תנובה משיקה חורף קר עם טעמים חמים של YOLO
אבי בר כתב ב: "חדשות ישראל בעסקים"26/02/2017חדש על המדף, צרכנות
חורף קר עם טעמים חמים של YOLO
תנובה משיקה YOLO בשני טעמי חורף מפנקים:
יולו שוקולד אייריש קרים ויולו שוקולד תפוז
תנובה ממשיכה להרחיב את המותג YOLO , סדרת המעדנים המובילה עם שוקולד אמיתי, ומשיקה שני טעמי חורף מפנקים:YOLO שוקולד חלב אייריש קרים ו-YOLO שוקולד חלב תפוז, שחוזר למדפים לאור ההצלחה שנחל בסבב ההשקות הראשון של המותג.
צילום- יח"צ
שני הטעמים שיושקו במהדורה מוגבלת, נבחרו בקפידה והותאמו לצרכנים שאוהבים שוקולד אמיתי. יולו תפוז ואייריש קרים מצטרפים לפורטפוליו המצליח של סדרת מעדני יולו המגוונת. עד כה הושקו ב- yolo: שוקולד חלב, שוקולד לבן, שוקולד מריר, שכבות שוקולד, שוקולד בנגיעת קרמל, שוקולד בנגיעת ליקר שוקולד, שוקולד בנגיעת קפה, שוקולד בנגיעת אגוזי לוז, שוקולד מריר בתוספת פקאן סיני, מוס שוקולד חלב ומוס שוקולד מריר והקינוח הייחודי YOLO גנאש. כל מעדני YOLO מכילים שוקולד אמיתי מעולה, במרקם עשיר ובאריזות יוצאות דופן, המציעים חוויה של קינוח אולטימטיבי מפנק.
צילום- יח"צ
מאז השקת מותגYOLO , הצליחה תנובה לבנות סגמנט חדש בשוק המעדנים. כיום YOLO הינו המותג השני בגודלו בקטגוריה עם נתח של כ- 12% משוק המעדנים. (ע"פ נתוני סטורנקסט מצטבר 2017)