כותרות אחרונות
Search

רשת התכשיטים והשעונים "פדני" מציגה לראשונה לקראת יום העצמאות ה 70 קולקציית שעונים חדשה לנשים ולגברים

בתמונה: ניבר מדר – שעון פדני החדש – צילום: שי כהן-ארבל 

"פדני" רשת התכשיטים והשעונים – "גם את יכולה"

 רשת התכשיטים והשעונים המובילה בישראל "פדני" מציגה לראשונה לקראת יום העצמאות ה 70 קולקציית שעונים חדשה לנשים ולגברים  תחת המותג "PADANI"

המותג יקודם תחת הסלוגן "גם את יכולה"

אלון תורג'מן מנכ"ל "פדני" אמר לרגל ההשקה: "רשת פדני תכשיטנים משיקה לראשונה את מותג שעוני פדני, ומביאה בשורה חדשה לאוהבי השעונים האופנתיים. בקולקציה שעוני נשים וגברים בשילוב יהלומים בעיצוב עכשווי ואופנתי, תוך שמירת המסורת של שענות שוויצרית במחירים אטרקטיביים, החל מ 1,980 ₪. כך כל אחת יכולה לענוד שעון שהוא גם תכשיט מבית פדני". 

שעוני פדני – צילום: חו"ל

חברת "פדני", רשת התכשיטים והשעונים המובילה בישראל, משיקה לרגל יום העצמאות וחגיגות 70 שנה למדינת ישראל לראשונה מאז היווסדה בשנת 1947, שעון יוקרתי חדש תחת המותג "פדני" "PADANI", במחיר מיוחד ואטרקטיבי של החל מ 1,980 ₪ באיכות והמוניטין הגבוהים  של "פדני".

 

רשת "פדני", אשר נוסדה בשנת 1947 על ידי אורי פדני, אביו של בני פדני, יו"ר ובעלי "פדני" כיום, מונה  9 סניפים ברחבי הארץ, ומזה 46 שנים היא הנציגה הבלעדית של מותגי היוקרה בתחום שעוני היוקרה בהם: שעוני היוקרה של קרטייה Cartier, פאטק פיליפ PATEK PHILIPPE, פנראיי PANERAI, יגר לה קולטר JAEGER LE COLULTRE, ברייטלינג    BREITLING, ריימונד וייל Raymond Weil, שאנל CHANEL, לנגה זנה A.Lange & Sohne ,  בולגרי BVLGARI , גרר פרדו GIRAD PERREGAUX ועוד…

שעוני פדני – צילום: חו"ל

לראשונה רשת "פדני" מוסיפה קולקציית שעונים אופנתים תחת המותג "פדני". קולקציית השעונים לנשים ולגברים בשילוב יהלומים עוצבה בישראל בהשראתה של ענת פדני אשתו של בני פדני. השעון בעל מנגנון איכותי המיוצר בשוויץ.

 

השעונים עוצבו בהשראתה של ענת פדני אשתו של בני. הם מייצגים את הטרנדים האופנתים של זמננו, בעלי נוכחות אלגנטית ואיכות כיאה למוניטין הגבוה של "פדני". השעונים בעיצוב אובלי, במגוון לוחות צבעוניים משובצים ביהלומים באיכות הגבוהה בשילוב של רצועות עור בצבעים שונים כגון שחור, לבן, כחול כהה נייבי, חום ענבר, אדום,ורוד, בורדו צמידי מתכת ועוד…

שעוני פדני לגברים – צילום: חו"ל

מחירם  של שעוני "פדני" יהיה אטרקטיבי במיוחד, החל מ- 1,980 ₪, כל זאת במטרה להנגיש את השעונים לקהל רחב המחפש את השילוב בין עיצוב ואיכות גבוהים כשאר מוצרי רשת "פדני".

 

טווח מחירי שעוני "פדני" החדשים: 1,980-11,500 ₪

שעוני פדני – צילום: חו"ל

להשיג ברשת "PADANI" :

  1. פדני הירקון 185 תל-אביב

  2. פדני – קניון רמת אביב תל אביב

  3. פדני – ה באייר 26 כיכר המדינה תל אביב

  4. פדני קניון רננים רעננה

  5. פדני – פדני נמל תל –אביב האנגר 19  + מעבדת שירות ותיקונים.

  6. פדני – שדרות ממילא שלמה המלך 9 ירושלים

  7. פדני – גרנד קניון חיפה

  8. פדני – מלון רויאל ביץ אילת

  9. פדני – טיילת רויאל ביץ אילת

 

על רשת "פדני" תכשיטנים:

חברת התכשיטנים "פדני בע"מ", המתמחה ביצור וייבוא תכשיטים ושעונים באיכות הגבוהה ביותר בארץ, החלה את דרכה בגלריה אחת ברחוב הירקון 185 בתל אביב. בגלריה זו מוצגים למכירה תכשיטים בעיצוב מקומי ייחודי ובלעדי ל"פדני", וכן תכשיטים ושעונים של השמות הגדולים והיוקרתיים בעולם, המיובאים בלעדית על ידי "פדני". גלריית התכשיטים "פדני" יצרה, ללא ספק, סטנדרטים חדשים בתחום העיצוב והצגת תכשיטים בארץ.

 

חברת התכשיטנים "פדני" היא החברה בעלת הזיכיון הבלעדי לייבוא השמות הגדולים בעולם הן בתחום התכשיטים והן בתחום השעונים וזאת בעקבות שמירתה על איכות גבוהה בתחום ייצור התכשיטים ועמידתה בסטנדרטים בינלאומיים.

 

כמו כן, שומרת "פדני" על רמה גבוהה של שירות ללקוח ורואה בנושא זה מפתח להצלחה וערך עליון, מיום פתיחת הגלריה הראשונה. היותה החברה המובילה בתחומה בארץ, כמו גם ההקפדה על הרמה, האיכות הגבוהה והשירות ללקוח, העניקו ל"פדני, את הזיכיון הבלעדי לייבא את המותגים היוקרתיים בעולם בהם: שעוני היוקרה של קרטייה Cartier, פאטק פיליפ PATEK PHILIPPE, פנראיי PANERAI, יגר לה קולטר  JAEGER LE COLULTRE, ברייטלינג    BREITLING, ריימונד וייל Raymond Weil, שאנל CHANEL, לנגה זנה A.Lange & Sohne ,  בולגרי BVLGARI , גרר פרגו GIRAD PERREGAUX ועוד.