כותרות אחרונות
Search

תלתלים שובבים (ומסודרים) באדיבות מומחי פנטן- מותג טיפוח השיער

תלתלים שובבים (ומסודרים) באדיבות מומחי פנטן- מותג טיפוח השיער

אחת מהבשורות המרעננות של הקיץ האחרון היתה חזרתו של השיער המתולתל אל קדמת הבמה. ללא ספק הטרנד החדש הוא החזרה לתלתלים. לנשים נמאס מהשעבוד הטכני והכספי למגהצים ולהחלקות לצמיתות והן רוצות לחזור למתולתל הטבעי ואפילו לעשות פרמננט. ניתן להבחין במספר סוגים של תלתלים: גלי מתולתל, תלתלים, בקבוקים, פריזי מתולתל ושיער אפרו אמריקאי. כולם דורשים תיחזוק למראה יפה ובריא.

pantene-5

צילום: יח"צ פנטן

אין כמו בבית: אז מה עושים? קודם כל מתחזקים אותם עם חומרים נכונים. באופן טבעי שיער מתולתל הוא שיער עדין, שביר ולרוב גם יבש יותר ובדיוק מהסיבה הזו הוא צמא ללחות ולריכוך. במהלך השבוע מומלץ לחפוף את השיער פעמיים עם שמפו ייעודי לתלתלים, כמו למשל שמפו לתלתלים מושלמים של פנטן ולהשתמש בקונדישינר מאותה הסדרה מדי יום (בימים שלא חופפים פשוט שוטפים, מעסים היטב עם מרכך וממתינים מספר דקות עד ששוטפים שוב).

pantene-2

צילום: יח"צ פנטן

טיפ המעטפת: את המגבת, איתה אנו רגילות לעטוף את הראש , מומלץ להחליף בחולצת כותנה המסוגלת לספוג את הנוזלים ובו זמנית גם למנוע את הפריזים שנוצרים כתוצאה מהחיכוך עם סיבי המגבת.

טיפ לסירוק נכון: כלל ברזל- לא לסרק את השיער כשהוא יבש! מעבר למראה הלא מסודר, הפעולה עלולה להזיק לו, הדרך הנכונה לסרק היא כשהשיער לח או רטוב. בנוסף, יש להתחיל בסירוק הקצוות דווקא ולא מהשורש  ולעלות בהדרגה לסירוק השיער כולו כדי לסרק באופן מיטבי את הקשרים הסוררים האופייניים לשיער מתולתל מבלי לפגוע בסיב השיערה.

דירוג דירוג דירוג: מלבד התחזוקה היומיומית בבית, כדאי להגיע לספר/מעצב שיודע לעבוד עם תלתלים ולדרג מלמטה כלפי מעלה, מבלי לקצר הרבה, שכן בגלל ה"קפיציות" של התלתלים הם נוטים להיראות קצרים יותר.

pantene-4

צילום: יח"צ פנטן

 

טיפים לעיצוב מושלם של תלתלים

  • עיצוב ברטוב: כדי לעצב שיער מתולתל בצורה הטובה ביותר חשוב להרטיב את השיער  ואז להניח עליו חומר שמסייע בעיצוב ומגדיר את התלתלים : מוס על בסיס קונדישנר לשיער סמיך ויבש, מוס על בסיס ג'ל לשיער דליל וקרמי לחות לעיצוב טבעי לכל סוגי השיער למעט דליל.

 

  • כיווץ התלתלים: קמים בבוקר עם שיער מבולגן, יש פיתרון. לוקחים מעט מים בכפות הידיים ומרטיבים את השיער בתנועת כיווץ, כשהידיים קפוצות לאגרופים להשגת גמישות ולסיום מניחים מעט סרום או סיליקון בקצוות.

pantene-3

צילום: יח"צ פנטן

 

  • מוס: חופפים את השיער מספר שעות לפני השינה, מעצבים אותו עם מוס  או קרם לחות ייעודי לשיער מתולתל ומניחים לו להתייבש באופן טבעי. המראה שיתקבל בבוקר הוא של שיער מלא ורך.

  • טריק הצמה: אם השיער ארוך מספיק, מספיק ניתן לחפוף את השיער, להעניק לו הזנה עמוקה (מרכך/מסיכה) ובעודו לח לקלוע אותו לצמה ולא לפתוח אותה עד הבוקר. התוצאה שתתקבל: תלתלים רכים וזורמים.

pantene-1-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%99%d7%97%d7%a6

צילום: יח"צ פנטן

  • סטייל הוליווד: רוצות תלתלים כמו של הכוכבות ההוליוודיות? אחרי החפיפה סופגים את עודפי המים, מגלגלים קווצות שיער קטנות על האצבע  ומהדקים כל אחת עם סיכת סבתא לקרקפת. כשהשיער מתייבש משחררים את הסיכות בעדינות ומפזרים את השיער בעדינות. התוצאה-שיער עם תלתלים מושלמים ובעל נפח מדויק.