כותרות אחרונות
Search

רוני אינסאז, מבעלי רשת ההנעלה SCOOP, צילם בביתו בסביון, את הקמפיין החדש של המותג scoop לקיץ 2017

רוני אינסאז, מבעלי רשת ההנעלה SCOOP,  צילם בביתו בסביון, את הקמפיין החדש של המותג SCOOP לקיץ 2017 שבבעלותו עם  הפרזנטורים רוסלנה רודינה ושגיא ביטבוקס

 

חצר ביתו  של איש העסקים רוני אינסאז מבעלי רשת SCOOP בסביון, נראתה כלקוחה מסצנת סרט הוליוודי.  35 אנשי צוות עמלו בהכנות לצילום קמפיין הקייץ של המותג scoop. חלק מהנוכחים הסתובבו סביב הפרזנטורים של המותג, הדוגמנית  רוסלנה רודינה וכוכב הילדים  שגיא ברייטנר, שנאלצו כבר משעות הבוקר המקפיאות להצטלם לקמפיין הקיץ, על שפת הברכה.

 

רוסלנה סיפרה לרוני אינסאז שנחתה בארץ לפנות בוקר והגיעה לצילומים ישירות משדה התעופה נתב"ג, לאחר חופשה בת ארבעה ימים באמסטרדם עם חברותיה הטובות. רוסלנה סיפרה שכמעט גרמה לכך שהצילומים יידחו  עקב איחור  בטיסה ואמרה: "פחדתי שלא אצליח להגיע בזמן לסט הצילומים". והוסיפה: "סוף סוף אייל לקח את יאן, לחמישה ימים מלאים ונתן לי לנוח וליהנות….".

שגיא ברייטנר רוני אינסאז ורוסלנה רודינה – צילום: אסף לב

הצוות פגש לראשונה  על הסט את הפרזנטור החדש של המותג,  כוכב הילדים שגיא ביטבוקס, שחתם רק השבוע חוזה עם הנהלת  SCOOP. שגיא יקבל עבור קמפיין הקיץ  30,000 ₪  והוא  ויקדם את קולקציית הגברים של הרשת. 

 

רוסלנה עדכנה את רוני אינסאז מבעלי רשת סקופ שהיא  פספסה את יום המשפחה עם יאן ואייל וקבעה ארוחת ערב משפחתית מיד בתום הצילומים והציעה לרוני ומשפחתו להצטרף לארוחה.

 

בסוף הצילומים  פינק רוני אינסאז את רוסלנה בארבע זוגות נעליים לה וליאן הקטן, מהקולקציה החדשה.