כותרות אחרונות
Search

רשת "ריקושט" משיקה בימים אלו את מועדון הלקוחות החדש של הרשת

רשת "ריקושט" משיקה בימים אלו את מועדון הלקוחות החדש של הרשת, שהוקם בהשקעה של כחצי מיליון ₪  – מועדון "ריקושט CLUB"

עדי אגמון, סמנכ"לית השיווק של רשת "ריקושט", שהינה הרשת הגדולה והמובילה בישראל בתחום ציוד תרמילאות, טיולים, נסיעות, מוצרי חיילים, נופש, פנאי וביטוחי נסיעות ומונה כ-54 סניפים ברחבי הארץ: "מועדון הלקוחות יעניק לחבריו מידע וחוויות מעולם התוכן של ריקושט כגון תכנים, הצעות למסלולי טיול, הטבות בכניסה לאטרקציות שונות ברחבי הארץ וכן גם הטבות קבועות, הנחות וצבירת נקודות למימוש".

רשת "ריקושט", שהינה הרשת הגדולה והמובילה בישראל בתחום ציוד תרמילאות, טיולים, נסיעות, מוצרי חיילים, נופש, פנאי וביטוחי נסיעות ומונה כ-54 סניפים ברחבי הארץ, משיקה בימים אלו את מועדון הלקוחות החדש של הרשת – "ריקושט CLUB", שהוקם בהשקעה של כחצי מיליון ₪.

מטרת הקמת "ריקושט CLUB" הינה יצירת מועדון חברים שיהווה בית לכלל פעילויות השטח והפנאי, מועדון פעיל בעל ערכים חווייתיים ומסחריים, שישרתו את החברים בו בתחנות שונות במסלולי החיים, עם דגש מיוחד על נושא הגיוס והחיילים.

חברות במועדון ריקושט CLUB  הינה בעלות הצטרפות חד פעמית של 39 ₪ (ללא צורך בחידוש) ומציעה ערך מוסף של הטבות והנחות משתלמות, לדוגמא:

  • הטבת הצטרפות של מוצר בשווי 50 ₪ בחודש העוקב להצטרפות

  • הטבת יום הולדת של 25% הנחה בחודש היום הולדת

  • 10% צבירת נקודות בכל קנייה

כמו כן תינתן תשומת לב לכל נושא הגיוס והחיילים והמועדון יציע הטבות מיוחדות ממוקדות חיילים ובנוסף לכך גם מתנת גיוס ומתנת שחרור.

עדי אגמון, סמנכ"לית השיווק של רשת "ריקושט", מציינת שמעבר להנחות וההטבות הקבועות, למועדון הלקוחות של "ריקושט", בשונה ממועדוני לקוחות אחרים, ערך מוסף המאפשר לריקושט להעניק לחברי המועדון תכנים וחוויות מעולם התוכן של ריקושט כגון טיפים, טיולים מאורגנים, הטבות בכניסה לאטרקציות שונות ברחבי הארץ ועוד.

במהלך השנים האחרונות רשת "ריקושט" החלה לייבוא ולשווק באופן בלעדי מותגי מטיילים מובילים המשלבים עולמות של אופנה, טיולים וטבע, ספורט וחדשנות טכנולוגית, ביניהם המותג המוביל באירופה JACK WOLFSKIN, מותג משקפי השמש הבלתי שבירות GLORYFY, מותג הטיולים DISCOVERY ADVENTURE ועוד.

כמו כן "ריקושט" הרחיבה את ליין מוצרי מותג הבית של הרשת- DESERT SNOW  המציע כיום פריטי לבוש מקצועיים לטיולים ולשטח השמים דגש על אופנתיות וטרנדיות, תרמילים, אוהלים, שקי שינה, מזוודות ועוד- באיכות בלתי מתפשרת ומחירים נוחים.

אגמון מוסיפה שבעקבות צעדים אלו, בשילוב ההתעוררות ההולכת וגדלה בשנים האחרונות לכל נושא הטיולים, הקמפינג והספורט, קהל הלקוחות של הרשת גדל מידי שנה.

rikushet-7

מימין עדי אגמון סמנכלית שיווק ריקושט דודי מנטין מנכ"ל ריקושט, מיכל בורנשטיין סמנכ"ל לקוחות חב' סנייפר חב' ניהול מועדון הלקוחות – צילום: יח"צ