כותרות אחרונות
Search

חברת SABON חוגגת 20 שנה!

חברת SABON חוגגת 20 שנה!

מיום הקמתה של סבון, לפני 20 שנה, מיליוני אנשים בארץ ובעולם נהנו מהחוויה הרב חושית של מוצרי SABON, שהביאו להם  חוויה של מרקמים, ניחוחות ואיכויות ייחודיות שיש רק ל SABON !

חגיגות ה-20 שנה, הן הזדמנות מושלמת עבור SABON לסכם את שני העשורים שחלפו, שנים של צמיחה, פריחה, התקדמות ואופק נרחב שנפרש בפני החברה בשנים אלו ולקראת השנים הבאות.

 

SABON שהחלה את המסע בשנת 1997, עם חנות קטנה בלב תל אביב, הפכה עם השנים למותג בינלאומי חובק עולם, עם יותר מ-175 חנויות ב-14 מדינות על פני הגלובוס.

לכבוד חגיגות ה-20, משיקה SABON  שני מארזים אייקונים במהדורה מוגבלת אשר משקפים את ערכי הליבה של המותג הבינלאומי, את מגוון המוצרים הענק שמציעה החברה ואת הדרך הקריאטיבית שהתפתחה בשנים אלה'

 

כל מארז מגיע באריזה דקורטיבית חגיגית, מה שהופך אותם למתנה המושלמת עבור לקוחות מועדון  SABON הנאמנים, לקוחות חדשים, חברים ובני משפחה.

אז בואו נחגוג!

ESSENCE TO REMEMBER KIT

לכבוד חגיגות ה -20 של SABON , ייצר המותג  אוסף חד פעמי וייחודי במהדורה מוגבלת המאגדבתוכו  9 סבוני שמן נוזליים מכל הזמנים. הניחוחות הבלתי נשכחים של סבוני השמן מייצגים אבני דרך מרכזיות ב-2 העשורים של SABON. מארז ציוני דרך זה, מייצג את ציר הזמן ודרכו ניתן להכיר את ההתפתחות של תוויות המוצרים של SABON  מכל הזמנים.

 

 מהתווית המקורית, הראשונה, שנכתבה בכתב ידה של סיגל קוטלר לוי מייסדת המותג שבכדי ליצור לתווית מראה וינטאג', השתמשה בצמר גפן וכתמי קפה, ועד לתוויות המוצר המודרניות והמעודנות יותר שלהם היום.

 

כתב ידה הייחודי של סיגל נותר בעינו ושומר על הנגיעה האישית החשובה כל כך ל-SABON יחד עם ההקפדה ותשומת הלב עד הפרט האחרון.

 

המארז עצמו מעוצב לפי ציר הזמן של אבני הדרך בהתפתחותה של SABON תוך סימון השנים החשובות כאשר כל שנה מיוצגת על ידי איור המסמל את המאורע השנתי המדובר.

 

מחיר לכלל הלקוחות- 139 ₪ (למארז של 9 סבוני שמן בתכולת: 450 מ"ל)

מחיר לחברי מועדון- 99 שח

 

ALL TIME PLEASURES KIT

מארז מהדורה מוגבלת לחגיגות ה-20 שנה הכולל 5 מוצרים אייקונים והאהובים ביותר ב- SABON מכל הזמנים: פילינג גוף, סבון שמן נוזלי, קרם גוף, קרם ידיים, וסבון מוצק. חמשת המוצרים יחדיו יוצרים סינרגיה מושלמת וחוויה מהנה ובלתי נשכחת.

 

מטבע הדברים, כל המוצרים הקלאסיים האלה מבושמים בניחוח ה- PLV  האגדי של SABON, תערובת של פטשולי חושני, לוונדר טרי ו-וניל מתוק היוצרים יחד את הריח האקזוטי והאהוב על ידי כל הלקוחות והצוות.   

 

כל התענוגות הבלתי נשכחים האלה יימכרו במחיר של מארז המתנה האלגנטי מעוצב בהשראת איורים צבעוניים של הסבון המוצק הפופולרי מבית SABON,  מוצר הדגל שאיתו הכל התחיל. הסבון המוצק מייצג את ההתפתחות המתמשכת של שילובי מרכיבים פורצי דרך ופיתוח ניחוחות מענגים שעשינו בסבונים המוצקים לאורך השנים ולא בכדי הוא עדיין נחשב לאחד מרבי המכר של סבון  במשך 20 שנה.

