כותרות אחרונות
Search

רשת "יינות ביתן" פותחת מחדש את סניף רעננה בעיצוב וקונספט ייחודי

רשת "יינות ביתן" ממשיכה להעניק חווית קנייה ייחודית ללקוחותיה

הרשת פותחת את סניף רעננה מחדש בהשקעה של כ-7 מיליון שקלים

מדובר בסניף ה-4 של הרשת בקונספט של דוכני שוק ומזון המשתרעים על שטח של כ- 2,500 מ"ר

רשת "יינות ביתן", הכוללת 70 סניפים בפריסה ארצית, מקריית שמונה ועד אילת, פותחת את סניף רעננה מחדש בעיצוב וקונספט ייחודים של הרשת בפורמט של שוק. הסניף שופץ בהשקעה של כ-7 מיליון ₪  ומשתרע על פני כ- 2500 מ"ר.

הסניף עבר שיפוץ מקיף, והוא מביא לראשונה, את הקונספט החדש של יינות ביתן "פורמט של שוק" לאזור השרון. הסניף יהווה את נקודת המפגש בין הדברים הטובים הקיימים בשוק :המוצרים הטריים ביותר, ריחות, צבעים וטעמים, לצד היתרונות של קנייה בסופרמרקט: מחירים נוחים, מגוון רחב של מוצרים לבית, ניקיון ומיזוג. הסניף יאגד במקום אחד מגוון מוצרים מתחום המזון ומוצרי צריכה. כמו כן, במקום המדפים המוכרים, יועמדו דוכנים של גבינות, מחלקת דגים,  מוצרי חשמל, בית מאפה, מוצרים חד־פעמיים ועוד…. כל זאת במטרה ליצור חווית קנייה מיוחדת באווירה ססגונית.

bitan 2

יינות ביתן רעננה

לצורך כך, גייסה הרשת  את האדריכל מיקלה סימאונה. מיקלה הוא מעצב איטלקי הפועל בארץ מזה 7 שנים. מיקלה בעל ניסיון רב שנים בעיצוב מסעדות, בתי מלון, אולמות אירועים ומרכזי קניות. הוא עיצב את הסניף ברחובות, בסגנון אותנטי מחומרים טבעיים כגון עץ וקרמיקה, אשר יוצר אווירה נעימה מרגע הכניסה לסניף.

ארז אייזנברג, סמנכ"ל שיווק יינות ביתן: "בהשראת השווקים הקולינאריים העולמיים כמו הבוקרייה של ברצלונה, הקמפו די פיורי ברומא ובהשראת הסופרים הגדולים בארצות הברית, רצינו לייצר את המקבילה הישראלית ברשת. אנחנו מאמינים שהשילוב המנצח של עיצוב ייחודי, טריות המוצרים, שירות איכותי ומחירים אטרקטיביים, יוצרים חווית קניה מהנה יותר ללקוחותינו. אנחנו שמחים להביא את הבשורה החדשה של הרשת אל תושבי השרון ולהרחיב את הקונספט לסניף נוסף."