כותרות אחרונות
Search

רשת "LAGO" מעניקה חתונה במתנה! ל- 10 זוגות מפונים שבוטלה להם החתונה – לתאריך 10/10/2024.

מתחם "LAGO" – חתונתם של  מיכאל וחן – צילום: גיא סידי 

 

רשת "LAGO" מעניקה חתונה במתנה! ל- 10 זוגות מפונים שבוטלה להם החתונה.

רשת "LAGO" תעניק חתונה משותפת במתנה ל 10 זוגות מפונים שבוטלה להם החתונה, לתאריך 10/10/2024.

 

רשת "LAGO" לה 3 אולמות אירועים, תעניק חתונה משותפת במתנה ל 10 זוגות מפונים* שבוטלה להם החתונה, לתאריך 10/10/2024. החתונות כוללות הכל, על חשבון LAGO: מעיצוב, עבור לגסטרונומיה עם תפריט חורף חדש מעולה! בניצוחו של השף ניר דביר, תאורה, הגברה, DJ, ואומן אורח אותו יגלו בהמשך. החתונה מוגבלת עד 100 מוזמנים לזוג.

 

עמית קפאנו מנכ"ל רשת "LAGO – צילום: יח"צ

עמית קפואנו מנכ"ל רשת "LAGO": "הצפון בוער כבר כמעט שנה ולאחרונה ביתר שאת. רצה הגורל והמיקום שלנו בראשון לציון, מרכז הארץ, יכול לאפשר לסייע לזוגות שביטלו להם חתונה ברגע האחרון. ההוצאות והמקדמות שמשלמים, כבדות ובהינתן בתקופה הקשה, רצינו לשמח ולהעניק אופציה של חגיגת אהבה אינטימית ושמחה לכל זוג שנתקע ללא מקום לחתונה". 

 

* ההתניה בקיום האירוע תלויה בהרשמת 10 זוגות לתאריך 10/10/2024 טל"ח.

* לפנייה בנושא חתונה במתנה ב10/10: מיכל LAGO 054-6989908

 

מתחם "LAGO" – חתונתם של  מיכאל וחן – צילום: גיא סידי 

 

מתחמי האירועים "LAGO"

רחוב המאה ועשרים 6, ראשון לציון טלפון: 072-280-0100

אתר מתחמי LAGO  אינסטגרם LAGO

אינסטגרם SOUL , אינסטגרם SPIRIT, אינסטגרם דואאה

 

מתחמי האירועים של רשת "LAGO"  

רשת LAGO הוקמה ב 2015 בבסיס המחשבה, להוביל סטנדרט חדש בעולם האירועים, האירוח והכנסים, המאפשר תפירה אישית לכל חלום; באחד הלוקיישנים היפים במרכז, בראשון לציון, על שפת אגם קסום מוקף צמחיית פרא, שוכן מרכז הכנסים והאירועים,  LAGO מקום ללא גבולות בו ניתן לברוא כל פנטזיה, להוציא לפועל כל חלום ולצאת לכל הרפתקה. הקומפלקס העצום בגודלו מכיל 3 מתחמי אירועים, לכל אחד מהם עיצוב ומאפיינים ייחודיים: Spirit – החלל של ספיריט מתפרש על שטח של 1600 מ"ר, מתנשא לגובה 7 מטרים ללא מפלסים ועמודים, ומיועד להעניק חוויה לכל החושים לכ-540 עד 2,500 אורחים; Soul -הבוטיקי, הביתי והאינטימי: מתחם בוטיק יפהפה לאירועי יוקרה עד 450 אורחים, הנפרש על 700 מ"ר של חלל אלגנטי ואינטימי, עם פינות לאונג' חמימות מול האגם;  ודואאה – הגן המודרני, על שפת אגם ציורי. בכל המתחם ניתן לקיים אירועים עד 4,500 איש.

 

"LAGO"  כנסים ואירועים עסקיים בהתאמה אישית.

כל הפקה היא עולם שלם של תכנים מרגשים, חווייתיים, בעלי אימפקט עוצמתי לכל הנוכחים. גם בעולם האירועים והכנסים העסקיים, אין סטנדרט יחיד, אלא נוכל לתפור אירוע למידות כל לקוח, על פי תקציב, קונספט וכל אשר תרצו.  LAGO הביאו עמם תפיסה חדשנית, יוצאת דופן בעולם האירועים העסקיים, של שלושה מתחמים שונים המספקים את כל השירותים. חללים שניתן להתאים לכל סוגי הכנסים, מאירוע אינטימי ועד כנס, במסגרתו מתנהלים מספר אירועים במקביל.