כותרות אחרונות
Search

לרגל ט"ו באב שמלות כלה במחיר חלומי

שמלות כלה במחיר חלומי

 שמלת כלה מהחלומות – גם במראה וגם בבמחיר!

 בית האופנה MONSHERI יוצא במכירה מיוחדת של שמלות כלה לרגל ט"ו באב: באירוע מכירות מיוחד לרגל ט"ו באב ימכרו שמלות כלה מהקולקציה האחרונה במחירים של 500-2900 ₪. 

 לרגל ט"ו באב בית האופנה לכלות  MONSHERI בבעלותן של מעיין בובליל ולוטם כהן מקיים מכירה מיוחדת של שמלות כלה מהקולקצייה האחרונה ומזמין את כולן להשתתף בחגיגת אהבה.

 לרגל האירוע המיוחד יוצעו מגוון שמלות כלה למכירה במחירים שנעים בין 500  – 2900 ₪ בלבד.

מתי?    29-31.7  | 10:00-22:00 | יום שישי 8:00-14:00 |

איפה?  מלון רימונים טאוור (רמת גן- קרינצקי 1).

פרטים נוספים בטלפון:  0509573573

 

שמלות כלה 1

צילום: נדב בורלא

על בית האפנה MONSHERI

בית האופנה לכלות MONSHERI קיים כבר למעלה משנה, שבמהלכה היזמיות ובעלות המקום, מעיין בובליל ולוטם כהן מובילות את מהפכת הקופיקס של שמלות הכלה. המטרה לחולל מהפכה כלכלית וחברתית בשוק הפרוץ של החתונות, והגשמת החלום לכלות רבות: שמלת כלה מעוצבת לפי טעמן שתיתפר בדיוק לפי מידותיהן תוך ליווי הכלה החל משלב הסקיצה, בחירת הבדים, תפירה, המדידות, ההתאמות ועד לליווי לאולם השמחות ביום המאושר והכל במחיר של 4900 ₪.

שמלות כלה 2

צילום: נדב בורלא

על מעיין בובליל ולוטם כהן

מעיין ולוטם בנות  27 בעלות תואר ראשון במנהל עסקים, ילידות ותושבות העיר כרמיאל למדו יחד בביה"ס, שירתו במקביל בצבא והתחילו את דרכם האזרחית יחד בתוך עולם העסקים. עם סיום השירות הצבאי הקימו את העסק BC EVENTS  והפכו לאושיות בתחום הפקות האירועים בצפון.

למשך תקופה שימשו בתפקידים ניהוליים במכללת סלע דעת תוך שילוב הפקות אירועים בתחום שונים ביניהם תחום ההשכלה ובשנה האחרונה חזרו יחד לדרך עצמאית והפכו לבעלים של בית האופנה לכלות – מון שרי (MONSHERI).