כותרות אחרונות
Search

שעתם של כלי הכסף הטהור כמתנות חתונה הגיעה !

 שעתם של כלי הכסף הטהור כמתנות חתונה הגיעה !

במציאות העכשווית כשהחומריות מאבדת מכוחה ואילו רוחניות, עומק וכוונה הם הם המהות, זה הרגע לשלב בין השניים לכדי כלי של כסף טהור שיעביר הרבה יותר משילוב של פונקציונאליות ומסורת.

 

פמוטים, חנוכייה או סט קידוש ישמשו את החתן והכלה בימיהם הראשונים כזוג נשוי ולמשך עשרות שנים. הם ייקחו חלק בחגים ובשבתות ויהיו חלק בלתי נפרד ממסורות משפחתיות חדשות, מנהגים מרגשים ורגעים טובים. זוג הפמוטים יעצרו בכניסת השבת את המולת השבוע והרעש ברגע אחד אישי, רוחני ומקודש. כוס הקידוש גדושת התירוש תהיה חלק מהקידוש המשפחתי בשבת שמאגד את כל בני המשפחה לארוחה מושקעת.

חדד כסף טהור- מתנות חתונה. צילום עדי גלעד

שלומיר חדד, סמנכ"ל השיווק חדד כסף טהור "כשאתם מוזמנים לחתונה בימים הקרובים עצרו לרגע ותחשבו מה הזוג יעריך למשך שנים, מה ישמש אותו כל כך הרבה פעמים, והעיקר- האם הפריט הפיזי ילווה במשמעות רגשית עמוקה? המתנה האולטימטיבית היא ללא ספק כלי כסף טהור. כלי הכסף שימושי מאוד, כשהזוג הטרי יעשה בו שימוש אינסופי. מדובר על פריט מעוצב, מרשים ואיכותי שחרוט בחותמת היוקרה 925SilverSterling כמו פמוטים, חנוכייה או כוס קידוש. כלי כסף הוא פריט עמיד ואיכותי כך שהוא נשמר למשך דורות ומזכיר את נותני המתנה כל הזמן. בנוסף, הוא יהווה תזכורת מרגשת לכוונה שלכם בערב החתונה המרגש בחייהם".

 

קולקציית כלי הכסף של חדד כסף טהור כוללת חנוכייה מעוצבת ומרשימה שמהווה פריט מתוכשט בוויטרינה, סט קידוש רקוע לחתן, פמוטים אומנותיים עם חריטה אישית, מזוזות לבית היהודי, קופסאות אתרוג וכלים יפים.

 

ניתן ליהנות ממגוון גימורים, עיצובים רבים וגדלים שונים. ואם שאלתם את עצמכם מה בנוגע לשורה התחתונה- המחיר, אז החברה מציעה אלטרנטיבה זולה ונגישה יותר תודות לפיתוח בלעדי שלה – כלי כסף מנחושת מובחרת הטבולים בשכבה עבה ועמידה של כסף טהור. כלי 'מורשת' הבלעדיים שמצופים בכסף טהור נראים, מתנהגים ונשמרים בדיוק כמו כלי הכסף הטהור, וגם הם מוצעים בחברה עם אחריות לכל החיים.

חדד כסף טהור- מתנות חתונה. צילום עדי גלעד

עכשיו שההזמנה של החתונה נמצאת אצלכם, קחו החלטה נבונה ואכפתית – איזה מתנה תרגש את הזוג הטרי, ותציידו אותם בכלי כסף יוקרתי ואיכותי. כלי הכסף מוצעים לרכישה באתר המקוון המציע משלוחים לכל יעד בארץ ובעולם ובחנויות הרשת בבני ברק ובירושלים. המגוון עשיר ומרשים, המחירים הוגנים והמבצעים שווים. ושיהיה במזל טוב!

 

רשת "חדד כסף טהור" www.hadadbros.com