כותרות אחרונות
Search

"שוקולאב", בוטיק שוקולטיירים ישראלי מציג מארזים מיוחדים ליום העצמאות.

צילום:  ניצה שרון

 

 

"שוקולאב", בוטיק שוקולטיירים ישראלי במארזים מיוחדים ליום העצמאות.

"שוקולאב" של רינת פרידלנדר הוא עסק בוטיק של שוקוליטרים בבני ציון, המציע פתרון מתוק לכל אירוע.

 

רינת פרידלנדר: "לפני הקורונה עבדנו בעיקר עם לקוחות עסקיים וחברות שפינקו את העובדים במשרדים בימי הולדת ואירועים  או שלחו מארזים לעובדים חדשים. בתחילת הקורונה התמודדנו עם ירידה בהכנסות,  תמהיל המוצרים השתנה. יצרנו מארזים בקונספט של "עידוד בבידוד", והוספנו בירה ויין". לקראת יום העצמאות ובכלל "שוקולאב" מציע מארזי פרלינים המתאימים לכל חג, יום הולדת, לידה, החלמה, לקליטת עובדים חדשים, להוקרת תודה, לאחל החלמה מהירה, ועוד… ניתן להשיג את המוצרים שלנו באתר ישראלים טובים".

 

צילום:  ניצה שרון

 

לרגל יום העצמאות "שוקולאב" משיקה את קולקציית יום העצמאות ה- 73 הכוללת טעמים ישראלים כמו טחינה, שמן זית, קפה עם הל, יין ישראלי ועוד. את הפרלינים ניתן לשלב במארזים חגיגיים ליום העצמאות המשלבים מוצרים ישראלים בתוך צידנית או סלסלת פיקניק, הכוללים בהרכב משתנה מגבת חוף, מפה משובצת, בירות ממבשלת בירות בוטיק ישראליות, בקבוקי יין ישראלים, משחקים של פעם, פיצוחים ועוד…

 

צילום:  ניצה שרון

 

ניתן להשיג את המוצרים של "שוקולאב" באתר ״ישראלים טובים״, מיזם שהוקם על ידי אורי ותמר נדלר, המאגד מאות עצמאים ובעלי עסקים המציעים מוצרים כחול לבן במטרה לסייע בהנעת הכלכלה המקומית ומתוך תחושת ערבות הדדית בעקבות משבר הקורונה.

 

לרכישה באתר "ישראלים טובים": www.israelimtovim.co.il, טל': 09-9550471