כותרות אחרונות
Search

שני תושבי כפר קאסם נעצרו בחשד לניהול רשת ענק להפצת חשבוניות פיקטיביות בעשרות מיליוני ₪.

 

 

שני תושבי כפר קאסם נעצרו בחשד לניהול רשת ענק להפצת חשבוניות פיקטיביות בעשרות מיליוני ₪.

שני תושבי כפר קאסם נעצרו אתמול בחשד לניהול רשת להפצת חשבוניות פיקטיביות, אשר שימשה לביצוע עבירות מס בסך של עשרות מיליוני ₪.

במסגרת חקירה של חקירות מכס ומע"מ ירושלים ברשות המסים, עלה החשד כי שני תושבי כפר קאסם מפעילים מערך נרחב להפצת חשבוניות פיקטיביות, הכולל חברות פיקטיביות, אנשי קש הרשומים כבעלים ודירקטורים בחברות, רואי חשבון המגישים את הדו"חות התקופתיים ועורך דין אשר ביצע את העברת המניות בין אנשי הקש.

 

על פי החשד, אנשי הקש הפיצו חשבוניות לחברות שונות על פי דרישתם של החשודים, מבלי שביצעו את העסקאות שהמפורטות בחשבוניות. מבדיקה שנערכה לחברות שניכו את החשבוניות בספריהן עולה כי הופצו חשבוניות בסכום כולל של 130 מיליון ₪, כאשר סכום המס שנדרש בגינן מסתכם בכ-20 מיליון ₪. אולם על פי החשד מדובר בסכומים גדולים בהרבה אשר יתבררו עם התקדמות החקירה.

 

עוד עולה מהחקירה כי אנשי הקש ניכו צ'קים אצל חלפני כספים וביצעו פעולות נוספות בהוראתו ולפי דרישתו של החשוד, אשר שילם להם במזומן על כל פעולה שביצעו.

 

בחיפוש שנערך בבתיהם ומשרדיהם של החשודים נמצאו מסמכים וחותמות של החברות שהפיצו את החשבוניות החשודות. בית משפט השלום בראשון לציון שחרר את החשודים בתנאים מגבילים. חקירתם נמשכת.