כותרות אחרונות
Search

רשת Timberland משיקה: קולקציית אביב קיץ 2016 לנשים, גברים וילדים

רשת Timberland משיקה: קולקציית אביב קיץ 2016 לנשים, גברים וילדים

צילומים: אבי בר – יח"צ חו"ל

קולקציית אביב קיץ 2016 לנשים

אופנת האיכות והפנאי הבינלאומית Timberland, משיקה לעונת  אביב – קיץ  2016 קולקציית נעליים איכותית לנשים, "ירוקה" ומגוונות.

קולקציית אביב קיץ של Timberland לנשים מעוצבת בהשראת המזח. המזח מעלה דימויים שהולכים אחורה מאות שנים, ומוכר בכל רחבי העולם. המזח היה בעבר מקום מרכזי למחיה עבור אנשים מכפרים קטנים ועד לאימפריות הגדולות. אך כיום, הרציף מתפתח והחל להתאים לכיוונים אחרים. זהו מקום שבו בניינים חסרי גיל ודמויות עדיין קיימות, לצד עכשוויות של תרבות וחברה. מקום שבו למזג אוויר יש חשיבות מרכזית, הוא משתנה כל הזמן ואינו צפוי. מקום שבו ישן וחדש יכולים להתקיים בהרמוניה מושלמת. מקום שבו יום עבודה קשה הוא ממש מעבר לפינה אחרי לילה של בילוי. מקום שיש אנשים שפשוט עוברים, בעוד אחרים לעולם לא ירצו לעזוב. המזח מסמל מבט אל העבר, חגיגה של ההווה, ועוד עצירה בדרך הנתיב המודרני.

timber 4

ניתן למצוא בקולקציה מגוון רחב של נעלים אופנתיות: נעלי מוקסין, נעלי בובה, נעליים ספורטיביות, סנדלי פלטפורמה עם רצועות עור במגוון צבעים, כפכפים, סנדלים יומיומיים, סנדלים אלגנטיים בשילוב עקבים עם הקפיץ לנוחות מקסימאלית וכמובן מגף ה"בוטס" האייקוני במגוון צבעים.

בקולקציית הנעליים של טימברלנד לנשים אביב קיץ 2016, יש דגש על שילוב טכנולוגיית הסנסורפלקס.

נעלי ספורט אלגנט- הטכנולוגיה משולבת בנעלים קלילות בעלות מראה ספורטיבי בשילוב של עור ובד, המשווה מראה אופנתי אך עם זאת צעיר ואקטיבי. דגם הקילינגטון מככב העונה בקטגוריה זאת בשילוב צבעים של כחול, שחור, לבן ונייבי.

סנדלים- טכנולוגיית הסנסורפלקס משתלבת נפלא בסנדלים לעונה, השילוב של העיצוב המוקפד והמקצועי עם הנוחות של הסנסורפלקס יוצר תחושה של רוגע וחופש לכף הרגל, בדיוק מה שנשים צריכות ליום ארוך על הרגליים.

timber 10

המותג Timberland, ממשיך להטמיע את ערכי השמירה על איכות הסביבה והקרבה לטבע, שחרט על דיגלו, גישה שבאה לידי ביטוי בשימוש גם העונה בבדים העשויים מ 100% כותנה אורגנית, סוליות מגומי ממוחזר, תעודות זהות לכל נעל המציינות באילו אמצעים השתמשו לייצור הנעל, קופסאות נעליים מפסולת ממוחזרת ועוד, כמו גם בחנויות המותג, המעוצבות עם מתקנים העשויים מחומרי גלם טבעיים ולא מזיקים לסביבה.

timber 11

הקולקציה כוללת בתוכה מספר טכנולוגיות וחומרים ממוחזרים, לדוגמא: נעליי ה- EARTHKEEPERS שהסוליה שלהם מיוצרת מ-  50% גומי ממוחזר – נעליים בעלות סוליה "ירוקה" (GREEN RUBBER) העשויות מגומי של צמיגים ממחוזרים , RE-CANVAS – בד חזק העשוי מבקבוקים ממוחזרים המשולבים בבד ויוצר בד נושם, עמיד, נוח וחזק במיוחד, המייצר נעליים קלות עם אוורור מקסימלי בחודשי הקיץ החמים ו-ORTHO-LITE – סוליה מוקצפת המאפשרת נוחות, בלימת זעזועים, המרכיבה נעל מאווררת ועמידה.

טווח מחירים נעליים:

מוקסינים -החל מ- 349 ₪ .

נעלי בובה – החל מ- 399 ₪ .

סנדלי עקב- החל מ- 599 ₪ .

*****************************

קולקציית אביב קיץ 2016 לגברים

אופנת האיכות והפנאי הבינלאומית Timberland, משיקה לעונת  אביב – קיץ  2016 קולקציית אופנה איכותית לגברים, "ירוקה" ומגוונות הכוללת בגדים, נעליים ואקססוריז למראה מושלם ומוקפד.

