כותרות אחרונות
Search

'Hite Jinro' מותג האלכוהול הנמכר ביותר בעולם מגיע לישראל

 'Hite Jinro' מותג האלכוהול הנמכר ביותר בעולם מגיע לישראל

המותגים האיכותיים והמובילים בעולם מבית 'Hite Jinro' העולמית, נוחתים לראשונה בישראל

הכירו את הסוג'  מותג האלכוהול הנמכר ביותר בעולם ואת בירה Hite המיוצרת בשיטת Ice Point הייחודית

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לשתות משהו חדש לחלוטין? סוג'ו (Soju) משקה האלכוהול הנמכר ביותר בעולם של תאגיד המשקאות 'Hite Jinro' מגיע לישראל. סוג'ו, המשקה המסורתי בדרום קוריאה, 100% חומרים טבעיים, מיוצר מאורז, שעורה, בטטה וטפיוקה, ומזוקק בשיטה חדשנית וטבעית, באמצעות פחם במבוק פעיל.

מקור הסוג'ו במשקה ה'ארק' המוכר מהמזרח התיכון, הובא על ידי הכובשים המונגולים אל קוריאה במאה ה-13, עם השנים הוכנסו שינויים מקומיים למתכון ה'ארק' שהפך למשקה הסוג'ו הפופולארי. בשל טעמו המעודן והמתקתק, משקה הסוג'ו מתאים מאוד לשתייה בצורה 'נקייה' בכוס ובשוט, מתאים מאד לערבוב עם משקאות אנרגיה ונהדר להכנת קוקטיילים וערבוב בשייקים או עם מיצים טבעיים , בנוסף משמש הסוג'ו גם כ'חיזוק' לבירה. צורת שתיה זו שגורה בפי הקוראנים כ"פצצה".

jinro-2-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%99%d7%97%d7%a6     hite-1-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%99%d7%97%d7%a6

DrinkIT- המתמחה ביבוא משקאות אלכוהוליים איכותיים מהמזרח הרחוק, משווקת בארץ באופן בלעדי את שלושת סוגי הסוג'ו הפופולאריים ביותר של חברת 'Hite Jinro' העולמית, באחוזי אלכוהול משתנים. משקאות הסוג'ו משווקים בבקבוקים בגדלים שונים המתאימים למגוון רחב מאוד של חובבי אלכוהול ובמחירים אטרקטיביים ביותר, ממותגי אלכוהול איכותיים אחרים בשוק.

בנוסף לסוג'ו תשווק DrinkIT גם את בירה Hite, מותג הבירה הנמכר ביותר בדרום קוריאה והמיוצר בשיטת ה-Ice Point הייחודית למבשלות Hite השומרת על טעמה הייחודי של הבירה לאורך זמן.  כל מוצרי הסוג'ו ובירה Hite בעלי אישור מכון התקנים, וכשרות של בד"ץ בית יוסף.

 

נבחרת המוצרים החדשה כוללת:

סוג'וJinro : מותג הסוג'ו הנמכר ביותר בעולם עם  24% אלכוהול, מיוצר מ 100% חומרים טבעיים, משווק בקבוק זכוכית בגודל 750 מ"ל.

צ'אמיסול קלאסיק סוג'ו Chamisul Classic)): מותג הסוג'ו הנמכר ביותר בעולם עם 20.1% אלכוהול, מיוצר מ 100% חומרים טבעיים, משווק בבקבוק זכוכית בגודל 360 מ"ל.

צ'אמיסול פרש סוג'ו  : (Chamisul fresh)מותג הסוג'ו הנמכר ביותר בעולם עם 17.8% אלכוהול, מיוצר מ 100% חומרים טבעיים,  משווק בבקבוק זכוכית בגודל 360 מ"ל.

