כותרות אחרונות
Search

רשת תכשיטי היוקרה Royalty חוגגת עם 50 סניפים

רשת תכשיטי היוקרה     Royaltyחוגגת עם 50 סניפים

פותחת 3 חנויות נוספות ברחבי הארץ בחדרה , רמלה ונהריה

ההשקעה במהלך  כ-  3,000,000 שקל

רשת תכשיטי היוקרה Royalty חוגגת 50 סניפים ופותחת 3 סניפים חדשים  בחדרה ברחוב רוטשילד פינת הרברט סמואל ,  רמלה בקניון עזריאלי ונהריה בקניון ארנה . החנויות יפתחו בהשקעה כוללת של   3,000,000 שקל.

החנות בחדרה תשתרע על פני כ- 40 מ"ר ותמוקם ברחוב רוטשילד פינת הרברט סמואל בחדרה. הרשת חתמה עם הבעלים למשך 15 שנים ותשלם  כ-300 ₪ למ"ר.

החנות בקניון רמלה תשתרע על פני כ-40 מ"ר ותמוקם בקומת הכניסה של הקניון בכיכר המרכזית  של הקניון  הרשת חתמה עם קניוני עזריאלי  למשך- 12  שנים ותשלם 400 ₪ למ"ר.

החנות בקניון ארנה  בנהריה תשתרע על פני כ-40 מ"ר ותמוקם בקומת הכניסה של הקניון הרשת חתמה עם קניוני SOS  מפרסים  למשך 12 שנים ותשלם כ- 300  ₪ למ"ר.

רשת Royalty מתמחה בתכשיטי  זהב ויהלומים אשר את רובם כבר מייצרת בעצמה ובמותגי שעונים בין לאומיים . מאחורי המותג עומדים לאה ואורי פלח, העוסקים בענף התכשיטנות משנת 1976. עסקיה של המשפחה התבססו בתחילה על ייבוא ושיווק של מותגי  שעונים  אך במהרה הורחבו גם לעסקי תכשיטי הזהב והיהלומים. רשת רויאלטי נחשבת לרשת הגדולה והמובילה בישראל הן מבחינת סניפים והן מבחינת המחזור  ביחד עם 3 הסניפים החדשים היא תכלול 52 סניפים (ללא זכיינות ) מדן ועד אילת.

לרשת החנויות מעל 250 עובדים שהיא מעסיקה  והיא מייצגת בישראל באופן בלעדי את מותגי השעונים  SEIKO ,NINA RICC,ESCADA ,FERAARI, ELLE ועוד