הקולקציה החדשה של Timberland עוצבה בהשראת המזח, תוך התמקדות בשני אלמנטים מרכזיים: טכנולוגיית הסנסורפלקס ונעלי ה- boat shoes האייקוניות.

המזח היה בעבר מקום מרכזי למחיה עבור אנשים מכפרים קטנים ועד לאימפריות הגדולות. אך כיום, הרציף מתפתח והחל להתאים לכיוונים אחרים. זהו מקום שבו בניינים חסרי גיל ודמויות עדיין קיימות, לצד עכשוויות של תרבות וחברה. מקום שבו למזג אוויר יש חשיבות מרכזית, הוא משתנה כל הזמן ואינו צפוי. מקום שבו ישן וחדש יכולים להתקיים בהרמוניה מושלמת. מקום שבו יום עבודה קשה הוא ממש מעבר לפינה אחרי לילה של בילוי. מקום שיש אנשים שפשוט עוברים, בעוד אחרים לעולם לא ירצו לעזוב. המזח מסמל מבט אל העבר, חגיגה של ההווה, ועוד עצירה בדרך הנתיב המודרני.

קולקציית הביגוד לגברים לקיץ 2016 של Timberland, מתמקדת השנה בשילוב הטרנדים המובילים באופנה, תוך הקפדה על שימוש בבדים וחומרים שאינם פוגעים באיכות הסביבה. הקולקציה העשירה והססגונית כוללת דגמים מגוונים של חולצות מכופתרות ארוכות וקצרות- בד אוקספורד ובד פופלין, חולצות פולו גם בגזרת slim fit, טישרטים עם צווארון עגול וצווארון V (דרישה שהגיעה מלקוחות ויושמה כחלק מהרצון להצעיר את המותג), מכנסיים- צ'ינו ארוכים וקצרים וג'ינסים בסגנון טרנדי צעיר ואופנתי, הן בצבעים והן בגזרות.

timber 3

העונה נוכל לראות פלטת צבעים רחבה המורכבת מגוונים של: ירוק, אדום, בורדו, כחול, תכלת, רויאל, אפור, אופוויט.

קולקציית הנעליים של טימברלנד לאביב קיץ 2016 מביאה את האיכויות הגבוהות והבלתי מתפשרות של נעלי טימברלנד לשיאים חדשים. הקולקציה מאופיינת בשימוש בטכנולוגיית סנסורפלקס ובהרחבת ליין ה- boat shoe האייקוני הקלאסי של טימברלנד.

הקולקציה מציגה את קטגוריות הנעלים המקצועיות לשטח, המתאימות גם לשימוש רב תכליתי לאורך כל היום, נעלי קז'ואל מעור איכותי ובדגמים מגוונים וקלילים, נעלי קנבס ובד במראה אורבני או במראה אלגנטי, מוקסינים קלאסיים, נעלי סניקרס צבעוניים, סנדלים וכפכפים, נעליים קלאסיות הכוללת את הבוטס- המגף האייקוני של טימברלנד שהפכו ברבות השנים לספינת הדגל של המותג ועוד.

קטגוריה שמאוד משמעותית הקיץ הזה, הם נעלי ה- BOAT – נעלי המוקסין הקלאסיות, לצד דגמים חדשים בעלי סוליה לבנה. הנעלים מעוצבות בסגנון צעיר ועכשווי ומאופיינות במראה המותג ומגיעות במגוון רחב של צבעים – שילובים של חומים עם אופוויט, גווני חום, צהוב, ירוק בהיר, טורקיז, בנוסף לצבעים הקלאסיים.

timber 7

טכנולוגיית ה- Sensorflex המוצלחת מגיעה העונה במגוון רחב של קטגוריות:

  • נעלי נוחות- נעליים קלאסיות לשימוש יומיומי לאנשים שמצד אחד חשוב להם המראה האלגנטי והאופנתי ומצד שני חשובה להם הנוחות והעמידות לאורך זמן.

  • נעלי ספורט אלגנט- הטכנולוגיה משולבת בנעלים קלילות בעלות מראה ספורטיבי בשילוב של עור ובד, אשר משוות מראה אופנתי אך עם זאת צעיר ואקטיבי.

  • סניקרס- הסניקרס האייקוניות מקבלות חידוש משמעותי בהכנסת טכנולוגיית הסנסורפלקס, המראה העכשווי משתדרג לנוחות וביצועים חסרי פשרות. הנעליים מתאימות לעונת הקיץ, עשויות מבדי קנבס נושמים בשילובים של עור ודגש על הדיטיילס.

  • נעליים אלגנטיות- נעליים לאנשי עסקים, לערב ולאירועים. המראה של נעלי הערב משתלב עם טכנולוגיית הסנסורפלקס כך שאין צורך לבחור בין נעל אלגנטית מרשימה לבין נוחות ואפשרות לעמוד זמן רב על הרגליים.

