כותרות אחרונות
Search

שיתוף פעולה ייחודי בין דומינו'ס פיצה ומותג חטיפי השוקולד קליק מבית יוניליוור

 

מזמינים דומינו'ס ב –ONE CLICK PIZZA ונהנים מסדרת חטיפי השוקולד החדשה של קליק

הקמפיין המשותף מתוקשר בפעילות דיגיטל בהשתתפות פרזנטור דומינו'ס פיצה – מאור כהן

 שניים מהמותגים האהובים בישראל, דומינו'ס פיצה וקליק, מתאחדים לשיתוף פעולה בקליק אחד לרגל קמפיין ONE CLICK PIZZA של דומינו'ס והשקת סדרת חטיפי השוקולד החדשה של קליק. במסגרת השת"פ, לקוחות המזמינים דומינו'ס פיצה ייהנו מקינוח מתנה – חטיף קליק מסדרת הטעמים החדשה הכוללת 4 חטיפים שונים ומפנקים:

  • קליק קראנצ' אגוזים– ופל במילוי קרם בטעם אגוזי לוז מצופה שוקולד חלב ופצפוצי דגנים פריכים.

  • קליק קראנץ' קרם חלב – ופל במילוי קרם חלב מצופה שוקולד חלב ופצפוצי דגנים פריכים.

  • קליק אצבעות – חטיף עוגיות בטעם שוקו עם קרם חלב בציפוי שוקולד חלב.

  • קליק אצבעות – חטיף עוגיות עם שברי שקדים וקרם חלב בציפוי שוקולד חלב.

ההטבה הייחודית תקפה בין התאריכים 21-27.02.16 או עד גמר המלאי.

הפעילות תתוקשר בפרסום במדיה החברתית ובאמצעי הדיגיטל של המותגים, וכוללת בין היתר סרטון הומוריסטי בהשתתפות הפרזנטור של דומינו'ס פיצה – מאור כהן. במסגרת שיתוף הפעולה יערכו פעילויות בעמודי הדיגיטל של המותגים והחברים בעמודים יוכלו לזכות במנויי פיצה או מארז מפנק של קליק במתנה.

klik 1

כזכור דומינו'ס פיצה, מי שחוללה מהפכה טכנולוגית בשוק המזון המהיר והשיקה את הפיצ'רים של הה-Builder וה-Tracker השיקה השנה שירות טכנולוגי חדשני להזמנת הפיצה המהירה בעולם. כפתור ה-ONE CLICK PIZZA מאפשר לכל לקוח דומינו'ס, שהזמין בעבר מהרשת, להזמין בלחיצת כפתור אחת (מאפליקציית המובייל או מאתר החברה) תוך שניות בודדות את ההזמנה הקבועה/שכיחה שלו. כפתור ה-ONE CLICK PIZZA מציע גם אפשרויות בחירה מהירות באמצעות סליידר בין האופציות השכיחות ביותר בשדות ההזמנה השונים, כך בשנייה ניתן לבחור בין שתי כתובות מגורים או מקום עבודה וכמובן בין שתי אפשרויות לפיצות מעודפות ועוד.

עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק דומינו'ס פיצה: "כחלק מהיותה מובילת שוק הפיצות בישראל, דומינו'ס פיצה מנסה לחדש כל הזמן עבור לקוחותיה – אם בפיתוחים טכנולוגיים ובמוצרים חדשים או אם בשיתופי פעולה יצירתיים. טבעי לנו לחבור, במסגרת קמפיין הזמנת פיצה בקליק אחד, למותג השוקולד הפופולרי המציע ערכים דומים לשלנו."

לורה קרן, מנהלת שיווק חטיפים ביוניליוור ישראל: "המותג קליק מתאפיין בערכים של כיף, פינוק, מקוריות והומור והוא אהוב בעיקר על בני נוער, אך גם על ילדים ומבוגרים. החיבור עם דומינו'ס פיצה הביא לשיתוף פעולה יוצא דופן הכולל קמפיין דיגיטל הומוריסטי המתכתב עם ערכי המותגים."