כותרות אחרונות
Search

רשת מסעדות קפה לואיז משיקה תפריט חדש

רשת מסעדות קפה לואיז רשת מסעדות בתי הקפה הראשונה מסוגה בישראל המושתתת על מטבח בריא ועל חומרי גלם  טבעיים וטריים  משיקה תפריט חדש המציג קונספט קולינרי מהודק של מסעדת מטבח בריא, טבעי ואיכותי ובו מנות המשלבות מרכיבי סופרפודס, חומרי גלם אורגניים דגנים מלאים ועוד 

בתפריט החדש מסומנות מנות ללא גלוטן, מנות טבעוניות ומנות מופחתות קלוריות

רשת מסעדות 'קפה לואיז', היא רשת מסעדות בתי-קפה הראשונה מסוגה בישראל המושתתת על מטבח בריא ועל חומרי גלם טבעיים, איכותיים וטריים.

הסניף הראשון של קפה לואיז הוקם על הר הכרמל בחיפה בשנת 2007, כבית קפה מסעדה המציע חווית בילוי קולינרית טבעית, בריאה ורגועה. הרעיון שעומד מאחורי הקמת 'קפה לואיז' מבוסס על הבשורה שאוכל בריא הוא גם אוכל טעים.

luiz 1

צילום: שרית גפן

ייחודה של הרשת בכך שהיא משלבת בתוכה קונספט של בית קפה, מסעדה ומעדנייה ובה מוצרים איכותיים לקחת הביתה, תוך שקיימת הלימה מושלמת עם ערכי הליבה של הרשת  המשדרים איכות, אהבה, בריאות וטבע. ערכים אלו באים לידי ביטוי במנות הבריאות והמזינות המוגשות במקום ומיוצרות מחומרי גלם מובחרים, טבעיים וטריים, בעיצוב הנקי של חלל המסעדה ובשירות עם חיוך ואהבה.

בימים אלו מושק התפריט החדש של רשת מסעדות 'קפה לואיז' התואם את מהלך ההתכנסות וההתמקצעות במישור הקולינרי. התפריט החדש מהודק ומהוקצע ומציע מבחר  גדול יותר של מנות ראשונות קלילות ומרעננות ומבחר אקלקטי של מנות עיקריות המשדרות את המסר הבריא של הרשת, תוך מתן דגש לחומרי גלם איכותיים כמו סופרפודס (מזונות-על) המשמשים ככוכבים בתפריטים של אלו השומרים על אורח חיים בריא.

תהליך זה של השקת התפריט החדש מלווה בתמיכה מקצועית של שף הרשת, יועץ קולינרי, מומחים לתזונה, הנדסת מזון וביוטכנולוגיה וזאת במטרה להגיש מנות בריאות ומזינות המבוססות על מרכיבים טבעיים, טריים ואיכותיים.

luiz 2

צילום: שרית גפן

שף הרשת עושה שימוש בחומרי גלם ייחודיים ובהם מזונות סופרפודס שונים, כגון: ספירולינה, עלי מורינגה, פטריות מאי-טאקי מיוחדות ופטריות מסוגים, פולי קקאו, קייל ועוד, וגם בדגנים מלאים, בחומרי גלם אורגנים ועוד. בתפריט בולטים מיצים טבעיים ועשירים שנסחטים במקום, לחמי

שאור, ממרחים המכילים שמן זית וחומרים טבעיים בלבד, גבינות עיזים ומנות אחרונות בעלות מרכיבים טבעיים.

עוד מציג התפריט מנות נטולות גלוטן ומנות טבעוניות ובנוסף מסומנות בו מנות מופחתות קלוריות, כל זאת על מנת לתת מענה מושלם לקהל הלקוחות השומר על אורח חיים בריא.

לקראת הקיץ מושק תפריט משקאות קרים עשירים במזונות-על. בנוסף מושק תפריט ילדים משודרג עם מגוון מנות אהובות על ילדים עם מגע של בריאות.

התפריט החדש מאפשר לאוכלוסיות יעד שונות למצוא את מבוקשן ב'קפה לואיז', כגון: משפחות עם ילדים המחפשות אחר אלטרנטיבת בילוי קולינרית איכותית המשלבת טעמים ערבים לחיך בשילוב עם אג'נדה של אורח חיים בריא הודות לתפריט הילדים האטרקטיבי שקיים במקום, נשים וגברים למפגשים בין חברים ולמפגשים עסקיים ועוד.

luiz 3

צילום: שרית גפן

המעדנייה: 

המעדנייה של קפה לואיז מאפשרת ללקוחות הרשת ולקהל יעד החפץ בשמירה על אורח חיים בריא ומודע לחשיבות התזונה הנכונה, ליהנות מהחוויה הכוללת של הרשת גם בבית, בעבודה ובכל מקום אחר.

בימים אלו מסתיים תהליך המיתוג מחדש של קונספט המעדנייה של קפה לואיז, במסגרתו מוצגים בה המוצרים השונים ללקוח באופן מזמין וייחודי.

המעדניה כאמור מציגה מבחר עשיר של מוצרים הממשיכים את חוויית 'קפה לואיז' גם מחוץ לרשת, ביניהם: קו מוצרי private label , הנושא את שם המותג ואשר מפותחים עבורה באופן בלעדי ובו טחינה אורגנית מלאה, 7 ממרחים שונים, זיתים ממותגים, ליין של עוגיות, חליטות תה (בשיתוף פעולה עם חוות התבלינים) ועוד.

המעדנייה מציעה מגוון רחב של מוצרי בריאות וטבע ובהם: תערובת קפה מעולה, לחמים בלעדיים הנאפים במקום, סוגי גרנולה מיוחדים,  ריבות, דבש איכותי, כלי קרמיקה, שמן זית באיכות מעולה, עוגות ועוגיות טריות, גבינות בוטיק ועוד.

luiz 4

צילום: שרית גפן

הסניפים :הרשת פתחה לאחרונה שני סניפים חדשים: האחד במודיעין והשני בקרית מוצקין, המשמש כסניף הכשר הראשון של הרשת. רשת מסעדות 'קפה לואיז' מונה כיום 11 סניפים ברחבי הארץ ובימים אלו היא נמצאת במגעים מתקדמים לפתיחת סניפים נוספים בהוד השרון, ברחובות, ברעננה ובירושלים.

הרשת נפתחה לפני כ- 8 שנים ובמשך תקופה ארוכה פעלה עם 3 סניפים בלבד. בשנתיים האחרונות חל תהליך התפתחות מואץ של סניפי זכיינים במקומות שונים בארץ. החדשים בחבורה הם סניף קריית מוצקין, המשמש כסניף הכשר של הרשת וסניף מודיעין. בנוסף קיים תהליך של משא ומתן לפתיחת סניפים נוספים תוך שמירה על אלמנט הבוטיקיות והייחודיות של הרשת.

ברשת 11 סניפים הפזורים מהצפון ועד המרכז-שפלה  ובהם: חיפה, טבעון, קריית ביאליק, בנימינה, מושב בני דרור, רמת-השרון, בתל אביב 3 סניפים: ברמת החייל, בשדרות רוטשילד וברמת אביב, במודיעין ובקריית מוצקין סניף כשר.