בירה Hite: מותג הבירה האיכותי והנמכר ביותר בדרום קוריאה. בירה לאגר בהירה, 4.3% אלכוהול , מיוצרת בטכנולוגיה מיוחדת הנקראת Ice Pointe ,המביאה את הבירה לטמפרטורה נמוכה לפני הקפאה , על מנת לשמר את הטעם הייחודי והנקי של הבירה. בירה HITE משווקת בבקבוקי זכוכית בשני גדלים, 330 מ"ל ו- 500 מ"ל.

משקה הסוג'ו ובירה Hite מבית היוצר של  'Hite Jinro' מיובאים לארץ בבלעדיות על ידי חברת DrinkIt ומשווקים באתר www.PANECO.co.il במשלוח עד הבית.

jinro-3-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%99%d7%97%d7%a6

'Hite Jinro' ענקית המשקאות מדרום קוריאה, נוסדה בשנת 1924, והיא כיום יצרנית הסוג'ו הגדולה בעולם, עם מחזור מכירות שנתי העומד על מעל מיליארד דולר. בנוסף לסוג'ו, משקה האלכוהול הפופולרי ביותר בעולם, מפעילה 'Hite Jinro' את מבשלת Hite, בה מיוצר מותג הבירה הנמכר ביותר בדרום קוריאה. -Hite Jinro בעלת בקרת איכות מהמחמירים בעולם, מבטיחה מוצרים באיכות הגבוהה ביותר בפיקוח מלא משלב הייצור ועד השיווק.

Hite Jinro מתהדרת בטכנולוגיה הייחודית הנקראת Ice point המביאה את הבירה לטמפרטורה נמוכה לפני הקפאה , על מנת לשמר את הטעם הייחודי והנקי של הבירה. כמו כן החברה מובילה בתחום האחריות החברתית והסביבתית והינה ספונסרית של ענפי ספורט פופולריים וספורטאים מובילים רבים ומדליסטים אולימפיים. עד לאחרונה, הפרזנטור הרשמי של החברה היה סיי (PSY), יוצר הלהיט הבינלאומי, גנגאם סטייל .

jinro-2-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%99%d7%97%d7%a6

 

סיוון גרשון, מנכ"ל DrinkIT: "שוק האלכוהול בארץ מתפתח משנה לשנה והצרכן הישראלי מתקדם ונפתח כל הזמן למוצרים וטעמים חדשים. משקאות הסוג'ו ייחודיים ואיכותיים מאוד , רמת הזיקוק גבוהה במיוחד ומחירים אטרקטיביים וקורצים לקהל הישראלי. הטעם של הסוג'ו מעודן ומתאים בצורה מושלמת לערבוב עם משקאות אנרגיה, מיצי פירות ומשתלב נהדר עם בירה. המוצרים החדשים המיובאים בלעדית על ידי DrinkIt הם בשורה צרכנית של ממש לכיס וגם לבלוטות הטעם. הסוג'ו הוא המשקה שחיכו לו כל חובבי האלכוהול שרוצים ליהנות ממשקאות אלכוהוליים איכותיים, במחירים נוחים לחוויות שתייה מעולם אחר".  

הצעת הגשה מומלצת : בירה Hite מחוזקת.

לכוס ריקה מיזגו מנה של כ 30 מ"ל סוג'ו והוסיפו 60 מ"ל בירה Hite.

הקישו קלות על שולחן לערבוב של שני שמשקאות ותהנו משתיית בירה מחוזקת , לחיים!

למידע נוסף על חברת Drink IT ועל המוצרים החדשים ניתן לגלוש לאתר: www.DRINKIT.co.il

hite-1-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%99%d7%97%d7%a6 jinro-3-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%99%d7%97%d7%a6

 

את מוצרי הסוג'ו החדשים ובירה HITE ניתן לרכוש בחנות האון ליין www.PANECO.co.il , במחירים אטרקטיביים עם שליח עד הבית בחינם וכמובן בחנויות מובחרות בכל חלקי הארץ.