כותרות אחרונות
Search

שופרסל דיווחה על התוצאות הכספיות לרבעון השני לשנת 2015

 שופרסל בשליטת דסק"ש וקבוצת ברונפמן פישר דיווחה על התוצאות הכספיות לרבעון השני לשנת 2015

הרווח התפעולי ברבעון השני בשנת 2015 הסתכם ב-72 מיליון ש"ח

החברה מציגה רווח רבעון שלישי ברציפות, מאז יישום התכנית האסטרטגית שיצאה לדרך במחצית השנייה של שנת 2014, שבמרכזה הוזלת הסל לצרכן הישראלי

תוצאות הרבעון השני לשנת 2015 ביחס לרבעון המקביל אשתקד

  • הכנסות החברה הסתכמו ב-2.8 מיליארד ש"ח, בהשוואה ל-3 מיליארד ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

  • הרווח הגולמי הסתכם ב-674 מיליון ש"ח ומהווה 24.4% ממחזור המכירות, בהשוואה ל- 22.9% בתקופה המקבילה אשתקד.

  • הרווח התפעולי מפעילות שוטפת הסתכם ב-72 מיליון ש"ח בהשוואה להפסד של 152 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי מהווה 2.6% ממחזור המכירות.

  • הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-16 מיליון ש"ח בהשוואה להפסד של 157 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

  • ה-EBITDA לרבעון מסתכמת ב-148 מיליון ש"ח.

     

    תוצאות החציון הראשון לשנת 2015 ביחס לחציון המקביל אשתקד

  • הכנסות החברה הסתכמו ב-5.6 מיליארד ש"ח, בהשוואה ל-5.8 בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה בהכנסות נבעה בעיקר מהורדת מחירים וצמצום שטחי מסחר.

  • הרווח הגולמי הסתכם ב- 1,304 מיליון ש"ח ומהווה 23.3% ממחזור המכירות, בהשוואה ל- 23.8% בתקופה המקבילה אשתקד.

  • הרווח התפעולי מפעילות שוטפת הסתכם ב-100 מיליון ש"ח בהשוואה להפסד של 88 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי מהווה 1.8% ממחזור המכירות.

  • הרווח הנקי בחציון הסתכם ב-29 מיליון ש"ח בהשוואה להפסד של 125 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

  • ה-EBITDA לחציון מסתכמת ב-237 מיליון ש"ח.

     

    bisker 1

    רפי ביסקר, יו"ר דירקטוריון שופרסל – צילום יונתן בלום


רפי ביסקר, יו"ר דירקטוריון שופרסל ואיציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל"שופרסל מסכמת רבעון רווחי שלישי ברציפות מאז השקת התכנית האסטרטגית החדשה שבוצעה בקיץ שנה שעברה ושעיקריה היו הוזלת סל המוצרים לצרכן ע"י הורדות מחירים רוחבית, התייעלות תפעולית ונדל"נית, קידום המותג הפרטי ומנועי צמיחה נוספים…………"החברה מציגה, בנטרול השפעת העונתיות בשל עיתוי חג הפסח, שיפור בפרמטרים התפעוליים השונים ובפרט בשורת הרווח התפעולי"………….."אנו ממשיכים ביישום תכניות העבודה, אשר כוללות המשך התמודדות עם התחרות בשוק באמצעות מחירים הוגנים, לצד חיזוק ערכי החברה בשירות, איכות וחוויית קנייה"……………"החברה ממשיכה לפתח חדשנות ולקדם פעילות תומכת צמיחה ובכלל זה את המותג הפרטי, אשר שיעור מכירותיו מסך מכירות החברה נכון להיום הנו כ- 15%, קידום מכירות תחום האונליין, פיתוח התחום האורגני ועוד"……………."אנו מברכים את העובדים על שיפור בתוצאות החברה ועל המאמץ המשותף להמשיך במגמה חיובית זו עם צמיחה ורווחיות נאותה בפעילות הליבה של הרשת".  

haberchn 1

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל – צילום: סיון פרג'