כותרות אחרונות
Search

תערוכת טימבר ישראל נפתחת בביתן 2, אקספו תל אביב ותמשך עד ה- 21 בנובמבר.

 

 

תערוכת "טימבר" ישראל נפתחת בביתן 2, אקספו תל אביב ותמשך עד ה- 21 בנובמבר.

התערוכה מרכזת את כל הגורמים בתעשיית העץ הישראלית יצרנים ויבואנים של כלים מקצועיים, מכונות חיתוך ועיבוד עץ ממוחשבות לוחות עץ, ליבידים, חיפויים, פתרונות חכמים לפרזול ואיחסון ועוד…

 

בתערוכה משתתפות 50 החברות המובילות את הענף בישראל.

 

צילום: רותי דותן

 

התערוכה תארח משלחות מקצועיות מאירופה וממדינות שונות בעולם שיערכו הדגמות של מכונות וכלים חדשניים לקהל הישראלי.

 

פעילות הייצור של חברות ישראליות בענף והמכירות לשוק המקומי נאמדת בכ- 2.5 מיליארד דולר בשנה.

 

 

טימבר ישראל, תערוכת העץ והפרזול המקצועית והמובילה בישראל תתקיים זו הפעם ה- 17 בתאריכים 19-21.11.2019 בביתן 2 באקספו תל אביב.

 

תערוכת טימבר היא הבמה הגדולה בישראל עבור יצרנים ויבואנים של ציוד, מכונות, חומרים ופרזול לתעשיית העץ. התערוכה מתקיימת בישראל ברציפות משנת 1986 במחזוריות של שנתיים, תקופה קצרה לאחר שתי התערוכות המרכזיות של הענף בעולם, המתקיימות בגרמניה: Interzum   בקלן ו-Ligna  בהנובר והיא מביא את החידושים שהוצגו בתערוכות אלו לשוק הישראלי.

 

צילום: רותי דותן

 

בין המבקרים בתערוכה: נגרים, בעלי נגריות, יצרני מטבחים ויצרני ריהוט מישראל, אדריכלים, מעצבי פנים, קבלנים וכל מי שתחום היצירה בעץ והעיצוב מעניין אותו.

 

צילום: רותי דותן

 

 

חברות מובילות מהארץ ומהעולם יציגו חידושים ופיתוחים טכנולוגיים מתקדמים המעבירים את עולם העץ ואנשי המקצוע שבו לעידן חדש של עשייה המשלב בתוכו מכונות ממוחשבות ותוכנו עיצוב דיגיטליות, טכנולוגיה לשירות הפרזולים והפתרונות החכמים, לוחות עץ ולבידים המותאמים למגמות עולמיות עכשוויות – עם דגש על חומרים ידידותיים לסביבה וכן חומרי גלם המאפשרים חוזק ועמידות לאורך זמן ועוד…

 

בין הפעילויות בתערוכה:

  • תצוגה מרהיבה של 50 חברות מהארץ ומהעולם של חומרים חדשים, פתרונות חכמים למטבח ולאיחסון, חיפויים וחזיתות לעולם הריהוט מהמתקדמים בתחום, מנגנונים ופרזולים חדשניים, צבעים שהם ציפויים ועוד…

 

  • Expomatch, תוכנה חדשנית לשידוכים עיסקיים בין חברות מציגות בתערוכה לבין קהל לקוחות ומבקרים פוטנציאלים, לסגירת עסקאות עוד בטרם פתיחתה של התערוכה ובזמן אמת. זוהי תוכנה ראשונה מסוגה בעולם שפותחה על ידי "איטקס שירותי תערוכות בינלאומיות בע"מ", מפיקת טימבר ישראל בשיתוף עם חברה מגרמניה.

 

כ- 220 מיליון איש בעולם מבקרים מידי שנה בתערוכות וכ- 6 מיליון חברות המשתתפות בתערוכות מידי שנה. מדובר בתעשייה עוצמתית לאין שיעור, כמו גם ההזדמנויות שהיא מייצרת.

 

צילום: רותי דותן

 

מתוך הבנת האתגר העצום העומד לפתחם של מארגני תערוכות בעולם כולו פותחה  Expomatch בהשקעה כוללת של כ- 1.5 מיליון דולר:

  • מפגש נגר לוקאלי – בשיתוף עם קבוצת 'בית ונוי' בראשותה של איריס מושלי יתקיים ביום שלישי ה- 19.11.19 זהו מפגש העשרה להתפתחות מקצועית ועסקית לנגרים.

מדובר בפעילות ייחודית למגזר המוצעת על ידי קבוצת בית ונוי מזה כשנה והיא מתקיימת כל פעם באזור אחר ברחבי הארץ. הפעם זה יקרה בתערוכת טימבר ישראל.

תחום זה בו פועלים בעיקר אנשי מקצוע עצמאיים חסר בפעילויות העשרה והעצמה להתפתחות אישית ומקצועית. בפעילות זו ניתנת להם האפשרות להיחשף לחידושים כפי שיוצגו בפניהם על ידי החברות המובילות בענף וכן להרצאות העשרה בתחומים פיננסיים, שיווקיים וניהוליים.

 

  • סדנת איילה ארבל – סטודיו לנשים יוצרות. ארבל שמה לה למטרה לצרף כמה שיותר נשים לעולם העץ מתוך האמונה שנשים יכולות לתרום את חלקן ולייצר דברים מדהימים בעץ. בסדנה היא מעבירה קורסים שונים: החל מקורסי נגרות למתחילים דרך סדנת הורה וילד, סדנה זוגית ועד סדנת קיץ. במהלך התערוכה איילה ארבל תקיים הדגמות הממחישות את פעילותה היומיומית.       
  •                                         

צילום: רותי דותן

 

נתונים במספרים:

  • היקף שוק הריהוט נאמד בכ- 8 מיליארד שקל, מהם כ-% 30 מיבוא. 

 

  • מספר המועסקים בענף עומד על כ- 10,000 איש.

 

  • על פי הגדרת הלמ"ס הענף ייצור מוצרי עץ, קש ושעם (פרט לרהיטים) כולל ייצור של מוצרים דוגמת: קורות, דיקטים, פורניר, מכלים ורצפות באמצעות תהליכים כגון ניסור, שיוף ולמינציה. הענף מקבץ תחתיו שלושה תתי ענפים מרכזיים: יצור לוחות; תעשיית נגרות בניין, מוצרים המשמשים בעיקר את ענף הבינוי דוגמת קורות ומשקופים, דלתות, חלונות, רעפים ופרקטים; וייצור מוצרי עץ אחרים.

 

  • כ- 200  מפעלים נמנים על פעילות הייצור בענף. מפעלים אלו מניבים יחדיו פדיון של כ-2.5 מיליארד ₪ בשנה, כאשר הפעילות רובה ככולה מתבססת על מכירות לשוק המקומי- 98.5% מסך המכירות.

 

הכניסה לתערוכה בהרשמה מוקדמת.

פרטים על המשתתפים בתערוכה:  http://www.timberisrael.co

 

צילום: רותי דותן

 

פרטים נוספים:

איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ  הוקמה בשנת 1975(בשמה דאז: שבל חברה לארגון תערוכות בע"מ) כחברה לאירגון תערוכות עבור יצרנים ישראליים. בשנת 1981 קיבלה איטקס את הנציגויות בישראל של שניים ממרכזי התערוכות החשובים בעולם:  יריד קלן ויריד דיסלדורף (גרמניה) כמו גם של כל התערוכות המאורגנות על ידם ברחבי העולם.