כותרות אחרונות
Search

שופרסל נכנסת לשוק החלב עם המותג הפרטי שלה ומציגה מהלך אסטרטגי להורדת יוקר המחיה

שופרסל נכנסת לשוק החלב עם המותג הפרטי שלה ומציגה מהלך אסטרטגי להורדת יוקר המחיה בישראל.

עם כניסתה לתחום החלב ומוצריו מרחיבה שופרסל את פעילותה במותג הפרטי  ומשיקה מוצרים ב- 4 קטגוריות: חלב, גבינה צהובה, שמנת להקצפה ושוקו

שופרסל חלב איציק אברכהן מנכל ואורי קילשטיין סמנכל סחר שופרסל צילום סיון פרג

שופרסל חלב איציק אברכהן מנכל ואורי קילשטיין סמנכל סחר שופרסל
צילום סיון פרג

עם כניסתה לתחום החלב ומוצריו מרחיבה שופרסל את פעילותה במותג הפרטי "שופרסל"   ומשיקה מוצרים ב- 4 קטגוריות:

  • חלב טרי 3% ו- 1%

  • שוקו טרי 2% בשקיות ובקרטונים

  • שמנת להקצפה 38%

  • גבינה צהובה וגבינה צהובה מגורדת

בהמשך יושקו מוצרים בקטגוריות נוספות, ביניהן: חלב מועשר, גבינת גאודה, חלב ללא לקטוז, גבינות מוצרלה וגבינות שמנת.

מוצרי החלב והשמנת ייוצרו עבור שופרסל על ידי מחלבת רמת הגולן

היבוא של הגבינות הצהובות מסוג הגאודה, יהיה מחברת Campina מהולנד, שהיא חברה המחזיקה את המחלבה הרביעית בגודלה בעולם. היבוא של גבינות הפרמזן יהיה מחברת Zanetti מאיטליה, חברה מהגדולות באיטליה לייצור פרמז'ן. ואילו יבוא גבינות האדם יהיה מחברת  Berglandmilch מאוסטריה שהיא החברה הגדולה בתחומה במדינה ומהמובילות בעולם בתחום זה.

שופרסל 2

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל:"שופרסל מובילה מהלך אסטרטגי ונכנסת לתחום החלב ומוצריו במותג הפרטי. אנו רואים בכניסת המותג הפרטי למוצרי החלב כלי אסטרטגי להורדת יוקר המחיה בישראל………מחירי מוצרי החלב והגבינה של שופרסל יהיו נמוכים באופן ניכר מהמחירים המפוקחים של מוצרי החלב, ובכך נתרום להוזלה משמעותית בעלות הסל לצרכן תחת הכותרת "אותה איכות, ללא המותג, פחות כסף".

מהפכת החלב של שופרסל, מימין: צביקה וילינגר ממחלבות הגולן איציק אברכהן מנכל שופרסל מר מיין הרינגסמה סמנכל יצוא של חב קמפינה מהולנד ויוסי ויליגר ממחלבות הגולן - צילום סיון פרג

מהפכת החלב של שופרסל, מימין: צביקה וילינגר ממחלבות הגולן איציק אברכהן מנכל שופרסל מר מיין הרינגסמה סמנכל יצוא של חב קמפינה מהולנד ויוסי ויליגר ממחלבות הגולן – צילום סיון פרג

שיתוף הפעולה בין שופרסל לבין מחלבות הגולן מבטא את מדיניות החברה לתמוך בתעשיות המקומיות בכלל ובספקים הקטנים והבינוניים בישראל בפרט.  הנהלת שופרסל מזמינה את קהל הלקוחות שלה להתנסות במוצרי חלב איכותיים, המיוצרים ברמת הגולן מחלב שמקורו בפרות הגולן ולחוות עולם אחר של צרכנות נבונה, הוגנת ושקופה.

שופרסל 4

אורי קילשטיין, סמנכ"ל הסחר והשיווק בשופרסל: "מוצרי החלב מהווים מרכיב משמעותי מסל הצריכה החודשי בישראל ומגיעים לכ- 15% מהסל, עם הוצאה שנתית של הציבור על מוצרים אלו בכלל השוק בגובה של כ- 7.5מיליארד ₪. ולכן, הכניסה לקטגוריית החלב עם מוצרי המותג הפרטי מהווה מהפכה של ממש, אשר כל צרכן ירגיש בכיסו באופן מידי. מוצרי החלב של שופרסל יהיו זולים מהמוצרים הממותגים כאשר היעד שלנו הוא להשיג שיעור חדירה של כ- 20 – 25 אחוזים בקטגוריית החלב עד סוף  שנת 2015."

קטגוריית החלב והגבינה הצהובה תחת המותג הפרטי של שופרסל תכלול 6 מוצרים:

שופרסל 5

חלב טרי מהרי הגולן 3% ו- 1% ללא חומרים משמרים  – מחיר חלב 3% בקרטון 1 ליטר – 5.40 ₪, מחיר חלב 1% בקרטון 1 ליטר – 5.30 ₪.

שוקו טרי 2% ללא חומרים משמרים, כמו שכל הילדים אוהבים. 1 ליטר – מחיר 9.90 ₪.  מארז שקיות שוקו לדרך 8 יחד' X 225 מ"ל  מחיר 16.90 ₪.

שמנת להקצפה 38%  250 מ"ל 5.90 ₪.

גבינה צהובה חצי קשה וללא חומרים משמרים מתוצרת אוסטריה  22% 200 גרם 11.90 ₪. גבינה צהובה במעדניה 1 ק"ג 37.90 ₪.

על שוק החלב בישראל

על פי הערכת שופרסל, היקף שוק החלב עומד על 7.5  מיליארד שח בשנה ונחלק בין שלושה שחקנים דומיננטיים, תנובה עם נתח של  כ- 55% שטראוס עם נתח של כ- 25%  וטרה עם כ- 15%  נתח שוק.

על המותג הפרטי שופרסל

שופרסל מציעה מעל 1400 מוצרים בעלי איכות דומה למותגים המובילים במחירים מוזלים. המותג הפרטי 'שופרסל' הנו המותג הפרטי המוביל והצומח בישראל אשר מקודם בקרב לקוחות הרשת תחת הכותרת: "אותה האיכות, ללא המותג, פחות כסף". לאחרונה ניכרת מגמה של שינוי בהרגלי הצריכה של לקוחות הרשת אשר מביעים נכונות הולכת וגוברת לעבור ממוצר ממותג למותג פרטי ונהנים מחד ממחירים מוזלים משמעותית ומאידך מאיכות מוצרים שאינה נופלת מאיכותם של המוצרים הממותגים.