כותרות אחרונות
Search

תפריט הקיץ של קניון G צמרת תל אביב

תפריט הקיץ של קניון G צמרת תל אביב 

קניון ג'י צמרת, שהפך בשנים האחרונות לאחד ממרכזי הקולינריה הבולטים בתל אביב, פותח רשמית את הקיץ עם תפריטי קיץ מגוונים ורעננים, בשלל המסעדות, בתי הקפה ומעדניות הקניון.

מסעדת התרנגול הכחול

מסעדת התרנגול הכחול של השף שאול בן אדרת, מוסיפה לתפריט כמה מנות חדשות בהן: חציל צ'יפס קריספי בטמפורה ודבש, אסקלופ עגל בשמן זית, לימון ומרווה, אסאדו שורט ריב על העצם, קראסט תבלינים יבשים עם פירה ובצל קריספי, פסטה נפוליטנה, שלל עגבניות, שמן זית, שום, בזיליקום וגבינת קממבר צלויה, מוסר ים בכורכום ולימונים כבושים על סלט עדשים שחורות, בצל מתוק וסלרי, פילה בס עטוף בקדאיף עם צזיקי יוגורט ומלפפונים.

g 7

בוטיק בית הגבינות:

לכבוד הקיץ בוטיק בית הגבינות החל להכין גם טוסטים וכריכים מיוחדים הנעשים במקום. ובכל שבוע יכריז הבוטיק על גבינת השבוע ויינתנו מבצעים מיוחדים על גבינה נבחרת.

 

g 8

קפה בראון: מנת ניוקי ברוטב של עגבניות, אורגנו, בזיליקום וקרעי מוצרלה טרייה

בראון קפה:

מתחדש במנות קיציות חדשות: פילה לברק במילוי תרד ושום עם צ'ילי, רוטב של יין לבן ועלי מרווה על פירה תפוחי אדמה, לביבות כרישה ויוגרט צאן , סשימי טונה אדומה עטוף בחסה אייסברג פריכה, סלט של קינואה, כוסברה ואגוזי מלך עם שמן זית ומלח גס, ומנת ניוקי ברוטב של עגבניות, אורגנו, בזיליקום וקרעי מוצרלה טרייה.

g 6

קפה בראון: לביבות כרישה ויוגרט צאן

רביבה וסיליה:  משיקה קינוח חדש אקלייר פירות קיץ, עם קרנצ'י פרלינה, פטיסייר נוגט, ג'לי פסיפלורה, קרמה פסיפלורה, נקטרינות צלויות ושטרויזל קקאו מלוח.

 

g 5

רביבה וסיליה