לוגו פרטנר
רשת הסלולר החדשה של פרטנר הובילה לגיוס 19 אלף לקוחות ברבעון השלישי.
קבוצת התקשורת פרטנר מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי לשנת 2025 ומציגה, בהשוואה לרבעון המקביל, צמיחה בכל מדדי הרווחיות: 6% ברווח הנקי ל-90 מיליון ₪; 10% ברווח התפעולי ל-132 מיליון ₪; 4% ב-EBITDA ל-331 מיליון ₪.
- רשת הסלולר החדשה והמתקדמת Private 5G, הובילה לצמיחה של 36 אלף מנויי סלולר נטו מתחילת השנה.
- שירות הטלוויזיה המשודרג Partner tv+, הכולל ממשק מתקדם והיצע תכנים רחב הרבה יותר, הושק בסוף הרבעון השלישי, כאשר שדרוג כלל הלקוחות הקיימים הושלם בתחילת הרבעון הרביעי.
- מצבת מנויי הסיבים האופטיים רשמה גידול של 5 אלף מנויים בהשוואה לרבעון קודם. הכנסה חודשית ממוצעת למנויי אינטרנט (ARPU) הסתכמה ב-95 ₪, עלייה של 5 שקלים בהשוואה לרבעון המקביל.
- ההכנסות ממכירת ציוד הציגו גידול של כ-5% בהשוואה לרבעון המקביל.
- תזרים המזומנים החופשי בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה הסתכם ב-363 מיליון ₪, גידול של כ-39% בהשוואה לתקופה המקבילה.
- חוב פיננסי נטו הסתכם ב-160 מיליון ₪.
אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "עם השקת שירות הטלוויזיה החדש, השלמנו את שדרוג כלל פעילויות הליבה של החברה, לצד היצע הסיבים הרחב בישראל ורשת סלולר מתקדמת, שיש לה השפעה דרמטית על שביעות רצון הלקוחות. אנו ממשיכים לבצע את ההשקעות הנדרשות לצמיחה והתחדשות ומתרכזים בהמשך שיפור מערכי השירות, במצוינות תפעולית ובמימוש מכרז הסלולר של החשכ"ל".
מירי תקוטיאל, סמנכ"לית כספים, קבוצת פרטנר: "מדדי הרווח ברבעון הושפעו לחיוב מביטול הפרשה למע"מ בגין לקוחות נטפליקס ומעלייה בהכנסות משירותי אינטרנט, דאטה לעסקים וחבילות סלולר. מנגד, נרשמה השפעה שלילית כתוצאה מעלייה בהוצאות אגרות תדרים. השפעות אלה קוזזו בחלקן מול הרווח שנרשם ברבעון המקביל מעסקת סיבים עם לקוח עסקי. התזרים החופשי הסתכם ברבעון ב-125 מיליון ₪ והצטבר לסך של כ-363 מיליון ₪ בתקופה".
עיקרי תוצאות רבעון שלישי 2025 (בהשוואה לרבעון שלישי 2024)
- ההכנסות הסתכמו ב-784 מיליון ₪, קיטון של כ-3% בהשוואה ל-811 מיליון ₪ (בנטרול דמי קש"ג[1]) ברבעון המקביל – אז הכירה החברה בהכנסה גבוהה וחד-פעמית מהשכרה של סיבים אופטיים ללקוח עסקי, שהשפיעה על ההשוואה לתוצאות הרבעון הנוכחי.
- ההכנסות משירותים הסתכמו ב-650 מיליון ₪, קיטון של כ-5% בהשוואה ל-683 מיליון ₪ (בנטרול דמי קש"ג1) ברבעון המקביל, שהושפע בעיקרו מהכנסה מהלקוח העסקי כמוזכר לעיל.
- ההכנסות ממכירת ציוד הסתכמו ב-134 מיליון ₪, גידול של כ-5% בהשוואה ל-128 מיליון ₪ ברבעון המקביל.
