כותרות אחרונות
Search

"שופינג IL" ו"בלאק פריידיי" באתר "גילטי" שנערך לחודש הקניות נובמבר 2022.

"גילטי" פלטה: "עפרה קוסמטיקס" צילום: יח"צ

 

"שופינג IL" ו"בלאק פריידיי" באתר "גילטי".

 "גילטי" אתר הביוטי המוביל – נערך לחודש הקניות נובמבר 2022.

 

לקוחות האתר ייהנו מהנחה של  עד 70% על אלפי מוצרי קוסמטיקה, טיפוח, איפור, שיער ובישום וכן מתנה לבחירה בקניה מעל 229 שקלים

 

מיכל גייטו אלבז, מומחית איקומרס ומבעלי אתר האון ליין  GUILTY.co.il: "השנתיים האחרונות הפכו את הצרכנית הישראלית למדוייקת יותר בבואה לרכוש מוצרים בימי המכירות המיוחדים. היא יודעת בדיוק מה היא רוצה לרכוש, היא ערה לטרנדים ולמגמות שהיא רואה ברשתות החברתיות וכשהיא מגלה שהיא יכולה לרכוש את הפריטים אצלינו באתר היא סומכת עלינו שנעניק לה את חווית השירות הטובה ביותר וזה בדיוק ערך המוסף של 'גילטי' עבור הקהל בישראל "

 

קיט שפתיים – צילום: יח"צ גילטי

 

המכירה החלה כבר מה –  1.11.2022 והיא תמשך עד ה –  27.11.2022  עם מגוון הטבות מתחלפות.

www.guilty.co.il

 

"גילטי", אתר הביוטי המוביל, המציע במקום אחד אלפי מוצרי קוסמטיקה , איפור, שיער, בישום טקסטיל לבית ועוד… של מיטב המותגים ובמחירים הוגנים ואטרקטיביים, נערך לימי המכירות המיוחדים של חודש נובמבר ובהם: "שופינג IL" ו"בלאק פריידיי".

 

במסגרת ימי מכירות אלה, יציע האתר עד 70% הנחה על כל המוצרים הנמכרים בכל הקטגוריות והמותגים. בין ההנחות –  30% הנחה על מוצרי OFRA COSMETICS, 40% הנחה על מוצרי DOCTOR  OR 20% על מוצרי AMIKA  ועוד וכן מתנה לבחירה בקניה מעל 229 שקלים.

 

דוגמאות להנחות:

קטגוריית מוצרי שיער:

אולפלקס מס' 3 – לשיקום אינטנסיבי של השיער, שימוש ביתי בתדירות של פעם בשבוע בין טיפולי הצביעה והגיוון. יימכר במחיר של 115 ש"ח (במקום 149 ש"ח).

 

לה בוטה: מארז  מוצרים לשיער ולגוף בעל פורמולה משקמת, עשירה בלחות  – במחיר של 145 ש"ח (במקום 220 ש"ח)

 

ארגניה (ARGANIA) – מסכה ללא שטיפה במחיר של 34 ש"ח (במקום 45 ש"ח)

 

קטגוריית טיפוח הפנים:

OFRA COMETICS קרם לחות ואנטי אייג'ינג וימין C במחיר של 75 ש"ח (במקום 186 ש"ח).

 

Juvena (יובנה) – מסכת יופי ואנטי אייג'ינג 187 ש"ח (במקום 267 ש"ח).

 

קטגוריית איפור:

OFRA COMETICS – מגוון רחב של שפתונים קולקציית חורף 2023 במחיר של 55 ש"ח ליחידה (במקום 92 ש"ח).

 

פלטה של OFRA COMETICS במחיר של  210 ש"ח (במקום 280 ש"ח).

קטגוריית ביוטי-טק:

קיט לשפתיים HYALURONIZER – מכשיר חדשני המבצע עיסוי נקודתי וחימום עדין של אזור השפתיים למראה מלא וחושני במחיר של 123 שקלים (במקום 205 שקלים)

 לדברי מיכל גייטו אלבז, מומחית לאתרי איקומרס, ומבעלי אתר האון ליין guilty.co.il:  "אנו נערכים לימי הקניות המיוחדים עם מלאי גדול של מוצרים במחירים משתנים  ואטרקטיביים שיחכו ללקוחות שלנו באתר, ויחד עם שירות לקוחות המצויד בתודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר בתחום קניות הביוטי בישראל – אנו נעניק לצרכנית את חווית הקניה הטובה ביותר שתהיה לה, שתתחיל אצלנו באתר ותסתיים אצלה בבית עם קבלת החבילה המעוצבת שתכיל את המוצרים שהזמינה".

