כותרות אחרונות
Search

רשת הגלידריות לג'נדה, מציגה את הטעמים החדשים בסדרה הטבעונית

רשת הגלידריות לג'נדה מציגה: מבחר גלידות ומקפאים טבעוניים טריים המוכנים במקום. הטבעונות הפכה מזמן לזרם מרכזי אשר סוחף אחריו יותר ויותר תומכים מדי שנה, ומתוך רצון לספק אלטרנטיבה לקהל זה, מציעה לג'נדה, מבחר רב של פתרונות איכותיים וטעימים.

לג׳נדה היא רשת הגלידריות היחידה בישראל בה ניתן למצוא מקפא רך וטעים המבוסס על סויה. המקפא מוגש בתוספת פירות טריים, אגוזים טבעיים שונים, קוקוס קלוי ותוספות איכותיות טריות נוספות לבחירה. בנוסף, מציעה הרשת טעמים חדשים וייחודיים כמו:

סורבה לגנדה 1

צילום: דן לב

 

  • גלידת מלבי טבעונית – הקינוח המוכר והאהוב, בגירסא טבעונית: גלידה על בסיס חלב קוקוס מובחר בתוספת מי ורדים עם פיסטוק וקוקוס קלוי.

  • גלידת קוקוס טבעונית על בסיס קרם קוקוס מובחר, בעלת מרקם פירותי וטעם עשיר.

  • סורבה אסאי תות ובננה – שילוב מנצח של תות בננה יחד עם פרי האסאי הברזילאי. האסאי שייך למשפחת מזונות העל, צבעו סגול עז, הוא מתאפיין בטעם ומרקם עשירים, ושילובו עם התות והבננה אף מעצימם.

    כל אלו מצטרפים לטעמי הסורבה המרעננים, המיוצרים בסניפי הרשת עצמם, על בסיס פירות טבעיים בלבד, ומים מינרלים. בין טעמי הסורבה ניתן למצוא : תות, מנגו, לימונענע, אפרסק, שזיף, מלון ועוד.

אודות לג'נדה

רשת גלידריות לג'נדה מציעה גלידה טרייה, טבעית, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל ועשויה מפירות הנבחרים בקפידה ומחומרי הגלם המשובחים ביותר, המיובאים מאיטליה.  הרשת מונה 13 סניפים ברחבי הארץ, מראש פינה ועד יפו, בקרוב ייפתחו סניפים בירושלים ובבאר שבע. כל אחת מחנויות הרשת מייצרת במקום מדי יום, מגוון ענק של טעמים על מנת שכל אחד יוכל למצוא את הטעם שהוא הכי אוהב. הרשת מציעה גלידה חלבית משובחת המכילה עד 5% שומן בלבד, גלידת שמנת עשירה, גלידה ללא תוספות סוכר- לסוכרתיים ולשומרי משקל, כמו כן סורבה המיוצר מ-100% פרי ומכיל 0% שומן, יוגורטים במגוון סוגים, וגלידה עם אלכוהול למבוגרים.

www.leggenda.co.il