כותרות אחרונות
Search

שבוע "הגבר גבר" ברשת מועדוני הכושר GREAT SHAPE

"All what men want"

רשת מועדוני הכושר GREAT SHAPE מזמינה אתכם הגברים  להתארח להתפנק בשבוע "הגבר גבר"
שבוע שלם של אירועים לגברים בלבד, תחרויות, אליפות השיח' האולטימטיבי,  חדר משחקים למבוגרים, וגם בר אלכוהול משובחהאירוע פתוח לקהל הרחב, ללא תשלום ויתקיים בין התאריכים 21-28 בינואר

רשת מועדוני הכושר GREAT SHAPE מצדיעה למין הגברי ומקיימת בין התאריכים 21-28 לינואר את שבוע הגבר גבר בכל סניפי הרשת.   בשבוע זה ייהפכו מועדוני הרשת למתחמי חוויה גבריים עם כל הדברים שגברים רוצים ואוהבים… הפעלות, פינוקים, משחקים של גברים וגם מבצעי הנחות ומתנות למצטרפים החדשים.

אז מה גברים באמת אוהבים? תחרויות נושאות פרסים בהרשמה מראש, תחרות השייח' האולטימטיבי: תחרות משולבת בחדר הכושר של אימון בעצימות גבוהה: תחרות המשלבת, ריצה, מתח, בטן, שכיבות סמיכה ועוד, כל זה ללא מנוחות ולבעלי כושר גבוה בלבד, פרס שווה מובטח למנצח בכל מועדון.

greit 2

שיעורי כושר מיוחדים המותאמים במיוחד לגברים: מרתון ספינינג מיוחד, קיקבוקס אינטנסיבי, שיעורי MMA אומנויות לחימה, שיעור סייף וחרבות, שיעור גלישה ואפילו ריקוד על עמוד.

חדר משחקים למבוגרים: DJ, חדר סטודיו שלם יוקדש כולו למשחקים שגברים אוהבים, סנוקר, קזינו, טורניר שש בש, כדורגל, אימונים מקצועיים לגברים ועוד.

בנוסף תועמדנה לרשות הגברים עמדות תזונה ובהם שקילה אישית, ייעוץ וטיפים מקצועיים. DJ ועמדת אלכוהול עם דרינקים משובחים – חינם, אוכל אותנטי, מתנות וגם רקדניות בטן, ישלימו את האווירה המחוספסת.

בין כל המוזמנים יוגרל כרטיס טיסה לברצלונה מתנת חברת "קשרי תעופה".

לפרטים נוספים *5227

אירועי שבוע הגבר גבר יערכו בכל מועדוני רשת Great Shape: ת"א, הרצליה, רעננה, כפר סבא, באר שבע, רמת השרון, רחובות וגדרה.