כותרות אחרונות
Search

שושן פורים אנין טעם במסעדת "HARVEY'S" ירושלים.

"Harvy's" – צילום: אנדרו מלקובסקי

 

שושן פורים אנין טעם במסעדת "HARVEY'S" ירושלים.  

המעשנת האיכותית והיחידה בירושלים!

 

שושן פורים ידוע כיום משתה, אכילה ושמחה ונחגג בערים המוקפות חומה עוד מימי יהושע בן נון. ובירושלים חוגגים ובענק.

 

מסעדת  Harvey's Smokehouseשל השף חיים (הארווי) סנדלר מציעה לחגוג את שושן פורים עם כל המשפחה בטעמים ואוירה שלא תשכחו ובמחיר מיוחד…

 

אסאדו מטורף – צילום: אנדרו מלקובסקי

 

אז מה תאכלו? 

פלטת בשרים משפחתית הכוללת:

200 גר' בריסקט,

200 גר' בשר מפורק,

200 גר' כבש מפורק,

מנת נקניקיות צ'וריסוס,

2 כרעי עוף

תוספות: מנת צ'יפס גדולה + סלט קולסלאו

וכל זה ב 375 ₪ בלבד!

 

ב "HARVEY'S SMOKEHOUSE"  ניתן לארח כ 100 סועדים בפנים ועוד כ 70 סועדים בחוץ. סנדלר השקיע כ100 אלף שקל בשיפוץ המסעדה; צביעת הקירות על ידי אמן ציורי קיר, ריהוט ואבזור המקום כולל רכישת 2 מעשנות עץ חדשות ענקיות שהובאו במיוחד מארה"ב.

 

שף הרווי סנדלר, יליד קנדה עשה עלייה בשנת 2010 מוונקובר. סנדלר סיים את לימודיו כשף בשנת 2002 וקיבל את העיטור הקנדי RED SEAL. לאורך כל תקופת הכשרתו רצה להגשים את החלום הציוני ולעשות עלייה לישראל.

 

"Harvy's" – צילום: אנדרו מלקובסקי

 

הרווי פתח מסעדות וחברת קייטרינג ועם השנים הפך להיות המוביל בקייטרינג הכשר בוונקובר לאירועים של עד 650 איש. הרווי עלה לישראל והמשיך לעסוק בתחום הקולינריה ובהמשך עסק גם באירועים פרטיים שם פגש בשותפו העסקי אשר יחד רכשו את גבריאל הירושלמית- והמשיכו את המסורת המאפיינת – מסעדת שף העושה שימוש בחומרי גלם משובחים תוך הקפדה יתרה על פרטים. לפני  כשנתיים וחצי פתח הרווי את מסעדת HARVEY'S  מעשנת העץ היחידה באזור ירושלים וכך הגשים חלום. לפני כשנה וחצי פתח גם מסעדת המבורגרים-BURGER SHACK HARVEY'S וחולם לפתוח עוד מקומות אוכל להכיר לישראלים את הטעם האמריקאי המשובח.

 

בתוקף ב 8.3 שושן פורים בלבד.

כשרות מהודרת – רבנות ירושלים 

יפו 33 , ירושלים 02-6246444 

שעות פתיחה: יום א'-ה' 12:00-23:00