 

מציינת גייטו אלבז כי: "לאור הנתונים של השנתיים האחרונות, , מוצרי השיער, יזכו לביקוש רב  מצד הצרכניות בישראל, אחר כך מוצרי האיפור, כאשר הליפסטיקים, שחוזרים אלינו אחרי הפסקת קורונה ארוכה, הצרכניות חוזרות לבטוח במוצרי השפתיים וירצו להתחדש בקולקציית צבעי החורף. במקום השלישי מוצרי טיפוח הפנים ובסוף כל הקשור במוצרי ביוטי-טק".

 

מוסיפה גייטו אלבז: "השנתיים האחרונות הפכו את הצרכנית הישראלית למדוייקת וממוקדת יותר, הן מבחינת זיהוי טרנדים ומגמות ברשתות החברתיות והן מבחינת חוויית השירות שהיא דורשת לקבל בעת רכישה און ליין. זו בדיוק האסטרטגיה שלי, המבוססת על הענקת חווית שירות בינלאומית במחירים מקומיים, המאפשרת לנו לספק שירות מקצה לקצה גם  מבחינת תמהיל המותגים והמוצרים וגם מבחינת חווית הלקוחה, משלב ההחלטה ועד האספקה לדלת הבית."

 

מסיימת גייטו אלבז: הצרכנית הישראלית אוהבת לבצע קניות ביוטי באונליין, בין השעות  9:30-11:00 בבוקר  או בין 21:00 -00:00 בלילה. אנו מודעים לשיח סביב יוקר המחיה ואנו גאים לעמוד בראש אתר המספק מגוון רחב של מוצרים במותגים שונים ובמחירים אטרקטיביים, שיבואו לידי ביטוי גם בימי המכירות שופינג IL ובלאק פריידי ".

 

מבצעי נובמבר החלו באתר גילטי החל מה – 1.11.2022 ועד ה- 27.11.2022  .

 

 

רוצות להיות בטוחות שאתן יודעות לקנות נכון ובטוח און ליין? מיכל גייטו אלבז, מבעלי אתר האיקומורס GUILTY.co.il מנדבת טיפים להתנהלות בטוחה ואמינה טרם הרכישה באון ליין :

 

 מאילו אתרים כדאי להיזהר:

  • קיראו שביעות רצון קנייה של לקוחות אחרים באתר: אם קראתם ביקורות לא טובות על השירות באתר שאתם רוצים לבצע בו את הקנייה – כדאי לוותר!
  • איסוף המוצרים בסוף הקניה – במידה והאתר לא מספק שליח עד הבית – והמוצרים יישלחו לסניף הדואר הקרוב לביתכם . האם תרצו לעמוד בתור?
  • אבטחה: במידה ולאתר אין מנגנון אבטחה השומר על פרטי כרטיס האשראי שלכם – כדאי להיזהר.
  • במידה ואינכם מרוצים מהקניה – האם יש לאתר שירות לקוחות נגיש וזמין עם טלפון או מייל?

 

כך תזהו איפה אפשר לקנות און ליין מבלי לחשוש:

  • באתרים שמקבלים ציונים גבוהים על שרות ואמינות. כי על שרות לא מתפשרים.
  • כאשר התגובות על האתר ברשתות החברתיות טובות.
  • תנו עדיפות לאתרים המציעים שרות לקוחות ליברלי וקשוב המאפשר החזרות והחלפות
  • אתרים ישראלים יהיו נגישים יותר ויציעו שרות לקוחות בעברית
  • כאשר מעניקים לכם דמי משלוח חינם ברכישה מעל סכום צנוע יחסית (190 שקלים לדוגמה, זה סכום סביר).
  • כאשר מציעים לכם תוכנית נאמנות צוברת הנחות, אתם יכולים להיות מתוגמלים על נאמנותכם.
  • באתרים  שמגנים עליכם עם תקנון מסודר ומערכת בטחון לכרטיסי אשראי.
  • באתרים בהם המגוון של הפריטים נרחב ומעניין.
  • באתרים המציעים חווית גלישה נעימה וידידותית.
  • כדאי יותר לרכוש באתרים המציעים "כפל הנחות".