כותרות אחרונות
Search

שת"פ בין "תלמה תיירות" לבין חברת "סרף דיל" המתמחה בתיירות גלישה

תלמה תיירות משיקה שת"פ חדש עם  סרף דיל

שת"פ חדש ומעניין בעולם התיירות בין תלמה תיירות, הסוכנות המובילה בתחום הנסיעות מעל 30 שנה, לבין סוכנות סרף דיל, המתמחה בתיירות גלישה במגוון יעדים בעולם.

המטרה: לפתח ולהנגיש את ענף תיירות הגלישה, הצובר תאוצה, בקרב הישראלים.

 תלמה תיירות הינה סוכנות מובילה בשוק הנסיעות והתיירות במגזר העסקי ומספקת מגוון רחב ואקסקלוסיבי של שירותי תיירות פרטית לקהל הרחב.

הגידול המשמעותי שרשם ענף תיירות הגלישה בשנים האחרונות ברחבי העולם ובקרב הישראלים בפרט, הביאו את החברה לחבור לסרף דיל, סוכנות נסיעות אשר מתמחה בתיירות גלישה במגוון יעדים בעולם ונמצאת בבעלותם של עומר עזרא וצח מרסיאנו.

סרף דיל  הוקמה בשנת 2014 מתוך אהבה לאוקיינוס והרצון להעביר את הידע שצברו במהלך השנים בתחום הגלישה בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

כיום החברה מייצרת חבילות גלישה למלדיביים פורטוגל וסרי לנקה. לאחר ניסיון רב שצברו בתחום תיירות גלישה, מתחילים עד מתקדמים, גולשי גלים וגולשי סאפ, הרחיבה החברה את התשתיות ובעזרת שת"פ עם תלמה תיירות מוכנה כעת לקלוט קהלים חדשים ולהעצים את פעילות הגלישה בחו"ל.

צילום: יח"צ

צח מרסיאנו בעלים "סרף דיל": "הגענו לרמת פעילות אשר מצדיקה התחייבויות, אופרציה, שירות לקוחות, התנהלות מול חברות תעופה בקנה מידה גלובלי ועל כן החיבור עם תלמה היה עבורנו נכון ומדויק. אנחנו נמצאים כיום בתהליך בעצימות גבוהה שכל מטרתו להביא לצרכן הסופי את חבילת הגלישה החלומית. שילוב מנצח של טיסות נוחות ומקצועיות מלאה בעיירות הגלישה השונות ".

בעקבות  שיתוף הפעולה מציינים בסרף דיל ובתלמה כי הלקוח מרוויח ומקבל את כל מה שהוא צריך בשביל לטוס, לגלוש, בראש שקט ובמחירים נגישים.

המטרות לשנה הקרובה: יצירת חבילות ייעודיות לאולימפיאדת טוקיו 2020, חבילות גלישה משותפות עם הWSL (סבב גולשי הגלים העולמי המקצועי), יעדים חדשים, התרחבות נדל"נית ועוד…

 

ארז שמול יו"ר ובעלים של תלמה נסיעות "כמי שעוסק בחייו הפרטיים בנושא הגלישה במשך שנים רבות, אני נחשף לעלייה החדה ביציאות גולשים ישראליים לטיולי גלישה ברחבי העולם ובנוסף כניסת יעדים רבים חדשים לתוך הרשימה. "תלמה" היא חברה המשלבת תיירות עסקית עם הוייב המיוחד שהגלישה מכניסה לחיים, על כן החיבור עם "סרף דיל" מבחינתי טבעי ונכון ואני מאמין שייפתח אופציות מרתקות לקהל שלם של נוסעים".