 

מחיר לכלל הלקוחות –  199 ₪

מחיר לחברי מועדון 149 שח

Sabon’s  timeline

IT BEGINS

מייסדי הרשת, סיגל קוטלר לוי ואבי פיאטוק, פותחים את החנות הראשונה של סבון ברחוב שינקין, בלב לבה של תל אביב והסיפור של סבון מתחיל: סבונים מוצקים בעבודת יד, שנמכרים טריים ולפי משקל ובאריזות מתנה מושקעות הנארזות בקפדנות, תשומת לב ואהבה.

 

1998 –SABON SIGNUTER SCENT -PATCHOULI LAVENDER VANILLA

סבון משיקה לראשונה  קולקציית מוצרים לטיפוח הגוף בניחוח הייחודי פטשולי לבנדר וניל שנרקח במעבדות סבון והיה מאז לארומה המעוררת והמרגשת המלווה את סבון מאז ועד היום.

 

1999 – AN ICON IS BORN

מוצר הדגל של סבון נולד: פילינג גוף, שעם השנים זכה לאינספור פרסים בינלאומיים וצבר מאות אלפי מעריצים ברחבי העולם, נשים וגברים שהתאהבו במרקם, בניחוח ובחווית הטיפוח הבלתי נשכחת.

 

2003 – SPREDING THE MAGIC  WORLDWIDE   

סבון פורצת דרך ויוצאת לעולם: החנות הראשונה של הרשת בניו יורק נפתחת בווסט וילג' בניו יורק והופכת לסיפור הצלחה ישראלי בעולם.

 

2006 – CREATING THE PERFECT AMBIANCE

סבון נכנסת הביתה: סבון משיקה את חווית הניחוחות שהופכת את האווירה בבית לקסומה ומיוחדת ומשיקה קולקציה ובה נרות, מבשמי חדרים והארומה, מפיץ הריח האלגנטי של סבון, שהופך כל חדר למסוגנן עם ניחוח בלתי נשכח.

 

2008 – BIG IN JAPAN

סבון נוחתת ביבשת אסיה: הרשת פותחת חנות ראשונה ביפן. ניחוח הוורדים, רוז תה, שנרקח במיוחד לאירוע כובש את לבם של הלקוחות החדשים שמגיעים בהמוניהם.

 

2009 –100 AND COUNTING 

החנות ה-100 של סבון נפתחת בפריז וכיום לרשת כ-190 חנויות הממוקמות במרכזי הערים הגדולות ב-14 מדינות ברחבי העולם. בכולן הפכה סבון למותג נחשק ואהוב.

 

2010 –PRODUCTION LINE

סבון משיקה מפעל ראשון בבעלותה בקרית-גת המייצר את מוצרי הטיפוח הנשלחים לרחבי העולם. בימים אלה, סבון גאה להשיק מפעל חדשני עם קווי ייצור מתקדמים, המשתרע על שטח של 4000 מ"ר ומעסיק מאות עובדים.

 

2017– PARTNERSHIP WITH GROUP ROUCHER

סבון גאה על הצטרפותה לקבוצת רושה אחת מקבוצות הקמעונאות המובילות בעולם וחוגגת  20 שנה של ניחוחות משכרים, מרקמים מענגים חוויה ייחודית ומצפה ל-20 שנים נוספות של תשוקה, יצירה ואהבה.

 

אודות SABON

רשת "סבון של פעם" הוקמה ב-1997, ע"י סיגל קוטלר-לוי ואבי פיאטוק וזוכה להצלחה רבה בשוק הבינלאומי בקרב מעצבים ידועי שם ובקרב קהל צרכנים רחב. הרשת מייצגת סגנון  המשמר עיצוב קלאסי ייחודי. החנות הראשונה של 'סבון של פעם' נפתחה ברחוב שינקין, בליבה של תל אביב. מאז, גדלה אותה חנות קסומה והייתה לרשת בינלאומית בשם  SABON, המונה למעלה מ-150 חנויות ברחבי העולם. הרשת מעסיקה כ- 300 עובדים בישראל ולמעלה מ- 1000 עובדים בחו"ל. רשת SABON, מתמחה במוצרי טיפוח לגוף ולנפש, מקפידה על מרכיבים איכותיים, שמירה על איכות הסביבה ותשומת לב לכל פרט. ב SABON מאמינים בעשייה מתוך יצירתיות ואהבה, במקצוענות ובהתמדה.

 

ניתן להשיג ברשת חנויות SABON או באתר www.SABON.co.il