כותרות אחרונות
Search

שלושה כתבי אישום הוגשו נגד עוסקים בשל ניכוי חשבוניות מס שלא כדין בהיקף של כ-2.4 מיליון ₪.

 

 

שלושה כתבי אישום הוגשו נגד עוסקים בשל ניכוי חשבוניות מס שלא כדין בהיקף של כ-2.4 מיליון ₪.

היחידה המשפטית במחוז מרכז ברשות המסים הגישה לאחרונה שלושה כתבי אישום המתייחסים לשלושה מקרים נפרדים שבהם מואשמים עוסקים שונים בהתחמקות מתשלום מס. כך עולה מכתבי האישום שהוגשו לבית משפט השלום בכפר סבא ובית משפט השלום ברמלה ע"י עו"ד מורן דן צלקא ועו"ד שהם שר.

 

כתב האישום הראשון מייחס לתושב לוד ובעל עסק לחציבת אבן, התחמקות מתשלום מס בסכום העומד על כ-2 מיליון ₪. לפי כתב האישום, הנאשם ניכה במהלך שנת 2020 מס תשומות על שם עוסקים שונים, מבלי שהיו לו מסמכים המעידים על ביצוע שירותים עבורם. כתב האישום הוגש בעקבות חקירה של מחלקת חקירות מכס ומע"מ ת"א.

 

כתב האישום השני מייחס לתושב טירה ובעל עסק להובלת נוסעים, עבירות של שימוש במסמכים הנחזים להיות חשבוניות מס על שמות עוסקים שונים, מבלי שעשה או התחייב לעשות את העסקאות שלגביהן הוצאו המסמכים. ערך המס המגולם בחשבוניות הפיקטיביות עומד על 230 אלף ₪. כתב האישום הוגש בעקבות ביקורת של מע"מ נתניה.

 

כתב האישום השלישי מייחס לתושב טירה מנהל חברה בתחום עבודות עפר, סלילת כבישים ובניית גשרים ומסלולי טיסה, עבירות של ניכוי מס שלא כדין מדיווחיו התקופתיים. ערך המס אותו הנאשם ניכה שלא כדין עומד על כ-250 אלף ₪. כתב האישום הוגש בעקבות ביקורת של מע"מ נתניה.