כותרות אחרונות
Search

רשת חנויות הנוחות Yellow מעמיקה את אחיזתה בפעילות הסחר האלקטרוני ומשיקה את Yellow Box, לוקרים אלקטרוניים לאיסוף חבילות 24/7

 רשת חנויות הנוחות Yellow מעמיקה את אחיזתה בפעילות הסחר האלקטרוני ומשיקה את Yellow Box,  לוקרים אלקטרוניים לאיסוף חבילות 24/7

הרשת פרסה ב- 50 פז ברחבי הארץ  מתקני  Yellow Box \Yellow וחתמה על שת"פ ראשוני עם ענקית השילוח הבינלאומית UPS  

עד סוף יוני יותקנו מתקני Yellow Box ב-100 חנויות מהצפון ועד הדרום. בהמשך השירות יורחבל-200 חנויות Yellow ברחבי הארץ

 

מנכ"ל קבוצת פז, יונה פוגל: " Yellow תהפוך לנקודת חיבור קמעונאית בין האונליין לאופליין ותיתן פתרון לבעיית הפער הקיים ב- Last Mile בתחום הסחר האלקטרוני, פער הבולם את התפתחות הסחר האלקטרוני ופוגע בשירות ללקוח"

 

רשת חנויות הנוחות Yellow מגדירה מחדש את מהפכת הנוחות, מרחיבה פעילותה בתחום הסחר האלקטרוני. YELLOW ומשיקה שני שירותים חדשים:

Yellow Boxשירות לוקרים אלקטרוניים לאיסוף חבילות 24/7 במתחמי פז בכל רחבי הארץ

שת"פ עם מיזם "מושבניק", אשר יאפשר לצרכנים להזמין באתר החברה yellow.co.il ירקות ופירות טריים ואיכותיים ישר מהשדה לחנויות הרשת ללא צורך להמתין לשליח וללא דמי משלוח.

 

יונה פוגל, מנכ"ל קבוצת פז: "Yellow ממשיכה ללמוד ולזהות את צרכי הלקוחות ולספק להם פתרונות חדשניים, נוחים וזמינים על הדרך, כחלק מהאסטרטגיה להפוך את רשת חנויות הנוחות לנקודת חיבור קמעונאית בין האונליין לאופליין. הצורך העיקרי שאנו מזהים כיום הוא חיבור בין עולם האפשרויות הצרכניות הבלתי נגמר בזכות האונליין, לבין התשתית הפיזית הנדרשת למימוש הקניות. הצרכנים שמנהלים סדר יום אינטנסיבי בין עבודה לחייהם הפרטיים, כבר לא מוכנים לבזבז את זמנם על המתנה לשליחים וזקוקים לשירות שיתאים את עצמו אליהם ולא להיפך – ואילו בדיוק הפתרונות שאנו מציעים.  אנו מביאים פתרון לבעיית ה- LAST MILE  שמקשה על הצרכן הדיגיטלי ועל הספקים. נערכנו לספק איסוף עצמי 24 שעות 7 ימים בשבוע, על הדרך של הלקוח במתחם מאובטח, נגיש, מואר ומאויש. מתחמי פז הופכים להיות נקודת החיבור בין העולם הדיגיטלי לפיזי. קנה איפה שתרצה ותאסוף בדרך הקלה, הנוחה והבטוחה." 

 

יונה פוגל, מנכ"ל קבוצת פז מציג את הדור הבא בקבלת משלוחים – צילום: אבי בר

רכישות אונליין הן מגמה הולכת וגברת בישראל, כאשר בשנת 2016 הוזמנו 55 מיליון פריטים מחו"ל ועוד 24 מיליון  חבילות מקניות אונליין בארץ. אלא שהתשתיות בארץ אינן ערוכות להיקפים כאלה של חבילות, וצרכנים דיגיטליים מרגישים בפער שקיים בחוויית ה- Last Mile- דרך הגעת החבילה לידיהם. ואמנם, על פי סקר של e-bay 2016 יותר מרבע מהצרכנים לא קונים אונליין בגלל בעיות בהגעת המשלוח ושעות משלוח מגבילות. סקר בנושא זה מעלה כי   25% מהישראלים מעדיפים לאסוף חבילות ולא להמתין לשליח.

השירותים של Yellow נותנים מענה לצרכנים שאינם מעוניינים להתאים את סדר יומם לשליחים ולטווחי המתנה, אלא זקוקים לגמישות מירבית. שירות Yellow Box מאפשר לצרכנים לאסוף חבילות ומשלוחים על הדרך, בכל שעה שירצו בכל חנות שיבחרו.

