כותרות אחרונות
Search

רשת הרהיטים "Ultima" בתערוכת ריהוטים 2018 במרכז הירידים

 

רשת הרהיטים "Ultima" בתערוכת ריהוטים 2018

רשת הרהיטים Ultima בבעלותם של דודי ואורלי שמרון, המתמחה בעיצוב וריהוט לבית. מציגה בתערוכת ריהוטים 2018 נבחרת מותגים, 100% ייצור ועיצוב איטלקי, בשילובים יוצאי דופן, המייצגים נאמנה את תפיסת העיצוב העילי של המסורת האיטלקית, תוך התאמה מושלמת לטעמו של הקהל הישראלי

בתערוכת ריהוטים 2018 תציג הרשת את מיטב הטרנדים בעיצוב לשנה החדשה המגיעים מבית המותגים האיטלקיים Kermes, Nias ו-Vittorio .Franco

 

 

מוצרי החברה מיובאים ממספר פסי ייצור באיטליה ומאופיינים בעיצוב עכשווי, כמיטב המסורת האיטלקית ובמגוון אינסופי של דוגמאות, מבלי להתפשר על הפונקציונליות ורמת הגימור של כל רהיט.

 

תחת קורת גג אחת, מאגדת תחתיה ULTIMA את מיטב מותגי העל בריהוט האיטלקי:Kermes , Vittorio Franco ו-Nias, המיוצרים ומעוצבים בארץ המגף על ידי המעצבים המובילים בתחום. מגוון הרהיטים עשיר ומתאפיין בעיצוב עכשווי כמיטב המסורת האיטלקית באינספור דוגמאות, צבעים וטקסטורות.

 

 

הקולקציות ברשת ULTIMA, מציעות מגוון מערכות ישיבה פינתיות, ספות נפתחות, מערכות ישיבה המשלבות ריקליינרים ידניים וחשמליים – בהרכב רגיל או פינתי/ שזלונג וכורסאות הדום נשלף.

 

ULTIMA מפקחת על כל תהליך הייצור, החל מעיבוד העורות במפעלים הממוקמים בצפון איטליה ועוד לבקרת האיכות טרום אריזת המוצר ולפני העמסתו מאיטליה.

 

בין קולקציות הריהוט היוקרתיות שמציגה ULTIMA, ניתן למנות את המותג האיטלקי KERMES, המגיש קולקציות המותירות רושם ויזואלי מובהק ומספקות פתרונות פונקציונאליים ואופנתיים המתאימים לכל חלל. המותג, שנוסד בשנת 1990 ע"י דומניקו לוסרדו, מציג קולקציות ריהוט המבוססות על שיתופי פעולה רבים שיוצרת החברה עם מעצבי על בנישת עיצוב הרהיטים.

 

המותג דוגל בעיצוב איטלקי טהור עם אינטרפרטציה המתכתבת עם שפת הריהוט העכשווית. לתערוכת ריהוטים 2018 מגיע מטעם ULTIMA מייסד המותג ויושב ראש קבוצת KERMES, מר דומניקו לוסרדו.

 

לוסרדו, שקובע את הקו העיצובי של המותג, מוביל תהליכים של שיתוף פעולה עם מעצבי על ידועים מאיטליה, כגון: Studio Marzia e Leo Dainelli הסטודיו שמעצב בן היתר מוצרים לקטלן, פנדי, ארקטיפו ועוד.//

 

 

רשתULTIMA  מספקת לכם הצצה מעוררת השראה אל עולם העיצוב של חברת KERMES ITALIA. זאת ועוד, המותג ידוע בזכות שיתופי פעולה רבים עם מעצבי על בנישת הריהוט, לדוגמא:Danino Martinelli ו-Studio Marzia e Leo Dainelli שמעצב מוצרים לחברות ידועות נוספות כמו קטלן, ארקטיפו פנדי ועוד…

 

את הקו העיצובי החדש של Kermes הם משיקים בתערוכת ריהוטים 2018 בשיתוף עם חברת "תים" על כל המשתמע. מיד לאחר התערוכה הקו יוצג בלעדית ברשת חנויות "אולטימה" בחיפה, נתניה, רחובות, רמת גן, באר שבע, ירושלים, ובחנות הדגל בראשון לציון.

 

Always in tune with the new trends of the most renowned and refined Italian design, with simple line and compact volume Kermes is known as a company leader in high quality    Italian furniture industry.

Kermes was founded in the early ‘90s as a small workshop of upholstered furniture in classic and modern style. The strategic choice to operate with only high quality materials, combined with very high attention at the production process and a selective distribution have made the business grow rapidly.

What led the company to success is also to be found in the strategic management of the President Domenico Losurdo, he and his team of collaborators and established designers, have created a unique style for Kermes, born from the study and interpretation of the evolution of new tastes and lifestyles of modern consumers

The R & D of Kermes is increasingly moving towards comfortable and livable solutions. Kermes Knows how important is the design appeal to conquer the good taste who always wants to follow the temporary trends, all the models can  be  freely combined and respond to a variety of functional needs and space