החברה מציגה שיפור משמעותי ברווח וזאת בהמשך למגמה שהחלה ביישום התכנית האסטרטגית במחצית השנייה של שנת 2014, שבמרכזה הוזלת הסל לצרכן לצד התייעלות
הרווח התפעולי ברבעון השלישי בשנת 2015 הסתכם ב-82 מיליון ש"ח
תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2015 ביחס לרבעון המקביל אשתקד
-
הכנסות החברה הסתכמו ב-3 מיליארד ש"ח, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד.
-
הרווח הגולמי הסתכם ב-739 מיליון ש"ח ומהווה 24.7% ממחזור המכירות, בהשוואה ל- 21.0% בתקופה המקבילה אשתקד.
-
הרווח התפעולי מפעילות שוטפת הסתכם ב-82 מיליון ש"ח, בהשוואה להפסד של 3 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי מפעילות שוטפת מהווה 2.7% ממחזור המכירות.
-
הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-47 מיליון ש"ח, בהשוואה להפסד של 24 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
-
ה-EBITDA לרבעון מסתכמת ב-141 מיליון ש"ח בהשוואה ל- 41 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
תוצאות תשעה חודשים ראשונים לשנת 2015 ביחס לתקופה המקבילה אשתקד
-
הכנסות החברה הסתכמו ב-8.6 מיליארד ש"ח, בהשוואה ל-8.8 בתקופה המקבילה אשתקד.
-
הרווח הגולמי הסתכם ב- 2,043 מיליון ש"ח ומהווה 23.8% ממחזור המכירות, בהשוואה ל- 22.8% בתקופה המקבילה אשתקד.
-
הרווח התפעולי מפעילות שוטפת הסתכם ב-182 מיליון ש"ח, בהשוואה להפסד של 91 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי מפעילות שוטפת מהווה 2.1% ממחזור המכירות.
-
הרווח הנקי בתקופה הסתכם ב-76 מיליון ש"ח, בהשוואה להפסד של 149 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
-
ה-EBITDA לתקופה מסתכמת ב-378 מיליון ש"ח בהשוואה ל-243 מיליון ש"ח.