כותרות אחרונות
Search

רשת הנעלים SCOOP פותחת סניף חדש בקניון בת ים

רשת הנעלים   SCOOP 
פותחת סניף חדש בקניון בת ים

ההשקעה במהלך כ-550,000 ₪

רשת הנעלים המצליחה SCOOP ממשיכה להתרחב ופותחת בקניון בת ים את הסניף ה- 55 שלה. הסניף החדש משתרע על פני שטח של כ-150 מ"ר ובהקמתו הושקעו כ- 550,000 ₪.

skoop3

אלכסה (המרוץ למיליון)  באירוע הפתיחה של חנות
הנעלים החדשה של רשת  "סקופ" בקניון בת ים
צילום: דן לב

החנות החדשה, עוצבה בהתאם לקונספט  החדש של הרשת המתמקד  בסגנון  מודרני-נקי, צעיר ומחולקת על-פי מחלקות וקולקציות שונות, המתכתבות עם מגמות האופנה העולמיות.

החנות מציעה לקהל לקוחותיה קולקציות רחבות ועשירות של נעלי נשים, גברים וילדים, המתחלפות  מידי שבוע, כל זאת במטרה לתת מענה לטעמן האישי של הלקוחות, במחירים אטרקטיביים ושווים לכל נפש.

לפתיחת החנות המקסימה הממוקמת בלב קניון בת ים, הגיעו צמד הרצים הפוטוגני, רז זלצרמן  ואלכסה דול, רז הגיע כפרזנטור של הרשת ואילו אלכסה הגיעה כדי לערוך סיבוב קניות מרגיע לאחר מריבה מתוקשרת  עם שני אלון, זוכת המרוץ. הכותרות שליוו את סוף השבוע לא עשו לה טוב, וסיבוב קניות מתוקשר של סנדלים לקיץ בחנות החדשה של רשת סקופ בבת ים  עשה לה רק טוב.

אלכסה חזרה השבוע מסט הצילומים של התוכנית "חופשה מושלמת", בהנחיית שני אלון ושימשה בתפקיד אורח, הצליחה להוציא את שני מאיזון וגרמה להפסקת הצילומים וחזרתן של השתיים  ארצה מבלי להקליט את התוכנית. אחרי התקרית, מצאה לנכון אלכסה, למצוא את השלווה עם בן זוגה, המשמש כפרזנטור רשת SCOOP , באירוע של המותג ועל הדרך לרכוש גם  4 זוגות סנדלי קיץ.

skoop2

רז זלצרמן פרזנטור רשת הנעלים "סקופ" ואלכסה באירוע הפתיחה של חנות
הנעלים החדשה של רשת  "סקופ" בקניון בת ים

צילום: דן לב

החנות החדשה בבת ים כמו גם יתר חנויות הרשת,  מציעה מחלקת תיקים ואקססוריז הכוללת שעונים, גרביים, גרביונים, תכשיטים, כובעים, חגורות  ועוד…..

לרגל הפתיחה עורכת רשת סקופ בחנות החדשה מבצע מיוחד למשך חודש ימים בלבד: כל הנעלים ב 29 ₪ עד 129 ₪. המבצע כולל נעלי עקב, סנדלים, כפכפים, נעלי בובה, מוקסינים ועוד.

אלכסה דול: "בחודש הקרוב אני טסה לצילומי קמפיין למותג בינלאומי במילאנו והגעתי לכאן על מנת להצטייד בכמה דגמים חדשים וכן, כמובן, גם כדי לבלות זמן איכות עם רז, רגע לפני שאנחנו נפרדים.

לעיתונאים הרבים שהצטופפו סביבה כל העת וביקשו להצטלם איתה אמרה כי היא מתלבטת בין מגוון רחב של דגמי הקיץ. בסופו של דבר  התחדשה אלכסה בארבע זוגות מהקולקציה החדשה. שני הצעירים, היפים והמתוקשרים, הראו לסובבים אותם כי האהבה שלהם חזקה יותר מתמיד.

רוני אינסאז, מבעלי רשת SCOOP על פתיחת הסניף ה-55 של הרשת : "זהו הסניף הראשון של הרשת בבת ים, עיר אשר רבים מתושביה הם לקוחות קבועים, המגיעים לרכוש את המותג בחנויות הרשת בתל-אביב. לדבריו: "פתיחת סניף נוסף ברשת, מהווה צעד נוסף  בתהליך התרחבותה של הרשת באופן משמעותי, במטרה להגדיל את נגישותה לקהלי היעד כרשת המובילה בתחום נעלי הדיסקאונט בישראל"……… "עד סוף שנת 2015, נרחיב את הפריסה ונפתח חנויות גם במגזר הדתי והערבי, על מנת לענות על הביקוש".