כותרות אחרונות
Search

רשת "שמרת הזורע" הציגה את העיצוב המחודש של סניפי הרשת.

בתמונה: אריה ויסמן גוזר את הסרט בפתיחת הסניף המחודש של שמרת הזורע בקיבוץ שמרת לצדו: יורם ישראלי וכפיר ויסמן – צילום: RITVO PHOTOGRAPHY

 

רשת "שמרת הזורע" הציגה את העיצוב המחודש של סניפי הרשת.

הצגת העיצוב המחודש נעשתה באירוע מרגש שנערך בסניף הדגל של הרשת בקיבוץ שמרת.

 

 בין האורחים הרבים שבאו לברך את אריה ויסמן, מנכ"ל משותף בקבוצת ויסמן ובעלים של רשת "שמרת הזורע" היה:  יורם ישראלי סגן ראש מועצת מטה אשר שאף התכבד בקביעת המזוזה. 

יורם ישראלי תוקע מזוזה לצידו של אריה ויסמן בסניף המחודש של רשת שמרת הזורע בקיבוץ שמרת צילום RITVO PHOTOGRAPHY

 

בתום קביעת המזוזה, נשא יורם ישראלי נאום מרגש, בו העלה על נס את תרומתה של משפחת ויסמן לתעשייה הישראלית בצפון הארץ,  בכך שהיא מספקת מקור פרנסה למאות משפחות באזור, בהם: עו"ד קובי בן-סימון סמנכ"ל הרשת, כפיר ויסמן הדור השלישי למשפחת המייסדים בקבוצת ויסמן ועד רבים וטובים אחרים.  

 

בהתחדשותו ועיצובו המחודש של סניף הרשת בקיבוץ שמרת המשתרע על 1000 מ"ר הושקעו כמיליון ש"ח.

כל  תשעת הסניפים של הרשת יעוצבו בהדרגה לפי מודל זה.

 

אריה ויסמן גוזר את הסרט בפתיחת הסניף המחודש של שמרת הזורע בקיבוץ שמרת – צילום: RITVO PHOTOGRAPHY

 

רשת שמרת הזורע השיקה השבוע את העיצוב החדש של סניף הדגל של החברה בקיבוץ שמרת, אשר ישמש מודל לעיצוב מחדש של כל חנויות הרשת. החנות המשתרעת על פני 1000 מ"ר תוכננה מחדש בהשקעה של 1 מיליון ש"ח כך שתתאים לצרכי הרשת המתפתחת ותאפשר תצוגה מושלמת לרהיטי החברה המתאימים לכל חלקי הבית.

 

הרשת המונה כיום 9 מגה-סניפים הפזורים ברחבי הארץ, הפכה ברבות השנים לאחת מרשתות הרהיטים ועיצוב הבית, הגדולות האיכותיות והמובילות בישראל. זו אחת הרשתות היחידות אשר מציעות רהיטים לכל החדרים בבית, למעט מטבחים וריהוט אמבטיה.

 

בארוע הושקה גם קולקציית הרהיטים החדשה לשנת 2020;  קולקציה עשירה בחומרים, בדים, צבעים ומרקמים בהתאם למגמות עיצוב עולמיות עכשוויות, שרוב עיצוביה נעשה במחלקת העיצוב והתכנון של החברה.

 

אריה ויסמן יורם ישראלי וכפיר ויסמן בהשקת העיצוב במחודש בסניף שמרת הזורע בקיבוץ שמרת  -צילום: RITVO PHOTOGRAPHY

 

לדברי אריה ויסמן, מנכ"ל רשת שמרת הזורע: "זהו אך סימבולי, שסניף הדגל של שמרת-הזורע הוותיקה והמובילה, זוכה למראה חדש המותאם למגמות עיצוביות וצרכניות עכשוויות, 20  שנה בדיוק לאחר שמשפחתנו, משפחת ויסמן, החלה בתהליך הרכישה של החברה"

 

במעמד הפתיחה ניתר אריה ויסמן (72) בקלילות על אחד משולחנות הסלון המוצגים בסניף ונשא מילים מרגשות לרגל מהלך העיצוב המחודש שזוכה לו הרשת בימים אלו.

 

יורם ישראלי, סגן ראש מועצת מטה אשר שסניף שמרת והמרכז התעשייתי של החברה נמצאים בתחומי המועצה, התכבד בתקיעת המזוזה וברך את משפחת ויסמן הירושלמית על שבחרה להשקיע בתעשיה באזור, לפתוח בפארק בר-לב את המרכז התעשייתי הגדול והמתקדם בישראל ולפרנס מאות משפחות באזור.

 

אריה ויסמן ואסי הג'וקר מרדיו צפון בהשקת העיצוב המחודש בשמרת הזורע סניף קיבוץ שמרת – צילום: RITVO PHOTOGRAPHY

 

רשת הרהיטים ועיצוב הבית "שמרת הזורע" היא  בבעלות "קבוצת ויסמן" מירושלים, אשר נוסדה לפני 87 שנים,  בשנת 1932, על ידי ליאו ויהודית ויסמן שעלו לישראל מגרמניה גם באותה שנה. לפני כ- 4 שנים החלה הקבוצה

 

להתבסס בשוק האון-ליין ולמכור רהיטים באינטרנט בהצלחה רבה ובכך למעשה הונגשו מותגי הקבוצה גם לזוגות צעירים וסטודנטים וכמובן לקהל המבוגר והוותיק שמכיר ומוקיר את המותג הישראלי השורשי.

 

אריה ויסמן גוזר את הסרט בפתיחת הסניף המחודש של שמרת הזורע בקיבוץ שמרת לצדו: יורם ישראלי וכפיר ויסמן – צילום: RITVO PHOTOGRAPHY

 

 

 

"קבוצת ויסמן" מעסיקה כיום כ- 180 עובדים מיומנים ומסורים בראשות הנהלה מקצועית עם דור המשך שלישי.  הקבוצה בעלת המותגים הבאים: רשת  "שמרת הזורע" "רהיטי עין חרוד", רשת רהיטי תינוקות "משכל", "שמרת הזורע" פרויקטים, Net collection”" ו- "רהיטי ויסמן" ירושלים. מלבד הפעילות הקמעונאית, משווקת ויסמן רהיטים בסיטונאות ל- 120 חנויות רהיטים בכל רחבי הארץ ולצד כל אלו ,מקיימת בקבוצה גם פעילות גלובאלית באמצעות חברת "ויסמן הולדינג" המנוהלת ומתנהלת מחוץ למדינת ישראל ומפיצה רהיטים בסיטונאות בין מדינות.

 

לפני מספר חודשים השלימה הקבוצה את הקמת המרכז תעשייתי החדש בפארק התעשיות בר-לב , מרכז המשתרע על 7.700 מטר ובהשקעה של כ- 38 מיליון ₪. המרכז משרת את כול החברות ב- "קבוצת ויסמן" ומדובר באחד המרכזים המודרניים בישראל עם טכנולוגיה מתקדמת ביותר וראיה של 20 שנה קדימה על מנת לתת מענה להתפתחות הקבוצה.