כותרות אחרונות
Search

רשת The children’s place פותחת סניף עודפים ראשון באזור המרכז בקניון "עופר בילו סנטר"

רשת The children’s place פותחת סניף עודפים ראשון באזור המרכז בקניון "עופר בילו סנטר"

הסניף המשתרע על שטח של 270 מ"ר  מציע מגוון רחב במחירים אטרקטיביים במיוחד

 

רשת ביגוד התינוקות והילדים The children’s place פותחת סניף  עודפים ראשון באזור המרכז , בקניון "עופר בילו סנטר", מקבוצת קניוני עופר.

 

The children’s place היא הרשת הקמעונאית הגדולה ביותר בצפון אמריקה לבגדי ילדים. בישראל מפעילה הרשת כ-45 סניפים. החברה מייצרת ומוכרת פרטי לבוש, הנעלה ואקססוריז באיכות גבוהה ובמחירים נוחים.

מתחם האאוטלט הגדול במדינה בילו סנטר צילום יח"צ

סניף העודפים באיזור המרכז  של הרשת נפתח  השבוע הקרוב  על שטח של 270  מ"ר ויכלול  מגוון רחב של ביגוד לתינוקות ולילדים מקולקציות שונות במחירים אטרקטיביים במיוחד כגון: ג'ינסים, שורטים, גופיות, כובעים, שמלות, דגמ"חים, ז'קטים, חולצות, מכנסיים, שמלות,  חצאיות ועוד שלל פריטים.

 

לרגל פתיחת ייערכו הנחות, מבצעים והטבות  משמעותיות, כגון:  חולצות, מכנסים וחצאיות  ב9.90 ₪ בלבד,  3 חולצות בייבי  ב- 50 ₪ , מגוון חולצות ילדים 3 ב-60 ₪, מגוון פריטים ברחבי החנות במבצע של 3 ב-100 ₪. כל השמלות בהנחה של כ-50%.

פתיחת חנות צ'ילדרנס פלייס עופר בילו סנטר – צילום: המערכת

מנחם מעודי מנכ"ל עופר בילו סנטר: "כניסתה של The children’s place כחנות עודפים ראשונה באיזור המרכז רק ממשיכה לחזק את מתחם הקניות בילו סנטר כאאוטלט המוביל בישראל". לדבריו: "הורים אשר לא רוצים  להוציא  סכומים גדולים על רכישת בגדי תינוקות וילדים, כי הם גדלים מהר, מגיעים אלינו ואנו נותנים להם את ההיצע הרחב  ביותר בתחום האופנה, הנעלה ואקססוריז".