כותרות אחרונות
Search

רשת נאוטיקה משיקה קולקציית בגדי ילדים תואמים לגדולים לאביב 2017

ילדים קטנים אוהבים להתלבש כמו מבוגרים, קצת יותר רשמי, מתוחכם ואפילו הצבעים עדינים יותר ומתונים יותר.

רשת נאוטיקה משיקה קולקציית ילדים תואמת לגדולים אביב 2017

מותג האופנה הבינלאומי Nautica, שהבין שהדרך לליבם של הילדים הקטנים היא דרך האנשים המבוגרים, משיק בימים אלו בחנויות הרשת קולקציות לילדים תואמות למבוגרים.

 

קולקציית אביב 2017 של נאוטיקה לילדים,  שואבת את השראתה מעולם השייט והספורט ומורכבת מחולצות מכופתרות, חולצות פולו, ג'ינסים במגוון שטיפות, שמלות מידי, שמלות מחויטות ומבחר חולצות אלגנטיות שמתאימות גם ליום-יום וגם לשעות הערב.

צילום: יח"צ

הקטנטנים, בדומה לגדולים, זוכים לקולקציה מרתקת שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. קולקציה המציגה את הטרנדים הכי חדשים, שילובים מעניינים, פריטים צבעוניים עם דגש על איכות ללא פשרות. הקולקציה כוללת מגוון רחב של פריטים בהשראת עולם השייט והים המאפיין את המותג.

 

ניתן למצוא מגוון רחב של פרטי לבוש לתינוקות, ילדים ובני נוער המאופיינים בסגנון קלאסי עדכני, במטרה לתת מענה ופתרון מלא לכל שעות היום, הפנאי ולשלל אירועים חגיגיים. הקולקציה משלבת את הטרנדים הכי עכשוויים בעולם האופנה אל מול נוחות המתאימה לילדנו בהעתק מושלם מקולקציות המבוגרים.

 

בקטגוריית הבנות: מגוון שמלות, מגוון מכנסיים, חולצות, ושלל סטים צבעוניים ושיקים למראה מושלם. בקטגוריית הבנים: מגוון חולצות עם הדפסים עדכניים, חולצות פולו, חולצות מכופתרות, ברמודות בהשראת עולם השייט, מגוון מכנסיים, ג'ינסים, ג'קטים ספורטיביים ועוד.

 

צילום: יח"צ

צבעוניות הקולקציות כוללת את הצבעים שמתאימים למבוגרים לשעות העבודה והפנאי וגם אלו צבעים שהילדים אוהבים בניהם: ורוד, ירוק, אדום, כתום וכן הצבעים הקלאסיים המזוהים עם נאוטיקה בניהם: אפור, שחור וכחול.

 

טווח מחירים לילדים:  99 ₪ – 229 ₪  

טווחי המידות לילדים:

תינוקות ופעוטות: 3 חודשים ועד 4 שנים

ילדים : 4-12

בני נוער: 12-20

ובאתרים: http://www.nautica.co.il

https://brandz.co.il/