כותרות אחרונות
Search

רשת ניו פארם משיקה את המילה האחרונה בעולם הטיפוח הביתי המקצועי: FaceTite

רשת ניו פארם משיקה את המילה האחרונה בעולם הטיפוח הביתי המקצועי: FaceTite

מכשיר האנטי אייג'ינג המתקדם מבית Silk'n הינו מכשיר ביתי פורץ דרך למיצוק עור הפנים, הצוואר והמחשוף בטכנולוגיות אור וגלי רדיו, מתאים לכל סוגי העור, לנשים ולגברים וישווק בלעדית בניו פארם

FaceTite  הוא המכשיר הביתי היחידי בעולם המבוסס על טכנולוגיית RT בטכנולוגיות אור וגלי רדיו והוא מספק טיפול ביתי למיצוק והידוק עור הפנים, הענקת מראה זוהר, חיוני, מטופח וצעיר

צילום: יח"צ

רשת ניו פארם מתחילה לשווק באופן בלעדיה בסניפי ברחבי הארץ את פייסטייט – המכשיר הביתי היחיד בעולם המבוסס על  טכנולוגיית RT- rejuvenation technology. המכשיר בעל שלושה סוגי אנרגיה: אנרגיית גלי רדיו (RF) אשר חודרת לעומק הרקמה וגורמת להאצה וייצור של אלסטין וקולגן חדש, אנרגיית אור LED  אשר חודרת לשכבת הדרמיס, משפרת את תפקודי התא ומאיצה את תהליכי התחדשות תאי העור ואנרגיית אינפרא רד המשפיעה ישירות על השכבה העליונה של העור ומשפרת את מרקמו. שלושת האנרגיות חודרות דרך כל שכבות העור באופן סינרגטי ומבטיחות שינוי משמעותי למראה העור. 

בין התוצאות שמבטיח FaceTite:

  • מיצוק, גמישות והידוק עור הפנים, הצוואר והמחשוף

  • חיטוב והידוק קו הלסת

  • הפחתת עומק קמטי הבעה וקמטי צחוק סביב העיניים

  • שיפור מרקם וגוון העור

  • חיזוק מבנה השכבות התומכות בעור הפנים

  • טיפול באזור גב כפות הידיים

    צילום: יח"צ

בכדי לקבל תוצאות מושלמות יש לעשות את הטיפול פעמיים בשבוע למשך 10 שבועות ולאחר מכן פעם בשבועיים כשגרת טיפוח הטיפול במכשיר יניב תוצאות מיידיות ולטוח ארוך.

 

ל- FaceTite  מנגנון בטיחות מובנה המבטיח רמת בטיחות גבוהה לטיפול ביתי נעים ורגוע הכולל חיישן טמפרטורה מובנה – המבטיח שהטמפ' באזור המטופל לא תחרוג מזו הנדרשת להצערת העור.

מחיר : 1490  ₪