כותרות אחרונות
Search

רשת מטבחי דקל – Master Kitchen מציגה קולקציית מטבחים מעוצבים

רשת מטבחי דקל – Master Kitchen מציגה:

קולקציית מטבחים מעוצבים בשילוב חומר הפורצלן
וטכנולוגיה מתקדמת הכוללת מתקני הרמה והזזה

 

 

רשת מטבחי דקל – Master kitchen מציגה קולקציית מטבחים בשילוב פורצלן, חומר הנפוץ בשימוש אריחים וריצוף ובשל תכונותיו הייחודיות נכנס לשימוש גם בארונות המטבח, ובנוסף שימוש בטכנולוגיה מתקדמת הכוללת מערכות הרמה והזזה להנגשה, ארונות ומדפים גבוהים לנוחות מרבית של הלקוחות.

 

השימוש בחומר פורצלן לעיצוב המטבח ייחודי ומתבקש בשל תכונותיו המיוחדות המתאימות לסביבת עבודה במטבח, הכוללות: עבודה אינטנסיבית, שימוש בכלים, טמפרטורות גבוהות מתפעול תנור אפייה וכיריים ועוד. הפורצלן נחשב לחומר בעל עמידות לטמפרטורה גבוהה, עמיד בפני שריטות, ובנוסף, הפורצלן לא סופג חומרים וכך נמנעים הופעות כתמים. בשל התכונות של הפורצלן ניתן להניח סיר חכם ישירות מהכיריים על השיש ומשטח הפורצלן ישמור הן על איכותו והן על נראותו. לשילוב פורצלן בחזית ארונות המטבח משתמשים בפורצלן דק ולשילוב הפורצלן במשטחי העבודה, משתמשים בפורצלן בעובי מלא.

 

בנוסף, קולקציית המטבחים שמה דגש על יצירת סביבת עבודה ארגונומית על ידי טכנולוגיה חדשנית  היוצרת סביבת עבודה נוחה, קלה ונגישה יותר, לכלל האוכלוסייה ובפרט לבעלי מוגבלויות. בזכות שילוב של מערכות ההזזה וההרמה במטבח, הארונות, המדפים, השיש, ינועו לקראת המשתמש, כך שלא יצטרך להתאמץ. לדוגמה- מדפים יכולים לנוע למטה ולמעלה, קדימה ואחורה, המיקרו יכול "לצאת" מארון מסתור על גבי מסילה חשמלית, השיש יכול לעלות ולרדת בהתאם לגובה המשתמש. ארונות גבוהים יכולים להגיע אל המשתמש בלחיצת כפתור.
על כל מטבחי הקולקציה הושם דגש רב בעיצובם ונעשה שימוש במבחר צבעים על מנת להרחיב את מניפת הסגנונות שהחברה מציעה ללקוחותיה.

 

לאתר החברה  http://www.hadekel.com/ , חפשו מטבחי דקל גם בפייסבוק

סניפי מטבחי דקל: יבנה, דרך הים.  רמת השרון, סוקולוב 86.  באר שבע, בהבורסקאי 1