- הרווח התפעולי הסתכם ב-132 מיליון ₪, גידול של כ-10% בהשוואה ל-120 מיליון ₪ ברבעון המקביל, שהושפע מביטול הפרשה למע"מ בגין לקוחות נטפליקס בסך של כ-38 מיליון ₪. העלייה קוזזה מהכרה ברבעון המקביל ברווח (לפני מס) בסך של כ-24 מיליון ש"ח בגין מסירת סיבים אופטיים ללקוח עסקי ומקיטון בהפרשות לתביעות, לצד עלייה בהוצאות אגרות תדרים.
- הרווח הנקי הסתכם ב-90 מיליון ₪, גידול של כ-6% בהשוואה ל-85 מיליון ₪ ברבעון המקביל.
- ה- EBITDAהמתואם הסתכם ל-331 מיליון ₪, גידול של כ-4% בהשוואה ל-319 מיליון ₪ ברבעון המקביל.
- תזרים מזומנים חופשי מתואם הסתכם ב-125 מיליון ₪, קיטון של כ-49% בהשוואה ל-243 מיליון ₪ ברבעון המקביל, בעיקר בעקבות עלייה בתשלומים בגין CAPEX. כמו כן, הכירה החברה ברבעון המקביל בהחזר בסך של כ-34 מיליון ש"ח שהתקבל ממס הכנסה, שהשפיע על ההשוואה לתוצאות הרבעון הנוכחי. התזרים בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה הסתכם ב-363 מיליון ₪, גידול של כ-39% בהשוואה ל262 מיליון ₪ בתקופה המקבילה.
- חוב פיננסי נטו הסתכם ב-160 מיליון ₪, בהשוואה ל-255 מיליון ₪ ברבעון המקביל.
מדדים תפעוליים עיקריים לרבעון שלישי 2025
- מצבת מנויי הסלולר של החברה הסתכמה בכ-2.667 מיליון (כ-94% מנויי פוסט-פייד), צמיחה של 19 אלף מנויים נטו בהשוואה לרבעון קודם, ושל 36 אלף מנויים מתחילת השנה, הודות להשלמת השדרוג לכלל הלקוחות לרשת הסלולר החדשה והמתקדמת Private 5G. מצבת מנויי דור 5 הסתכמה בכ-766 אלף.
- הכנסה חודשית ממוצעת למנויי סלולר (ARPU) בנטרול דמי קש"ג הסתכמה ב-44 ₪, בדומה לרבעון המקביל.
- שיעור הנטישה של מנויי הסלולר הסתכם ל-4.9%, בהשוואה ל-5.1% ברבעון המקביל.
- מצבת מנויי הסיבים האופטיים הסתכמה ב-457 אלף, גידול של 5 אלף מנויים בהשוואה לרבעון קודם. פרטנר היא הספקית בעלת היצע הסיבים הרחב בישראל, היחידה עם היכולת להציע שירות סיבים בכל משק בית בו קיימת תשתית סיבים (פוטנציאל של כ-2.9 מיליון משקי בית), הודות לתשתית עצמאית שפרסה והסכמים שחתמה עם חברות תשתית אחרות.
- מצבת מנויי האינטרנט (סיבים ונחושת) הסתכמה ב-484 אלף, גידול של 2,000 מנויים בהשוואה לרבעון קודם. כ-94% מכלל המנויים מחוברים לסיבים אופטיים.
- הכנסה חודשית ממוצעת למנויי אינטרנט (ARPU) הסתכמה ב-95 ₪, עלייה של 5 שקלים בהשוואה לרבעון המקביל.
- מצבת מנויי הטלוויזיה הסתכמה ב-196 אלף, קיטון של 3,000 מנויים בהשוואה לרבעון קודם. שירות הטלוויזיה החדש והמשודרג Partner tv+ הושק בסוף הרבעון השלישי, כאשר שדרוג כלל הלקוחות הקיימים הושלם בתחילת הרבעון הרביעי.
[1] הכנסות הרבעון המקביל מוצגות בנטרול דמי קשרי גומלין, לאור הרפורמה לשינוי משטר תעריפי הקש"ג, שהחלה בחודש יוני 2023 והסתיימה ב-15 ביוני 2025.




