כותרות אחרונות
Search

שנה מתוקה ואיכותית מתחילה בחבילות שי מתוקות ואיכותיות לכבוד ראש השנה של ליימן שליסל

שנה מתוקה ואיכותית מתחילה בחבילות שי מתוקות ואיכותיות לכבוד ראש השנה

ליימן שליסל מציגה: קולקציה מהודרת, חגיגית ואקסקלוסיבית של חבילות שי

חבילות השי של ליימן שליסל נארזות בסיוע עמותת "המשקם" המספקת תעסוקה לבעלי מוגבלויות ולכבדי ראייה

 

ליימן שליסל, יבואנית דברי המתיקה  המובילה בישראל ואחת השחקניות המשמעותיות בשוק חבילות השי למגזר העסקי נערכת לראש השנה ומציעה לקראת החג קולקציה מהודרת, חגיגית, מרשימה ומגוונת של  חבילות שי אקסקלוסיביות באיכות בלתי מתפשרת ובמגוון רחב של עיצובים, אריזות  ומחירים, לחברות וארגונים גדולים ובהתאמה אקסקלוסיבית לצרכי הלקוח.  

צילום: עמית שטראוס

אבי משעניה, מנהל תחום חבילות שי בליימן שליסל אומר כי "ראש השנה נחשב לאחת מנקודות השיא המשמעותיות ביותר בתחום חבילות השי בישראל ולקראתו מייבאת החברה מוצרי סופר-פרימיום ייחודיים המשולבים באופן בלעדי בחבילות השי. בנוסף אנו מקפידים הקפדה יתרה על כל נושא האריזות – כל חבילה זוכה לאריזה ייחודית  ואקסקלוסיבית ובחלק מהחבילות משולבים גם מוצרי מתנה שהם בעלי ערך מוסף". "חבילות השי של ליימן שליסל מכילות מגוון משובח של דברי מתיקה, מוצרי מזון ויין ועל כן מהוות בחירה איכותית למתנת החג. הדבר בא לידי ביטוי בעיקר בראש השנה שהוא חג המדגיש את המושג "מתוק", מוסיף משעניה.

צילום: עמית שטראוס

ליימן שליסל נרתמת לסיוע בקהילה ומשתפת פעולה לאורך כל השנה וכך גם בחגים עם עמותת "המשקם" המספקת תעסוקה לבעלי מוגבלויות ולכבדי ראייה, העוסקים באריזת המוצרים והכנתם למשלוח.

צילום: עמית שטראוס

 

ניתן לבצע הזמנות בטלפונים: 052.7966514 , 052.7966378מבחר חבילות השי של ליימן שליסל לכבוד ראש השנה, מוצע במגוון מחירים הנע בין  55 ₪  ל- 341 ₪.

 

צילום: עמית שטראוס