסוג מאפים, טבלאות שוקולד, פרלינים ועוד, והכל בקונספט הgrab&go . מותג הקינוחים PINK GOLDA מציע למעלה מ-100 מוצרי פטיסרי איכותיים ומובחרים בטעמי הגלידה של הרשת, ותוך שימוש בחומרי הגלם של הגלידה. מבין מוצרי הדגל של המותג: ממרח הבייגלה המלוח, דונאטס בטעמי הגלידה, אצבעות שוקולד במילוי קרמים בטעמי הגלידה, מבחר פחזניות בטעמי הגלידה ועוד. את מוצרי PINK GOLDA ניתן למצוא בסניפי רשת גולדה ברחבי הארץ, באפליקציית המשלוחים ובשלושה סניפי קונספט של המותג הממוקמים בפתח תקווה, שפיים ונתניה.

 

"פינק גולדה" – צילום: גיל אבירם

 

מארז ט"ו באב של גולדה יהיה זמין למכירה החל מה-4.8.22 בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית וכן באפליקציה ובאתרי המשלוחים.

מחיר המארז 99 שקלים.

 

   @Golda.glida   @pink_desserts