כותרות אחרונות
Search

שיתוף פעולה ראשון מסוגו של שני המותגים המוכרים שהגיעו לישראל מצרפת – חברת Sodexo ו-Fauchon

שיתוף פעולה ראשון של  Fauchon Paris בישראל

חברת  Sodexo המתמחה בשירותי הסעדה ובפתרונות ניהול ורווחה עבור חברות ועסקים, חברה ל- Fauchon , רשת המסעדות, הקונדיטוריות ומעדניות הגורמה העולמית מפאריז, שהגיעה השנה יחד עם מוצרי הפטיסרי המפורסמים ומנות הדגל המוכרות שלה גם למתחם שרונה בתל אביב. בשיתוף פעולה ראשון מסוגו, יעניקו Sodexo ו-Fauchon, במסגרת תחרות שתתקיים בפייסבוק, ארוחה זוגית בשווי 400 ש"ח למימוש במסעדה הנמצאת במתחם שרונה מרקט בתל-אביב, למשתמשי כרטיס RestoPass מבית Sodexo.

renanim 3 renanim 4

במסגרת התחרות, יוזמנו הסועדים במסעדה לצלם את המנה האהובה עליהם, להעלות את התמונה לעמוד הפייסבוק שלהם, לתייג את Sodexo ו-Fauchon ולספר מדוע זו המנה האהובה עליהם. מבין המשתתפים שיעלו את התמונות, ייבחר הזוכה המאושר שיוזמן לארוחת ערב זוגית בשווי 400 ₪ במסעדת  Fauchon. זכאים להשתתף בפעילות כל מחזיקי כרטיס RestroPass.

בנוסף, יהנו כל מחזיקי הכרטיס בהנחה קבועה של 10% בכל שעות היום, בעת רכישה בכרטיס RestoPass או שימוש באפליקציה (לא כולל סופי שבוע וקניות במעדניה). המבצע מתקיים מה- 1 בנובמבר עד ה- 30 לנובמבר 2015. מסעדת Fauchon נמצאת במתחם שרונה מרקט, קלמן מגן 3 תל-אביב.