צילום: יח"צ שופרסל
"שופרסל" מרחיבה את הקטגוריה ומשיקה גלידות משפחתיות חדשות תחת המותג הפרטי.
"שופרסל" מרחיבה את סדרת הגלידות המשפחתיות לטעמים נוספים ומשיקה סדרת גלידות משפחתיות חדשה.
לפני כשנה "שופרסל" השיקה לראשונה את קטגוריית השלגונים והגלידות תחת המותג הפרטי.
מוצרי גלידות ומשיקה 5 טעמים גלידות חדשים: גלידת סנדוויץ' שרבט מנגו 50% פרי, וניל, שוקוביס שרבט אבטיח ושרבט תות – 50% פרי.
מחיר לצרכן – בין 12.90-34.90 ₪ – מבצע השקה – השני ב-10 ₪
חדש ב"שופרסל" – גלידות משפחתיות.
* וניל ונטיפי שוקולד – גלידה בטעם וניל עם נטיפים מכילים שוקולד חלב.
* שוקו נוגט – גלידה בטעמי שוקולד חלב, נוגט ושוקולד מריר.
* וניל בטעם של פעם – גלידה בטעם וניל צרפתי.
* וניל קפוצ'ינו – גלידה בטעמי וניל קפוצ'ינו.
מחיר לצרכן – 15.90 ₪
מבצע השקה – השני ב-10 ₪
יצרן – גלידות פלדמן.
סה"כ שוק הגלידה בישראל מוערך ב-1.9 מיליארד שקל בשנה, לפי סטורנקסט, שוק הגלידות מגלגל 1 מיליארד שקל, בשנת 2019 'שוק הגלידה' גדל ב-5.6%.
רשת "שופרסל" מהווה כ- 26% ממכירות ענף הגלידה בעולמות בהם היא פעילה, הכוללים מאגדות גלידה וגלידה משפחתית / ללא בודדים.
מאגדות הגלידות הושקו בשנה שעברה והרשת הצליחה להגיע לנתח שוק כמותי של 16%.
בחודש מאי השנה, הרשת השיקה סדרת גלידות משפחתיות – 4 טעמים ומהווים כ-30% מהמכר הכמותי.