  • הייקרים- הקטגוריה המסחרית המזוהה עם המותג שינתה את פניה לקראת הקיץ עם הכנסת טכנולוגיית הסנסורפלקס לנוחות הליכה בטיולים. בדי הג'קארד בהייקרים מאופיינים בצבעוניות מתאימה לקיץ – כחול, אדום, לבן, ועוד.

timber 2

הטכנולוגיה מביאה את האיכויות הגבוהות והבלתי מתפשרות של נעלי Timberland לשיאים חדשים וכובשת את שוק נעלי הנוחות.  טכנולוגיית Sensorflex הייחודית, מבוססת על שלוש שכבות המרכיבות את סוליית הנעל. השכבה העליונה, עשויה מחומר מוצק אשר תומך ביציבות הרגל, השכבה השנייה עשויה מחומר אשר קולט ובולם את הזעזועים המתרחשים תוך כדי תנועה והשכבה השלישית והתחתונה העשויה מחומר איכותי רך וגמיש, המתרחב ומתכווץ בהתאם לתנאי השטח ומבטיח נוחות מקסימאלית לכף הרגל. הטכנולוגיה הייחודית שפיתחה בלעדית Timberland, מפזרת את הלחץ על כף הרגל באופן אחיד לנוחות מקסימאלית.

המותג Timberland, ממשיך להטמיע את ערכי השמירה על איכות הסביבה והקרבה לטבע, שחרט על דיגלו, גישה שבאה לידי ביטוי בשימוש גם העונה בבדים העשויים מ 100% כותנה אורגנית, סוליות מגומי ממוחזר, תעודות זהות לכל נעל המציינות באילו אמצעים השתמשו לייצור הנעל, קופסאות נעליים מפסולת ממוחזרת ועוד, כמו גם בחנויות המותג, המעוצבות עם מתקנים העשויים מחומרי גלם טבעיים ולא מזיקים לסביבה.

EARTHKEEPERS  – נעליים שהסוליה שלהם מיוצרת מ-  50% גומי ממוחזר. אלו נעליים בעלות סוליה "ירוקה" ( GREEN RUBBER ) העשויות מגומי של צמיגים ממחוזרים.

RE-CANVAS – בד חזק העשוי מבקבוקים ממוחזרים המשולבים בבד ויוצר בד נושם, עמיד, נוח וחזק במיוחד, המייצר נעליים קלות עם אוורור מקסימלי בחודשי הקיץ החמים.

timber 12

TravelKitPlus – ערכת טימברלנד צילום יחצ חול

אקססוריז ואביזרים לגברים:

טימברלנד משיקה לקיץ הקרוב קולקציית אקססוריז אשר מעניקה מראה מושלם ומוקפד. הקולקציה משתלבת בקולקציית הביגוד של המותג ובאיכויות בלתי מתפשרות של חומרים וגימורים ייחודים. בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא: חגורות עור איכותיות, תיקי גב עם תמיכה, תיקי נסיעות מפוארים, ארנקי עור משובחים, תיקי צד, כובעים אופנתיים להשלמת הלוק, גרביים ועוד…

timber 13

טווח מחירי ביגוד גברים:

חולצות פולו – החל מ- 279 ₪ .

חולצות מכופתרות ארוכות – החל מ- 399 ₪ .

חולצות מכופתרות קצרות –החל מ- 349 ₪ .

חולצות טי-שרט –החל מ- 149 ₪ .

ג'ינסים –  החל מ- 499 ₪ .

מכנסיים – החל מ- 499 ₪ .

שורטים –החל מ- 349 ₪ .

טווח מחירי נעליים לגברים: החל מ- 399 ₪.

טווח מחירי אקססוריז לגברים:

חגורות- החל מ-200 ₪.

תיקים- החל מ-250 ₪.

ארנקים- החל מ-199 ₪.

כובעים- החל מ-149 ₪.

****************************

 קולקציית נעלי ילדים לאביב קיץ 2016

timber 5

 

רשת Timberland משיקה את קולקציית נעלי הילדים לאביב קיץ 2016, עם האיכויות הבלתי מתפשרות, אשר הפכו לשם נירדף למותג ובמראה אופנתי במיוחד שכל הילדים אוהבים. הקולקציה מאופיינת בסגנון האהוב על הילדים, אך יחד עם זאת בדגש על חומרים איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך זמן גם לילדים הפעילים ביותר.

timber 1

בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של נעלי ילדים במבחר צבעים ודגמים. בין פרטי הקולקציה: המגף האייקוני – "בוטס", סנדלים, מוקסינים, סניקרס, נעלי סירה ועוד… כמו כן, ניתן למצוא  בקולקציה זו, סנדלים ייחודיים עם הגנה קדמית על אצבעות הילדים, לשמירה מרבית על רגלי הפעוטות. הקולקציה קיימת במגוון צבעי קיץ: סגול, טורקיז, כתום, ורוד, שחור, אפור, חום, כחול, ירוק, בז' , צהוב קאמל ועוד…

טווח מחירים:

מגף אייקוני החל מ- 599 ₪ .

מוקסינים החל מ- 399 ₪ .

סנדלים החל מ- 229 ₪ .