כותרות אחרונות
Search

שחקנית זרה ראשונה הצטרפה להפועל לב ירושלים לעונת 2024/25

ג'מריס דיוויס  חתמה בהפועל לב ירושלים – צילום: מאוסף פרטי

 

שחקנית זרה ראשונה הצטרפה להפועל לב ירושלים לעונת 2024/25

השחקנית ג'מריס דיוויס חתמה בהפועל לב ירושלים.

 

הפועל לב ירושלים, הודיעה על החתמת שחקנית רביעית – ג'מריס דייוויס.

 

ג'מריס דייוויס (28, 1.89), שחקנית ורסטילית וחזקה, תשחק בעמדות הפנים ותתרום הרבה מניסיונה הרב באירופה ומכישוריה המגוונים.

 

דייוויס, בוגרת מכללת פורדהאם, שיחקה בעונה האחרונה בתרסוס מהליגה הראשונה בטורקיה שם העמידה ממוצעים של 10.6 נק' ו-9.7 ריב' ב-18 משחקים. במהלך הקריירה שיחקה בליגות הבכירות בספרד, יוון, פולין וכן בליגת העל הישראלית עם בנות הרצליה בעונת 19/20.

 

זו ההחתמה הרביעית של הפועל לב ירושלים לאחר שבחודש האחרון התבשרנו על החתמת שיר תירוש ה – MVP  של גביע המדינה, הודיה קבדה ואתמול על אליסה ברון.

 

נטע אבוגוב יו"ר קבוצת הפועל לב ירושלים אמרה: " אני מברכת על החתמתה שלGmrice Louise Davis, במיוחד בתקופה זו ובטוחה שג'מריס תתרום רבות להצלחת הקבוצה בעונה הקרובה.

 

ג'מריס דיוויס  חתמה בהפועל לב ירושלים – צילום: מאוסף פרטי

 

ג'מריס דיוויס מסרה: "אני שמחה להצטרף להפועל לב ירושלים ומחכה לעונה מוצלחת".

 

הפועל לב ירושלים הינו מועדון כדורסל הנשים הגדול ביותר באזור ירושלים והוא גם המועדון היחידי בארץ שיש לו קבוצת נשים בליגת על, מחלקה צעירה והישגית בליגות הבכירות לנערות, ואקדמיה לכדורסל נערות שפועל בחוות הנוער הציוני בירושלים.

 

המועדון קם במטרה לתת לנשים באשר הן, ללא הבדלי דת או שיוך כזה או אחר, לחוות העצמה ולאתגר נשים למצוינות באמצעות ספורט. כל אישה יכולה למצוא עצמה בהפועל לב ירושלים ולהתחיל את מעגל החיים – להעביר את הערכים של המועדון לעוד נשים, לבנות שלה וכו…