 

השירותים החדשים מצטרפים לשירות ה-Click&Pick באתר של Yellow המאפשר לרכוש מגוון רחב של מוצרים, כגון מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, מוצרים לרכב, לבית, לגינה, מוצרי קמפינג ועוד ולאסוף אותם באחת מ-220 חנויות Yellow בזמינות של 24/7. האתר מהווה שטח מדף וירטואלי המאפשר ל- Yellow לפרוץ את מגבלות השטח הפיסי בו פועלת החנויות ולהציע ללקוח מגוון רחב של מוצרים בלחיצת כפתור ואיסוף נח מכל חנות לבחירתו.

 

בהמשך השנה תשיק Yellow אפליקציה שתשדרג את חווית הצרכן ותכלול גישה לשירותי החנות והתחנה ישירות מהנייד.

 

צילום: יח"צ

אז איך פועל שירות Yellow Box  – אסוף את החבילה כשנוח לך

Yellow הציבה בחנויותיה ברחבי הארץ לוקרים אלקטרוניים של חברת KEBA, חברה אוסטרית המתמחה בפתרונות אוטומציה העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם, אליהם ניתן לשלוח חבילות של מוצרים שנרכשו דרך האינטרנט. התיבות מוצבות בחזית החנויות, מוארות ומצולמות על-ידי מצלמות אבטחה סביב השעון. את החבילות ניתן לאסוף 24/7 באמצעות קוד אישי הנשלח לנייד או למייל.  

בשלב ראשון חתמה החברה על שת"פ עם ענקית השילוח הבינלאומית UPS, במסגרתו ניתן יהיה לבקש לאסוף את החבילה המוזמנת מישראל או מהעולם באחת מעמדות Yellow Box ברחבי הארץ. בהמשך צפויה הרשת לחתום על שיתופי פעולה עם משלחים ואתרים קמעונאים נוספים.

כיום פועל שירות ה-Yellow Box ב-50 סניפים ועד סוף חודש יוני יפעל בכ-100 חנויות מצפונה ועד דרומה של ישראל, כאשר הנקודה בצפונית ביותר היא נהריה והדרומית ביותר היא אילת. בהמשך השנה השירות יתרחב למאה חנויות נוספות – סה"כ כ-200 חנויות בשנה הקרובה.

מרגע קבלת ההודעה לנייד שהחבילה הגיעה, יוכל הלקוח לאסוף אותה בתוך שלושה ימי עסקים, בכל שעה ביום, מה שיאפשר לו גמישות מירבית. לקוחות שיזמינו מוצרים שגדולים מדי עבור התיבות, כגון טלוויזיות, יוכלו לאסוף אותם מתוך החנויות.

עד סוף השנה ה-Yellow Box יאפשר לצרכנים גם להחזיר מוצרים ויוצע גם פתרון לעסקאות  Peer to Peer בהן מוכרים פרטיים מבצעים עסקאות עם רוכשים פרטיים. שירות זה, יסייע גם לעסקים קטנים בהפצה, על ידי סיפוק פתרון לוגיסטי שיקנה תשתית להתרחבות העסקים במרחב הדיגיטלי. העדר תשתיות לוגיסטיות מהוות עבורם חסם משמעותי כיום לפרוץ בזירת האונליין.  

 

שת"פ עם 'מושבניק': פירות וירקות הטריים והאיכותיים ביותר ישר מהשדה

בד בבד Yellow החלה בשיתוף פעולה עם 'מושבניק' אשר יאפשר לצרכנים להזמין באינטרנט ירקות ופירות בטריות ובאיכות המרביים ובמחירים אטרקטיביים, ולאסוף אותם באחת מחנויות הרשת ברחבי הארץ, ללא צורך להמתין לשליח וללא דמי משלוח.  מחיר סל קניה מינימלי: 150 שקל, כאשר לרגל השקת השירות Yellow תעניק לכל רוכש קופון של 50 שקל בכל קניה.

חלק ניכר מהקטיף, כגון עשבי תיבול, מלפפונים, עגבניות, תפוזים ולימונים ועוד עשרות פירות וירקות נעשה עד 24 שעות לפני מועד האיסוף שהלקוח בחר. בשלב ראשון יהיה השירות בין נהריה לבאר שבע.

"מושבניק" הינו מיזם של החקלאי אבי יעקב ממושב מצליח, המתמחה בגידול ומכירה של ירקות טריים ואיכותיים ישירות משדות החקלאים ללקוחות תוך חיסכון בפערי התיווך, כך שגם הלקוחות נהנים ממחירים אטרקטיביים וגם החקלאים נהנים מתמחור הוגן על גידוליהם.